abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132254301
Het draait mij tegenwoordig te veel om Alan. Kijk het nog wel maar geen idee eigenlijk waarom. Gebrek aan goede comedies waarschijnlijk.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_132254766
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:13 schreef kawotski het volgende:
Het draait mij tegenwoordig te veel om Alan. Kijk het nog wel maar geen idee eigenlijk waarom. Gebrek aan goede comedies waarschijnlijk.
Wij ook, vooral omdat het op donderdag uit komt, dus vrijdagavond tussendoor is het wel te doen, maar nuchter is er niet doorheen te komen. Alan is de overgebleven 1 men van de 2,5 die er waren. Ik vond eerst Anger Management ook nog wel leuk, maar dat is ook ineens helemaal afgetakeld, ook problemen met Charlie op de set.

Chuck Lorre ging toch eigenlijk ook alleen verder met deze serie om te laten zien dat hij er nog aan kon verdienen zonder Charlie toch? Niet om een goede serie te maken. Kan me ook niet voorstellen dat er nog een seizoen komt na dit jaar.
pi_132255501
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:28 schreef JDx het volgende:
Chuck Lorre ging toch eigenlijk ook alleen verder met deze serie om te laten zien dat hij er nog aan kon verdienen zonder Charlie toch?
En blijkbaar doet hij dat nog goed aangezien ze alle drie (Kutcher, Cryer en Jones) in de top 10 van best verdienende acteurs staan van tv-series; Kutcher op #1, Cryer op #2 en Jones op #6 ofzo. Charlie is ergens onderaan die lijst.

Ben heel lang geleden afgehaakt; ga misschien nog maar eens een recente aflevering kijken hoe ver deze serie is afgegleden...
pi_132256038
Vorig seizoen ging nog wel, dit seizoen is echt dramatisch, net als HIMYM :P
pi_132318931
Charlie's dochter en alcohol _O-
pi_132576014
Er klopt niets meer aan deze serie. Geen Jake meer.. (De kneus) Alan ligt constant in bed met hoe heet ze ook alweer, zo vaak zag je zelfs Charlie niet met een vrouw.
En wat betreft de andere personages.. laat ik nu net de series According to Jim en That 70's Show ook aan het kijken zijn, daar vond ik hun acteerwerk stukken beter. De betere grappen komen van Berta, volgens mij is er dan iets niet in orde met de serie.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_133290852
Het is een aaneensluiting van makkelijke voorspelbare grappen inderdaad. Die dochter was even leuk, maar valt nu ook te veel in herhaling met te simpele grappen. Iedere aflevering wel weer een grap in de trant van dat ze een vrouw mee naar bed heeft gekregen die gewoon hetero was enzovoorts. Berta zorgt nog steeds voor goede grappen, maar de rest is niet veel meer.

Net als How I Met Your Mother: tijd om er een eind aan te breien.
  vrijdag 15 november 2013 @ 18:38:10 #108
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_133291543
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:12 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Het is een aaneensluiting van makkelijke voorspelbare grappen inderdaad.
Klopt, maar dat was het toch altijd al? Ik vind het nog steeds vermakelijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_133293081
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:38 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Klopt, maar dat was het toch altijd al? Ik vind het nog steeds vermakelijk.
Ik vind de laatste paar afl. zelfs de beste reeks van het post-charlie tijdperk. De dynamiek met die dochter is erg leuk en moet nog vaak genoeg lachen per aflevering.
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:15:01 #110
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_133295143
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 10:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Charlie's dochter en alcohol _O-
Ik zou d'r doen :9 .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_133296029
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:25 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Ik vind de laatste paar afl. zelfs de beste reeks van het post-charlie tijdperk. De dynamiek met die dochter is erg leuk en moet nog vaak genoeg lachen per aflevering.
Ik ook, ik vind het eindelijk weer heel erg leuk om te kijken. De afgelopen afleveringen vond ik echt heel erg leuk en heb zelfs een aantal keer hardop moeten lachen.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_133296172
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 09:12 schreef kawotski het volgende:
Er klopt niets meer aan deze serie. Geen Jake meer.. (De kneus) Alan ligt constant in bed met hoe heet ze ook alweer, zo vaak zag je zelfs Charlie niet met een vrouw.
En wat betreft de andere personages.. laat ik nu net de series According to Jim en That 70's Show ook aan het kijken zijn, daar vond ik hun acteerwerk stukken beter. De betere grappen komen van Berta, volgens mij is er dan iets niet in orde met de serie.
Het klopt nog steeds wel, want Charlie's dochter is een soort halve man. Ik vind het wel leuk verzonnen. Charlie zag je ten eerste sowieso vaker met een vrouw maar sterker nog, Charlie zag je met een hele hoop verschillende vrouwen. Alan heeft nu gewoon Lindsey.

Ik vind de chemie tussen Alan en Walden best goed en Kutcher acteert sowieso beter dan in That 70's Show want daar konden ze allemaal nog niet acteren. En die blonde kut van een Lindsey kon in According to Jim ook al niet acteren en nu nog steeds niet.

De betere grappen kwamen altijd al van Berta omdat zij de enige in de serie is met weinig screentijd maar als ze er dan is, is ze grappig. Dat versterkt haar rol ook. Lijkt me dus niets mis mee, zo gaat het al vanaf seizoen 1.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 09:40:50 #113
50442 DaMook
pi_136461912
Hij was weer leuk :D .

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
pi_137332384
Ik vind het eigenlijk leuker dan bijv Big Bang laatste tijd.
pi_137332588
Het wordt steeds minder slecht inderdaad. Veel beter dan het vorige seizoen in ieder geval.
pi_137332658
quote:
14s.gif Op zondag 2 maart 2014 23:44 schreef Maastoren het volgende:
Het wordt steeds minder slecht inderdaad. Veel beter dan het vorige seizoen in ieder geval.
Je moet het eigenlijk ook gewoon zien als een nieuwe serie of spin off, niet vergelijken met hoe het was.
pi_137332746
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 23:46 schreef JDx het volgende:

[..]

Je moet het eigenlijk ook gewoon zien als een nieuwe serie of spin off, niet vergelijken met hoe het was.
Klopt. Maarja, 'vroeger' was alles beter he ;)
pi_137332816
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 23:48 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Klopt. Maarja, 'vroeger' was alles beter he ;)
Ja precies, toen we nog met ruis in 4:3 op een grote 51cm tv keken.
pi_137332843
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 23:50 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja precies, toen we nog met ruis in 4:3 op een grote 51cm tv keken.
De goeie ouwe tijd O+
  vrijdag 7 maart 2014 @ 12:26:53 #120
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_137479648
Die Mila Kunis grap :o :D
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:19:34 #121
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_137481304
Ik vind het ook nog steeds leuk, maar wel op een andere manier.
Ik zit nu af en toe nog wel eens wat oude afleveringen te kijken (seizoen 1 en 2) en het valt mij vooral op dat Alan zo'n ongelooflijke nicht is geworden. Vroeger was hij altijd gewoon de overbezorgde, sukkelige vader, maar dit slaat nergens op.
Hij gedraagt zich als een regelrechte homo terwijl hij zegt wel op vrouwen te vallen. Klopt vrij weinig van.
Daarnaast is hij echt een nietsnut geworden.

Ik vind Walden nog steeds wel een goede vervanger van Charlie.

En die dochter van Charlie kan ik ook wel waarderen. Haar vriendin trouwens ook wel :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_137487124
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 12:26 schreef Blistering het volgende:
En dan gaat ze binnenkort nog een gastrol vertolken ook :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_137515897
ik moest wel hardop lachen deze aflevering.
pi_137518007
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:19 schreef Komakie het volgende:
Ik vind het ook nog steeds leuk, maar wel op een andere manier.
Ik zit nu af en toe nog wel eens wat oude afleveringen te kijken (seizoen 1 en 2) en het valt mij vooral op dat Alan zo'n ongelooflijke nicht is geworden. Vroeger was hij altijd gewoon de overbezorgde, sukkelige vader, maar dit slaat nergens op.
Hij gedraagt zich als een regelrechte homo terwijl hij zegt wel op vrouwen te vallen. Klopt vrij weinig van.
Daarnaast is hij echt een nietsnut geworden.

Ik vind Walden nog steeds wel een goede vervanger van Charlie.

En die dochter van Charlie kan ik ook wel waarderen. Haar vriendin trouwens ook wel :P
Dat is karakterontwikkeling, je kan iemand moeilijk 10 jaar lang hetzelfde riedeltje laten spelen. Daarnaast had hij 10 jaar geleden ook nog een kind thuis en dat 'probleem' is er nu niet meer, dus zou een beetje vreemd zijn als hij nog steeds de bezorgde vader zou spelen zonder dat er een kind in the picture is.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2014 17:48:40 ]
  zaterdag 8 maart 2014 @ 17:50:28 #125
300718 Kenju
Say It!!??
pi_137518081
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 12:26 schreef Blistering het volgende:
Had dat alleen met Kutcher te maken en het gegeven dat hij met haar in That 70s Show zat, of gaat het verder dan dat?

Anyway, vond deze inderdaad grappig. Had er eigenlijk geen zin in, en uit verveling toch gekeken. Betrapte mezelf erop dat ik gewoon zat te lachen (afgezien om Men at Work doe ik dat nooit meer om een serie en om 2,5 Men al jaren niet meer (ja, ook met Charly vond ik het al geen bal meer aan,het verschil tussen de laatste twee drie jaar met Sheen en met Kutcher was dan ook minimaal m.i.)).

Verder is de setting van Alan die als zijn alterego met de best wel lekkere zus van zijn alterego's vriend die met de minnares van zijn echte persoon gaat trouwen lijkt te gaan, ook best interessant....

Ben benieuwd hoelang Dwight junior in de serie blijft....

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 17:47 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Dat is karakterontwikkeling, je kan iemand moeilijk 10 jaar lang hetzelfde riedeltje laten spelen. Daarnaast had hij 10 jaar geleden ook nog een kind thuis en dat 'probleem' is er nu niet meer, dus zou een beetje vreemd zijn als hij nog steeds de bezorgde vader zou spelen zonder dat er een kind in the picture is.
Eens. Hij is gewoon veranderd en neemt het makkelijke van het leven. Sowieso is niemand vanaf het begin zo. Al vind ik het wel vreemd dat hij gewoon helemaal niet meer werkt of wil werken. Verder smijt Walden vaak genoeg met geld. Hij kan Alan, wat wel gewoon een goede vriend van hem is, dus zo het huis uit zetten met wat geld of een opgezette praktijk, aangezien hij toch miljardair is. Blijft een zwakte in de opzet van de setting.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_137518266
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 17:50 schreef Kenju het volgende:

[..]

Had dat alleen met Kutcher te maken en het gegeven dat hij met haar in That 70s Show zat, of gaat het verder dan dat?

Anyway, vond deze inderdaad grappig. Had er eigenlijk geen zin in, en uit verveling toch gekeken. Betrapte mezelf erop dat ik gewoon zat te lachen (afgezien om Men at Work doe ik dat nooit meer om een serie en om 2,5 Men al jaren niet meer (ja, ook met Charly vond ik het al geen bal meer aan,het verschil tussen de laatste twee drie jaar met Sheen en met Kutcher was dan ook minimaal m.i.)).

Verder is de setting van Alan die als zijn alterego met de best wel lekkere zus van zijn alterego's vriend die met de minnares van zijn echte persoon gaat trouwen lijkt te gaan, ook best interessant....

Ben benieuwd hoelang Dwight junior in de serie blijft....

[..]

Eens. Hij is gewoon veranderd en neemt het makkelijke van het leven. Sowieso is niemand vanaf het begin zo. Al vind ik het wel vreemd dat hij gewoon helemaal niet meer werkt of wil werken. Verder smijt Walden vaak genoeg met geld. Hij kan Alan, wat wel gewoon een goede vriend van hem is, dus zo het huis uit zetten met wat geld of een opgezette praktijk, aangezien hij toch miljardair is. Blijft een zwakte in de opzet van de setting.
Kunis en Kutcher zijn sinds vorige week verloofd.
All good things are wild and free.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 19:54:06 #127
300718 Kenju
Say It!!??
pi_137522012
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 17:56 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Kunis en Kutcher zijn sinds vorige week verloofd.
Ah, ok. Houd het niet zo bij. Het laatste wat ik van Kunis in dit opzicht las was dat ze nog met Culkin was...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  zaterdag 8 maart 2014 @ 23:11:01 #128
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_137530747
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 17:47 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat de manier waarop hij ontwikkelt is. Hij is homo maar weet het zelf nog niet lijkt het wel.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zaterdag 8 maart 2014 @ 23:38:08 #129
340341 Blester
Membre très utile
pi_137531889
Ik vond deze aflevering toch weer een beetje matig. De hele opzet van het digitale projectje past eigenlijk totaal niet bij de serie en dat kleine ventje is meer irritant dan grappig. Cryer blijft nog steeds een toprol houden, kan daar nog steeds flink om lachen. Jammer dat de scenes uit de praktijk tegenwoordig ontbreken.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_137532281
Jammer dat ze de hele According to Jim cast erbij betrekken, Lyndsey was al balen en nu die zus is al helemaal kut. Verder nog wel een leuke serie :Y
  † In Memoriam † zondag 9 maart 2014 @ 00:15:29 #131
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_137533067
Lyndsey ^O^ *; :9 de lekkerste chick vd serie
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  zondag 9 maart 2014 @ 00:15:49 #132
340341 Blester
Membre très utile
pi_137533083
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 23:50 schreef Hoogstaande het volgende:
Jammer dat ze de hele According to Jim cast erbij betrekken, Lyndsey was al balen en nu die zus is al helemaal kut. Verder nog wel een leuke serie :Y
Viel me ook al op ja. Wachten tot de Jim in de serie proppen.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 9 maart 2014 @ 11:27:31 #133
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_137539107
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 23:50 schreef Hoogstaande het volgende:
had nog wel verwacht dat ze een grap zouden maken dat ze nu eigenlijk zussen woroden nu lyndsey met met die vent gaat trouwen..
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  maandag 10 maart 2014 @ 13:05:55 #134
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_137578926
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 23:38 schreef Blester het volgende:
Ik vond deze aflevering toch weer een beetje matig. De hele opzet van het digitale projectje past eigenlijk totaal niet bij de serie en dat kleine ventje is meer irritant dan grappig. Cryer blijft nog steeds een toprol houden, kan daar nog steeds flink om lachen. Jammer dat de scenes uit de praktijk tegenwoordig ontbreken.
Ik vind het wel lachen dat zijn Jeff Strongman personage zo'n eigen leven gaat leiden dat het niet meer te houden is om Alan te zijn. Aangezien hij voor mijn gevoel meer vrienden als Jeff heeft, dan als Alan. Ik ben benieuwd hoe ze hier een einde aan breien.
  vrijdag 4 april 2014 @ 14:07:25 #135
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_138504670
Bumpje! Heb weer genoten vandaag. Wie had dat gedacht dat de serie zonder Charlie toch nog zo vermakelijk zou zijn. Heb vandaag weer een paar keer hard kunnen lachen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_138504951
Ja de ontwikkeling van Alan is wat deze serie de das omdoet.
Hij wordt een vies raar mannetje. Verliest compleet zijn humor wat betrefft zijn naiviteit , stuntelligheit en aardigheit. De slapstick is eruit gehaald.

[ Bericht 0% gewijzigd door CANARIS op 04-04-2014 14:31:41 ]
pi_138505056
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 23:38 schreef JDx het volgende:
Ik vind het eigenlijk leuker dan bijv Big Bang laatste tijd.
nou daar zit dus echt iemand met een vette schrijfblockade... je ziet de acteurs zelfs aan , dat ook die niet meer weten ,wat ze met deze ellende moeten doen. Daar gaat op dit moment echt alles fout wat er maar fout kan gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door CANARIS op 04-04-2014 14:31:03 ]
  vrijdag 4 april 2014 @ 18:12:16 #138
50442 DaMook
pi_138511624
Haha die van vandaag vond ik dus echt wel leuk :D .

pi_138519438
Ik ging uit nieuwsgierigheid even zoeken en het schijnt dus redelijk vers nieuws (vorige maand) te zijn dat Angus T. Jones definitief uit de serie is. Dat had ik even gemist.
pi_138577864
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:25 schreef F_JD het volgende:
Ik ging uit nieuwsgierigheid even zoeken en het schijnt dus redelijk vers nieuws (vorige maand) te zijn dat Angus T. Jones definitief uit de serie is. Dat had ik even gemist.
Opzich jammer. Zo'n domme stonede tiener had opzich ook wel iets. In de serie dan.
pi_139959372
Stekker uit Two and a Half Men
quote:
De comedyserie Two and a Half Men stopt. Dat heeft de Amerikaanse zender CBS bekendgemaakt. Het twaalfde seizoen van de sitcom, waar nu aan wordt gewerkt, zal ook het laatste zijn.

De kijkcijfers voor de comedy, met in de hoofdrollen Ashton Kutcher en Jon Cryer, lopen terug, waardoor de serie de zender te veel geld kost. Kutcher is met 700.000 dollar per aflevering van 30 minuten de best betaalde comedy-acteur op de Amerikaanse televisie. Cryer strijkt per aflevering 620.000 dollar op.

Charlie Sheen
Two and a Half Men is op dit moment de langstlopende comedy op de Amerikaanse televisie. De serie begon in 2003 en ging toen over de rijke vrijgezelle muziekcomponist van reclamefilmpjes Charlie Harper (gespeeld door Charlie Sheen), die samen met zijn broer Alan en diens zoontje in een villa in Malibu woonde.

Sheen werd begin 2011 ontslagen vanwege zijn drank- en drugsgebruik. Daarna nam Ashton Kutcher de hoofdrol over. Zijn karakter, multimiljonair Walden Schmit, kocht de villa en werd min of meer gedwongen met Alan Harper samen te wonen.
Verder: Two and a Half Men stopt door salaris Kutcher
pi_139960802
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:25 schreef F_JD het volgende:
Ja had ik ook niet meegekregen. Dacht eruit geschreven om nog af en toe langs te komen, maar wist niet dat het eigen keus was.
pi_139962307
quote:
Viel te verwachten. De dynamiek tussen de personages is helemaal weg. Het ouder worden van Jake, Charlie weg... Het is geen two and a half men meer. Leuke is dat Charlie Sheen op een gegeven moment 1,8 miljoen per episode verdiende en dat dat geen probleem was. Zelf eigenlijk alleen de serie echt gevolgd tot en met seizoen 6. De rest wel gezien, maar zelfs seizoen 7 met Charlie vond ik kwalitatief erg matig.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  woensdag 14 mei 2014 @ 21:49:32 #144
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_139962409
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 21:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Leuke is dat Charlie Sheen op een gegeven moment 1,8 miljoen per episode verdiende en dat dat geen probleem was.
Daar stonden toen dan ook hogere kijkcijfers tegen over.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_139962508
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 21:49 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Daar stonden toen dan ook hogere kijkcijfers tegen over.
Dat is ook mijn punt, ze hebben zwaar moeten inleveren aan revenues.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  woensdag 14 mei 2014 @ 21:57:47 #146
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_139962892
quote:
Beetje onzinnige titel van het stukje. Alsof het salaris van Kutcher het (enige) probleem is. Cryer verdient bijna net zo veel.

Overigens vind ik Kutscher wel degelijk een goede vervanger van Sheen, maar de rek is gewoon een beetje uit de serie denk ik. Met Kutscher hebben ze het nog redelijk goed over een andere boeg kunnen gooien, maar die is straks ook alweer 4 seizoenen bezig en daar is de rek dus ook een beetje uit.
pi_139962989
Ik keek de serie al maanden/jaren niet meer. (Moet Sick Beard dat ook maar eens aangeven; plus episodes op NAS verwijderen)
Vind het behoorlijk knap dat ze het 12 jaar(!) hebben kunnen volhouden; dat is knap voor een serie.

Kan Charlie Sheen ook niet uitstaan in zijn 'acteerprestaties'; hij speelt overal zichzelf en dat is ondertussen behoorlijk uitgekauwd.
pi_139967530
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 21:59 schreef Iemand91 het volgende:
Ik keek de serie al maanden/jaren niet meer. (Moet Sick Beard dat ook maar eens aangeven; plus episodes op NAS verwijderen)
Vind het behoorlijk knap dat ze het 12 jaar(!) hebben kunnen volhouden; dat is knap voor een serie.

Kan Charlie Sheen ook niet uitstaan in zijn 'acteerprestaties'; hij speelt overal zichzelf en dat is ondertussen behoorlijk uitgekauwd.
Ik kijk nog wekelijks, heb seizoen 1 t/m 8 in bezit. Seizoen 7 en 8 kijk ik eigenlijk nooit, maar de overige seizoenen kijk ik zo nu en dan nog met veel plezier... Vooral seizoen 1 t/m 4 blijven geniaal.
pi_139968841
Ben 3 maanden na vertrek van Charlie gestopt met kijken
pi_140515994
Ik vind het nu toch wel weer een leuke serie :) Lang niet zo goed als vroeger, maar ik moet er nog om lachen. En daar gaat het om. Mooi dat er nog 1 seizoen komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')