En dan gaat ze binnenkort nog een gastrol vertolken ookquote:
Dat is karakterontwikkeling, je kan iemand moeilijk 10 jaar lang hetzelfde riedeltje laten spelen. Daarnaast had hij 10 jaar geleden ook nog een kind thuis en dat 'probleem' is er nu niet meer, dus zou een beetje vreemd zijn als hij nog steeds de bezorgde vader zou spelen zonder dat er een kind in the picture is.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:19 schreef Komakie het volgende:
Ik vind het ook nog steeds leuk, maar wel op een andere manier.
Ik zit nu af en toe nog wel eens wat oude afleveringen te kijken (seizoen 1 en 2) en het valt mij vooral op dat Alan zo'n ongelooflijke nicht is geworden. Vroeger was hij altijd gewoon de overbezorgde, sukkelige vader, maar dit slaat nergens op.
Hij gedraagt zich als een regelrechte homo terwijl hij zegt wel op vrouwen te vallen. Klopt vrij weinig van.
Daarnaast is hij echt een nietsnut geworden.
Ik vind Walden nog steeds wel een goede vervanger van Charlie.
En die dochter van Charlie kan ik ook wel waarderen. Haar vriendin trouwens ook wel
Had dat alleen met Kutcher te maken en het gegeven dat hij met haar in That 70s Show zat, of gaat het verder dan dat?quote:
Eens. Hij is gewoon veranderd en neemt het makkelijke van het leven. Sowieso is niemand vanaf het begin zo. Al vind ik het wel vreemd dat hij gewoon helemaal niet meer werkt of wil werken. Verder smijt Walden vaak genoeg met geld. Hij kan Alan, wat wel gewoon een goede vriend van hem is, dus zo het huis uit zetten met wat geld of een opgezette praktijk, aangezien hij toch miljardair is. Blijft een zwakte in de opzet van de setting.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:47 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dat is karakterontwikkeling, je kan iemand moeilijk 10 jaar lang hetzelfde riedeltje laten spelen. Daarnaast had hij 10 jaar geleden ook nog een kind thuis en dat 'probleem' is er nu niet meer, dus zou een beetje vreemd zijn als hij nog steeds de bezorgde vader zou spelen zonder dat er een kind in the picture is.
Kunis en Kutcher zijn sinds vorige week verloofd.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:50 schreef Kenju het volgende:
[..]
Had dat alleen met Kutcher te maken en het gegeven dat hij met haar in That 70s Show zat, of gaat het verder dan dat?
Anyway, vond deze inderdaad grappig. Had er eigenlijk geen zin in, en uit verveling toch gekeken. Betrapte mezelf erop dat ik gewoon zat te lachen (afgezien om Men at Work doe ik dat nooit meer om een serie en om 2,5 Men al jaren niet meer (ja, ook met Charly vond ik het al geen bal meer aan,het verschil tussen de laatste twee drie jaar met Sheen en met Kutcher was dan ook minimaal m.i.)).
Verder is de setting van Alan die als zijn alterego met de best wel lekkere zus van zijn alterego's vriend die met de minnares van zijn echte persoon gaat trouwen lijkt te gaan, ook best interessant....
Ben benieuwd hoelang Dwight junior in de serie blijft....
[..]
Eens. Hij is gewoon veranderd en neemt het makkelijke van het leven. Sowieso is niemand vanaf het begin zo. Al vind ik het wel vreemd dat hij gewoon helemaal niet meer werkt of wil werken. Verder smijt Walden vaak genoeg met geld. Hij kan Alan, wat wel gewoon een goede vriend van hem is, dus zo het huis uit zetten met wat geld of een opgezette praktijk, aangezien hij toch miljardair is. Blijft een zwakte in de opzet van de setting.
Ah, ok. Houd het niet zo bij. Het laatste wat ik van Kunis in dit opzicht las was dat ze nog met Culkin was...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kunis en Kutcher zijn sinds vorige week verloofd.
Ik bedoel meer dat de manier waarop hij ontwikkelt is. Hij is homo maar weet het zelf nog niet lijkt het wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:47 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dat is karakterontwikkeling, je kan iemand moeilijk 10 jaar lang hetzelfde riedeltje laten spelen. Daarnaast had hij 10 jaar geleden ook nog een kind thuis en dat 'probleem' is er nu niet meer, dus zou een beetje vreemd zijn als hij nog steeds de bezorgde vader zou spelen zonder dat er een kind in the picture is.
Viel me ook al op ja. Wachten tot de Jim in de serie proppen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:50 schreef Hoogstaande het volgende:
Jammer dat ze de hele According to Jim cast erbij betrekken, Lyndsey was al balen en nu die zus is al helemaal kut. Verder nog wel een leuke serie
had nog wel verwacht dat ze een grap zouden maken dat ze nu eigenlijk zussen woroden nu lyndsey met met die vent gaat trouwen..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:50 schreef Hoogstaande het volgende:
Jammer dat ze de hele According to Jim cast erbij betrekken, Lyndsey was al balen en nu die zus is al helemaal kut. Verder nog wel een leuke serie
Ik vind het wel lachen dat zijn Jeff Strongman personage zo'n eigen leven gaat leiden dat het niet meer te houden is om Alan te zijn. Aangezien hij voor mijn gevoel meer vrienden als Jeff heeft, dan als Alan. Ik ben benieuwd hoe ze hier een einde aan breien.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:38 schreef Blester het volgende:
Ik vond deze aflevering toch weer een beetje matig. De hele opzet van het digitale projectje past eigenlijk totaal niet bij de serie en dat kleine ventje is meer irritant dan grappig. Cryer blijft nog steeds een toprol houden, kan daar nog steeds flink om lachen. Jammer dat de scenes uit de praktijk tegenwoordig ontbreken.
nou daar zit dus echt iemand met een vette schrijfblockade... je ziet de acteurs zelfs aan , dat ook die niet meer weten ,wat ze met deze ellende moeten doen. Daar gaat op dit moment echt alles fout wat er maar fout kan gaan.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:38 schreef JDx het volgende:
Ik vind het eigenlijk leuker dan bijv Big Bang laatste tijd.
Opzich jammer. Zo'n domme stonede tiener had opzich ook wel iets. In de serie dan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:25 schreef F_JD het volgende:
Ik ging uit nieuwsgierigheid even zoeken en het schijnt dus redelijk vers nieuws (vorige maand) te zijn dat Angus T. Jones definitief uit de serie is. Dat had ik even gemist.
Verder: Two and a Half Men stopt door salaris Kutcherquote:De comedyserie Two and a Half Men stopt. Dat heeft de Amerikaanse zender CBS bekendgemaakt. Het twaalfde seizoen van de sitcom, waar nu aan wordt gewerkt, zal ook het laatste zijn.
De kijkcijfers voor de comedy, met in de hoofdrollen Ashton Kutcher en Jon Cryer, lopen terug, waardoor de serie de zender te veel geld kost. Kutcher is met 700.000 dollar per aflevering van 30 minuten de best betaalde comedy-acteur op de Amerikaanse televisie. Cryer strijkt per aflevering 620.000 dollar op.
Charlie Sheen
Two and a Half Men is op dit moment de langstlopende comedy op de Amerikaanse televisie. De serie begon in 2003 en ging toen over de rijke vrijgezelle muziekcomponist van reclamefilmpjes Charlie Harper (gespeeld door Charlie Sheen), die samen met zijn broer Alan en diens zoontje in een villa in Malibu woonde.
Sheen werd begin 2011 ontslagen vanwege zijn drank- en drugsgebruik. Daarna nam Ashton Kutcher de hoofdrol over. Zijn karakter, multimiljonair Walden Schmit, kocht de villa en werd min of meer gedwongen met Alan Harper samen te wonen.
Ja had ik ook niet meegekregen. Dacht eruit geschreven om nog af en toe langs te komen, maar wist niet dat het eigen keus was.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:25 schreef F_JD het volgende:
Ik ging uit nieuwsgierigheid even zoeken en het schijnt dus redelijk vers nieuws (vorige maand) te zijn dat Angus T. Jones definitief uit de serie is. Dat had ik even gemist.
Viel te verwachten. De dynamiek tussen de personages is helemaal weg. Het ouder worden van Jake, Charlie weg... Het is geen two and a half men meer. Leuke is dat Charlie Sheen op een gegeven moment 1,8 miljoen per episode verdiende en dat dat geen probleem was. Zelf eigenlijk alleen de serie echt gevolgd tot en met seizoen 6. De rest wel gezien, maar zelfs seizoen 7 met Charlie vond ik kwalitatief erg matig.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:45 schreef Iemand91 het volgende:
Stekker uit Two and a Half Men
[..]
Verder: Two and a Half Men stopt door salaris Kutcher
Daar stonden toen dan ook hogere kijkcijfers tegen over.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Leuke is dat Charlie Sheen op een gegeven moment 1,8 miljoen per episode verdiende en dat dat geen probleem was.
Dat is ook mijn punt, ze hebben zwaar moeten inleveren aan revenues.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:49 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Daar stonden toen dan ook hogere kijkcijfers tegen over.
Beetje onzinnige titel van het stukje. Alsof het salaris van Kutcher het (enige) probleem is. Cryer verdient bijna net zo veel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:45 schreef Iemand91 het volgende:
Stekker uit Two and a Half Men
[..]
Verder: Two and a Half Men stopt door salaris Kutcher
Ik kijk nog wekelijks, heb seizoen 1 t/m 8 in bezit. Seizoen 7 en 8 kijk ik eigenlijk nooit, maar de overige seizoenen kijk ik zo nu en dan nog met veel plezier... Vooral seizoen 1 t/m 4 blijven geniaal.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:59 schreef Iemand91 het volgende:
Ik keek de serie al maanden/jaren niet meer. (Moet Sick Beard dat ook maar eens aangeven; plus episodes op NAS verwijderen)
Vind het behoorlijk knap dat ze het 12 jaar(!) hebben kunnen volhouden; dat is knap voor een serie.
Kan Charlie Sheen ook niet uitstaan in zijn 'acteerprestaties'; hij speelt overal zichzelf en dat is ondertussen behoorlijk uitgekauwd.
Herbquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:30 schreef F_JD het volgende:
Deze verhaallijn is best treurig inderdaad, maar deze aflevering bracht wel Herb terug :-D
quote:CBS announced today that Two and a Half Men, one of television's most successful comedies, will conclude its 12th and final season with a special one-hour series finale on Thursday, Feb. 19 (9:00-10:00 PM, ET/PT).
Two and a Half Men, which stars Ashton Kutcher and Emmy Award winner Jon Cryer and is executive produced by Chuck Lorre, ranked as television's most watched comedy for five consecutive seasons from 2005-2006 through 2009-2010. Upon its completion, 262 episodes will have aired. The series earned 47 Emmy Award nominations, with Jon Cryer winning twice, one for Outstanding Supporting Actor in a Comedy Series in 2009 and another for Outstanding Lead Actor in a Comedy Series in 2012. The series also won People’s Choice Awards for Favorite TV Comedy in 2007, 2008 and 2009 and Favorite New TV Comedy in 2004, among other awards.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |