SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
Wat, waarom nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:19 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja laten we vooral 2 plaatjesreeksen maken.
Mensen moeten gewoon niet zeiken om het zeiken. Ik zie hier ook zoveel plaatjes die zogenaamd grappig moeten zijn en waar gewoon niks aan is, wat is er dan erg aan als iemand een leuk plaatje post?quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat, waarom niet
Als er alleen maar gezeik is.
Er is gewoon een verschil tussenen
plaatjes.
Zie TT, opgelost.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:22 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon niet zeiken om het zeiken. Ik zie hier ook zoveel plaatjes die zogenaamd grappig moeten zijn en waar gewoon niks aan is, wat is er dan erg aan als iemand een leuk plaatje post?
Het moet wel 'funny' zijn. Iets wat niet eens grappig bedoelt is hoort hier dus niet thuis.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:22 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon niet zeiken om het zeiken. Ik zie hier ook zoveel plaatjes die zogenaamd grappig moeten zijn en waar gewoon niks aan is, wat is er dan erg aan als iemand een leuk plaatje post?
Er is een verschil tussen aandachttrekken en sarcasme. Die subtiele scheidingslijn heb jij kennelijk niet kunnen onderscheiden.quote:
Aardig dat zijn moeder even een foto maakt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:48 schreef Quickie_Brat het volgende:
[ afbeelding ]
just your average fokkert![]()
Die maakt echt weirde dingen.quote:
quote:
Jammer dat het universal en niet universe isquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:11 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Bij deze moet je nadenken.
Heerlijk hapje idd!quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zij is heet, o.a. van Oplichters ontmaskerd.
Verpest het nou niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:24 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Jammer dat het universal en niet universe is
USB: Universal Serial (Cereal) Busquote:
Doe jij het ff!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kun je die niet ff plakken op alle gezichten?
Nope, ik ging het proberen, maar de tools die ik heb zijn Word en Paint, dacht ik zal het eens doen, maar is niet te doen johquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Valt nog meequote:Op vrijdag 30 november 2012 12:48 schreef Quickie_Brat het volgende:
[ afbeelding ]
just your average fokkert![]()
mooi hequote:Op vrijdag 30 november 2012 16:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |