Eens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:26 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Bloedirritant wijf idd, blij dat we daar vanaf zijn.
Heet, maar inderdaad irritant en was grotendeels niks aan. Dit seizoen was over het algemeen wel te doen. Jake mogen ze van mij eruit gooien en vervangen met Herb. Ga volgend seizoen zowiezo wel weer volgen, want ik kijk toch maar 2 comedy's in totaal.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:49 schreef J83 het volgende:
Die Engelse kut verklootte vorig seizoen compleet, met haar vervelende dochtertje.
Doet ze goed.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 03:43 schreef VacaLoca het volgende:
Dat omaatje is ook gewoon 61 in het echt.
Dat kon je toch ook wel zien? Denk dat de ouders van de meeste van ons ook wel 60 zijn inmiddels toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 03:43 schreef VacaLoca het volgende:
Dat omaatje is ook gewoon 61 in het echt.
Het was haar oma he, niet haar moeder.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:40 schreef JDx het volgende:
[..]
Dat kon je toch ook wel zien? Denk dat de ouders van de meeste van ons ook wel 60 zijn inmiddels toch?
Ja, ik bedoel dat 60 niet zo heel oud is voor een omaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:55 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het was haar oma he, niet haar moeder.
SPOILER: Casting nieuwsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan er ook nog wel bij
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:05 schreef Tim86 het volgende:
2 men and a teenage girl als nieuwe titel dan maar? Al klinkt dat als een film die ik laatst al heb gezien
Best wel leuke momenten in de vorige aflevering, die van gister moet ik nog even kijkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat is dit gigantisch afgetakeld zeg. Maar toch wil ik het einde zien. Hopelijk kappen ze er na dit seizoen mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |