ik wil het wel een x proberen eigenlijk..quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:20 schreef Joostdezwetser het volgende:
1 gevuld tankje is ongeveer 20 sigaretten.
Met het flesje wat erbij zit kan je de tankjes ongeveer 10 keer vullen.
In het flesje zit 10 ml en in een tankje past 1ml
Nee, zoals je kunt lezen hierboven heb ik hem gewoon bij een Nederlands bedrijf gekocht.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:46 schreef gnaeus het volgende:
Je koopt die dingen voor 5 euro direct uit China ?
Ik bedoel ook niet dat jij dat gedaan hebt ... Nederlandse importeurs laten de prijzen tig keer over de kop gaan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:54 schreef Joostdezwetser het volgende:
[..]
Nee, zoals je kunt lezen hierboven heb ik hem gewoon bij een Nederlands bedrijf gekocht.
Marcosta je hebt PB
Oke, ja ik snap wat je bedoeld.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:06 schreef gnaeus het volgende:
Ik bedoel ook niet dat jij dat gedaan hebt ... Nederlandse importeurs laten de prijzen tig keer over de kop gaan.
http://dx.com/p/quit-smok(...)with-7-refills-49994
Het zijn precies dezelfde dingen intern en worden bijna allemaal in dezelfde fabriek gemaakt ...quote:Op zondag 2 december 2012 08:30 schreef Joostdezwetser het volgende:
[..]
Oke, ja ik snap wat je bedoeld.
Maar ik heb er velen geprobeerd, ook de soort die jij hier aangeeft maar dat is echt niet te vergelijken met dit merk.
Het systeem is ook heel anders.
Ik bleef altijd de drang houden naar gewone sigaretten maar met deze is dat absoluut helemaal weg tot nu toe.
Nee is echt compleet anders, ja alle auto's hebben ook een motor en 4 wielen.quote:Op zondag 2 december 2012 10:30 schreef gnaeus het volgende:
Het zijn precies dezelfde dingen intern en worden bijna allemaal in dezelfde fabriek gemaakt ...
Ja het werkt echt heel goed. Ik heb ook al van alles geprobeerd maar dit is serieus "andere koek".quote:Op maandag 3 december 2012 10:59 schreef piere het volgende:
Helpt dit nou echt? Ik heb zo'n ding (ander merk) maar vind het een smaak van niets en zoek dus wat anders. Ik zie op de website geen smaak marlboroflesje, kan je aangeven welk type dit is? Als het echt wat is dan ga ik ook zo'n ding bestellen..
Thanks voor je antwoord!quote:Op maandag 3 december 2012 22:04 schreef Joostdezwetser het volgende:
[..]
Ja het werkt echt heel goed. Ik heb ook al van alles geprobeerd maar dit is serieus "andere koek".
Ik ben er echt heel blij mee..
Bij de smaken moet je een beetje creatief nadenken zeg maar.
Ik heb ze toen gemaild en red usa staat dan voor marlboro, desert voor camel, pallm voor pall mall enz enz
No prob!quote:Op maandag 3 december 2012 23:59 schreef piere het volgende:
Thanks voor je antwoord!
Ik heb ook een pakketje gekocht met 2 flacons red erbij. Goed gegokt dus qua smaak. Camel en marlboro, ik vind het allebei lekker. Als zo'n ding maar wat smaak geeft want wat ik nu heb proeft als een halfbakken krant roken. Eens kijken of dit wat wordt voor me om (langzaam) af te bouwen.
Ja hoor! rookt lekker dat ding en meer smaak dan mijn oude. Ga hem nu gebruiken om niet meer in de auto te roken en zo verder af te bouwen. Ziet er best slick uit ook voor een nepsigaret. Ik ben tevreden dusquote:Op woensdag 5 december 2012 17:37 schreef Joostdezwetser het volgende:
Piere al een ervaring om te delen?
Bedankt voor je reactie!quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:39 schreef piere het volgende:
Ja hoor! rookt lekker dat ding en meer smaak dan mijn oude. Ga hem nu gebruiken om niet meer in de auto te roken en zo verder af te bouwen. Ziet er best slick uit ook voor een nepsigaret. Ik ben tevreden dus
inc hebben we een deal..quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:51 schreef Joostdezwetser het volgende:
Oke, vraagprijs excl 45,-
Beter !?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |