SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW: Foto's!![]()
Ja, maar dan nog. Dan is je accu niet volledig bijgeladen, anders piept dat ding nooit zo snel.quote:![]()
Die is ook mooi Cryothic!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Toffe tattoo met die vogels en dat die veer14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dit jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:52 schreef tijnbrein het volgende:
Toffe tattoo met die vogels en dat die veer![]()
![]()
Kan je net zo goed GoogleMaps laten tattooerenquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slangendrager
Een verborgen astronomisch dingusNIEUW: Foto's!![]()
Dat blijft een mooie, verre van origineel maar ik zou zoiets wel op mijn onderarm willen hebbenquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:52 schreef tijnbrein het volgende:
Toffe tattoo met die vogels en dat die veer![]()
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:23 schreef Vinniiee het volgende: [..] Gefeliciteerd
[..] Garderen is wel een heel stuk dichterbij dan normaal hoor
. Douchse
![]()
En nu moet ik opschieten, zo naar De kapper
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Oeh lekker...quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
En nu moet ik opschieten, zo naar De kapper
Ik ga wel ergens voor de kerst ofzo![]()
![]()
Ghehe dat is iig beter dan iOS mapsquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kan je net zo goed GoogleMaps laten tattooeren
[b]AirwiN schreef [/b]
Mja, als ik een tattoo neem, wil ik toch wel graag iets origineels hebben.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat blijft een mooie, verre van origineel maar ik zou zoiets wel op mijn onderarm willen hebbenNog iets speciaals of alleen bijwerken?quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
En nu moet ik opschieten, zo naar De kapper![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe dat is iig beter dan iOS maps![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oeh lekker...
Ik ga wel ergens voor de kerst ofzoJep, dat heb ik ook... daarom zie ik het niet heel snel voorbij de 2 komen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, als ik een tattoo neem, wil ik toch wel graag iets origineels hebben.
[..]NIEUW: Foto's!![]()
Doe mij eens feliciterenquote:![]()
Kusje
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe dat is iig beter dan iOS maps![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mij mag je er voor wakker maken.![]()
En het moet een betekenis hebben, anders neem ik geen tattooquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Jep, dat heb ik ook... daarom zie ik het niet heel snel voorbij de 2 komen..
![]()
kort weer.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, als ik een tattoo neem, wil ik toch wel graag iets origineels hebben.
[..]
Nog iets speciaals of alleen bijwerken?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Je kan er een eigen draai aangeven. Als je tenminste creatief bent.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat blijft een mooie, verre van origineel maar ik zou zoiets wel op mijn onderarm willen hebben14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Feliiiiiiiiiiiiiiiiiii, gebak drank en wilde Mutschquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe mij eens feliciteren![]()
Kusje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Enthousiastelingquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:58 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Feliiiiiiiiiiiiiiiiiii, gebak drank en wilde Mutsch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga weer aan het werk even.
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoezo overmatig smilie-gebruik?quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:58 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Feliiiiiiiiiiiiiiiiiii, gebak drank en wilde Mutsch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tevens: hoi![]()
![]()
Ik heb lekker een day offquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Enthousiasteling![]()
Ik ga weer aan het werk even.
Hoipipeloi.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoezo overmatig smilie-gebruik?
Tevens: hoi
Ik zou niet weten wat voor draaiquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan er een eigen draai aangeven. Als je tenminste creatief bent.![]()
![]()
Kleur, vorm van de veer en de vogels.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat voor draai14 SHADES OF GREY
Dan kan je net zo goed een hele andere tattoo kiezenquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kleur, vorm van de veer en de vogels.![]()
![]()
Lekker uitgeslapen en ontbeten met broodjes brie met komkommer.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Misschienquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed een hele andere tattoo kiezenmaar er is niets mis met een ontwerp te personaliseren en er een eigen draai aan te geven
14 SHADES OF GREY
Zo crea ben ik ook wel... Verder zou ik niet weten hoe eigenlijkquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschienmaar er is niets mis met een ontwerp te personaliseren en er een eigen draai aan te geven
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2012 11:19:43 ]![]()
creabea ?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo crea ben ik ook wel... Verder zou ik niet weten hoe eigenlijk![]()
![]()
BWAHAquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
Koen zegt: wasenglassersik lig dubbel
![]()
![]()
![]()
Heb je bv een favoriete vogel?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo crea ben ik ook wel... Verder zou ik niet weten hoe eigenlijk14 SHADES OF GREY
Weet je hoe kort dit is voor mij
Tijd gaat snellerquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope. Mooie lengte wel.
Tijd gaat traag
14 SHADES OF GREY
Ga hard werken of leuke dingen doenquote:
14 SHADES OF GREY
Je Moet Er Wel even rekening mee houden Dat mijn haar krult en het Nu nog nat is.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope. Mooie lengte wel.
Tijd gaat traag[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Hard werkenquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga hard werken of leuke dingen doenGrapjas
Even pokeren is wel een goed ideeHoeveel korter wordt het dan nog? Tevens: krullenquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je Moet Er Wel even rekening mee houden Dat mijn haar krult en het Nu nog nat is.![]()
![]()
![]()
Ik ben serieusquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hard werkenGrapjas
Even pokeren is wel een goed ideeals ik aan het werk ben en het is druk dan vliegt de tijd.
14 SHADES OF GREY
Ja, het is hier niet druk. Was het maar zoals gistermiddag. Hard werken om het op tijd af te hebben, dat is tenminste leukquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben serieusals ik aan het werk ben en het is druk dan vliegt de tijd.
![]()
![]()
Op mijn werk is het meestal niet druk. Heel soms heb je een piek moment maar daarna is het gelijk weer rustigquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, het is hier niet druk. Was het maar zoals gistermiddag. Hard werken om het op tijd af te hebben, dat is tenminste leuk14 SHADES OF GREY
Zoals het hier gaatquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op mijn werk is het meestal niet druk. Heel soms heb je een piek moment maar daarna is het gelijk weer rustig. Gisterenmiddag was het ineens druk, en nu is er weer geen reet te doen. Kom maar op met die drukte
.
![]()
Bij ons komt het vooral doordat andere hun werk niet goed doen dat mijn afdeling achter de feiten mag aanlopenquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoals het hier gaat. Gisterenmiddag was het ineens druk, en nu is er weer geen reet te doen. Kom maar op met die drukte
.
14 SHADES OF GREY
Handigquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij ons komt het vooral doordat andere hun werk niet goed doen dat mijn afdeling achter de feiten mag aanlopen. Ik heb het pas druk zodra ik een opdracht van de verkoop krijg. Dan moet altijd alles zo snel mogelijk af
.
![]()
Dat heb ik ook, monsterpakketje met producten opsturen naar een klant. Om 14:00 een mailtje dat om 14:30 een pakketje klaar moet zijn. Dat soort dingen is geen uitzonderingquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Handig. Ik heb het pas druk zodra ik een opdracht van de verkoop krijg. Dan moet altijd alles zo snel mogelijk af
.
14 SHADES OF GREY
Dat gevoel krijg je wel van axe cool metalquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Koude kloten zou vervelender zijn..
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Dat probleem is snel opgelost als er een vrouw in de buurt isquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Koude kloten zou vervelender zijn..14 SHADES OF GREY
Houd je bezig héquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, monsterpakketje met producten opsturen naar een klant. Om 14:00 een mailtje dat om 14:30 een pakketje klaar moet zijn. Dat soort dingen is geen uitzondering![]()
![]()
Dat moet ik meemakenquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg je wel van axe cool metal
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ja maar als je op dat moment al druk bent met andere dingen is dat soms wel vervelend zeker als je met een collega werkt die enorm langzaam is. Hij doet rustig 1 uur over iets wat jij binnen een half uur af hebt.quote:14 SHADES OF GREY
Wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat probleem is snel opgelost als er een vrouw in de buurt is
Oh dat is wel frustrerend jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar als je op dat moment al druk bent met andere dingen is dat soms wel vervelend zeker als je met een collega werkt die enorm langzaam is. Hij doet rustig 1 uur over iets wat jij binnen een half uur af hebt.![]()
![]()
Dudequote:jij hebt meer actie gehad dit jaar dan ik in mijn hele leven.
14 SHADES OF GREY
Ja, ik probeer het los te laten. En hem te laten aanmodderen en dan te helpen als het moet.quote:14 SHADES OF GREY
Ehm, 6 keer in een jaar maar, heul niet veel..quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dudejij hebt meer actie gehad dit jaar dan ik in mijn hele leven.
Ja en dat is altijd nog meer dan mijquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm, 6 keer in een jaar maar, heul niet veel..
14 SHADES OF GREY
Lijkt me het handigstquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, ik probeer het los te laten. En hem te laten aanmodderen en dan te helpen als het moet..
Beter dan in 6 jaar geen 1 keerquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm, 6 keer in een jaar maar, heul niet veel...
![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:04 schreef Spezza19 het volgende:
Goed om te weten dat ik flink meer actie gehad heb.
![]()
iets boven Mijn schouders Denk Ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hard werkenGrapjas
Even pokeren is wel een goed idee
[..]
Hoeveel korter wordt het dan nog? Tevens: krullen
Maar dat is nog wel best moeilijk omdat ik mij toch verantwoordelijk voel en geen zin heb om op mijn flikker te krijgen. Omdat zijn werk niet af is.quote:Hier bijnaquote:[..]
Beter dan in 6 jaar geen 1 keer.
14 SHADES OF GREY
Staat vast goedquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
iets boven Mijn schouders Denk Ik..
Ja, ik snap het welquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat is nog wel best moeilijk omdat ik mij toch verantwoordelijk voel en geen zin heb om op mijn flikker te krijgen. Omdat zijn werk niet af is.
[..]
Hier bijna. Dat is wel vervelend, ja.
![]()
Ach ja het wentquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Staat vast goed.
[..]
Ja, ik snap het wel. Dat is wel vervelend, ja.
dat werk gedoe. Dat andere
14 SHADES OF GREY
Dat went waarschijnlijk ook vanzelfquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ja het wentdat werk gedoe. Dat andere
.
![]()
Ben een geweldige documentaire aan het kijken.
Geeft toch iets meer inzicht in zijn schrijven.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
![]()
![]()
zo was Mijn haar Trouwens.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
we Komen Er Vanzelf Achter.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Staat vast goed.
[..]
Ja, ik snap het wel. Dat is wel vervelend, ja.
Ja ik mis het nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat went waarschijnlijk ook vanzelf.
14 SHADES OF GREY
Dat is wel een heel stuk korterquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
zo was Mijn haar Trouwens.!
Hehehehe, inderdaadquote:.
Dat bedoel ikquote:.
![]()
Jep, dit is ook wel heel Kort.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel een heel stuk korter!
[..]
Hehehehe, inderdaad.
[..]
Dat bedoel ik.
Groeit vanzelf weer aanquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep, dit is ook wel heel Kort..
Alowaquote:![]()
![]()
![]()
een nieuwtje: ons Wiebke heeft het RSV virus en zit nog in Abu Dhabi.
met mij is alles okWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Het Was Wel nodig, het onderste Stuk was Zo ontzettend Droog en Niet beter te Krijgen. Had Er heel vaak Knopen in die ik Er gewoon uit moest Trekken.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Hoi dankjequote:.
Ja dat schiet niet op..quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het Was Wel nodig, het onderste Stuk was Zo ontzettend Droog en Niet beter te Krijgen. Had Er heel vaak Knopen in die ik Er gewoon uit moest Trekken.![]()
![]()
Ik houd van donkere krullenquote:. En jij hebt mooie krullen, niet van dat kroeshaar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Gelukkig niet Nee, ik zit Tussen mijn vader En Moeder In qua haar. Mijn Moeder Heeft kroes, Mijn vader Slag. Ik heb half pijpenkrullen, half Slag.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd van donkere krullen. En jij hebt mooie krullen, niet van dat kroeshaar.
Ja, dat is mooiquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig niet Nee, ik zit Tussen mijn vader En Moeder In qua haar. Mijn Moeder Heeft kroes, Mijn vader Slag. Ik heb half pijpenkrullen, half Slag..
Dat heb ik ook als ik het laat groeienquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig niet Nee, ik zit Tussen mijn vader En Moeder In qua haar. Mijn Moeder Heeft kroes, Mijn vader Slag. Ik heb half pijpenkrullen, half Slag..
![]()
Het wordt Wel Weer langer hoor.quote:Ik denk Alleen Niet dat Ik het Weer Zo lang laat groeien.
en het is veel. Voordeelquote:.
tof.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat heb ik ook als ik het laat groeien.
Ja, ik heb ook veel haar, dat staat altijd net een tikkeltje gezonder en mooier dan dun haarquote:.
Klopt. Jij hebt ook mooi Haarquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook veel haar, dat staat altijd net een tikkeltje gezonder en mooier dan dun haar.
.
Ja lekkerquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
WAAR BLIJFT MIJN FRIET EN BROODJE KROKET?
Je hebt een verkeerde usernamequote:Op vrijdag 30 november 2012 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
WAAR BLIJFT MIJN FRIET EN BROODJE KROKET?
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2012 12:31:50 ]![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt een verkeerde username
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ].
Jofu?quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]14 SHADES OF GREY
[..]
[ afbeelding ]ik volg once Upon A time (door Buurmeisje
) en Daar Is grumpy zo lief In
Zo even in mijn fobo zettenquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
![]()
Het is dat het teveel werk is maar anders had ik alles van 1 dag gequotequote:Op vrijdag 30 november 2012 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit iemand zo veel zien klagen als jij![]()
![]()
![]()
Stiekem hoor ik in KLB thuis, maar daar heb ik een hekel aanquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
.
Hehehe, doenquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is dat het teveel werk is maar anders had ik alles van 1 dag gequote.
Mijn friet is koud.
![]()
Wees blij dat je friet hebtquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stiekem hoor ik in KLB thuis, maar daar heb ik een hekel aan.
[..]
Hehehe, doen.
Mijn friet is koud.
![]()
Jezus, kutvent van meik had gezegd dat ik om 1 uur in heerenveen zou zijn, smste m dat ik er een kwartier eerder zou zijn, gaat hij pas weg als ik al sta te wachten
Irritantquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Jezus, kutvent van meik had gezegd dat ik om 1 uur in heerenveen zou zijn, smste m dat ik er een kwartier eerder zou zijn, gaat hij pas weg als ik al sta te wachten
. Hoe lang is het rijden voor hem?
![]()
Dan had je een kwartier eerder moeten smsen logischquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
14 SHADES OF GREY
Half uurtje. Ik Houd Niet van wachten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Irritant. Hoe lang is het rijden voor hem?
Dat is wel heel erg slechtquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Half uurtje. Ik Houd Niet van wachten..
![]()
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is dat het teveel werk is maar anders had ik alles van 1 dag gequotequote:Op vrijdag 30 november 2012 09:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik drink geen koffie.
quote:quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:36 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan niet quoten
@Joof: PIEP PIEP PIEP PIEP!!!!!!!!!!!!!!! ?quote:quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoezo overmatig smilie-gebruik?
Tevens: hoiquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope. Mooie lengte wel.
Tijd gaat traagquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, het is hier niet druk. Was het maar zoals gistermiddag. Hard werken om het op tijd af te hebben, dat is tenminste leukquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
WAAR BLIJFT MIJN FRIET EN BROODJE KROKET?quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stiekem hoor ik in KLB thuis, maar daar heb ik een hekel aan.
[..]
Hehehe, doen.
Mijn friet is koud.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2012 13:04:25 ]![]()
ik Smste M 3 kwartier geleden, hij ging een Kwartier geleden weg.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan had je een kwartier eerder moeten smsen logisch[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Damnquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik Smste M 3 kwartier geleden, hij ging een Kwartier geleden weg..
Waarom quote je mijquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
vervelend Figuur soms.quote:
quote:quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2012 13:06:14 ]![]()
Boooh, van een lekkere douche knap je wel op zeg. En weer fris en glad, dat is ook wat waard
. En ik weet zeker dat scharrel dat met me eens is
.
lesbisch Worden.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Vieze stinkert.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
Boooh, van een lekkere douche knap je wel op zeg. En weer fris en glad, dat is ook wat waard
.
![]()
scharrel? Je had toch een vriend?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
.
Rare manquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik Smste M 3 kwartier geleden, hij ging een Kwartier geleden weg.
14 SHADES OF GREY
Hij heeft een relatie met mij, wat denk je dan.quote:
Ik vind vrouwen lastigerquote:.
Ja dus niet hequote:. Ik ben net schoon.
Scharrel, vriend, vriend, scharrel, same difference in dezequote:Op vrijdag 30 november 2012 13:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
scharrel? Je had toch een vriend?.
Hahaquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij heeft een relatie met mij, wat denk je dan.
14 SHADES OF GREY
Weet ik ook welquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen lastiger.
[..]
Ja dus niet he. Ik ben net schoon.
[..]
Scharrel, vriend, vriend, scharrel, same difference in deze.
.
![]()
zijn Ze Ookquote:oke.quote:[..]
Scharrel, vriend, vriend, scharrel, same difference in deze.
En vrouwen hebben geen piemel. Dus een man heeft 2 puntjes voor.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Vrouwen Hebben wel Borsten. En je Kunt Ze Beffen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
En vrouwen hebben geen piemel. Dus een man heeft 2 puntjes voor.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vrouwen Hebben wel Borsten. En je Kunt Ze Beffen.![]()
![]()
![]()
Ja, maar ik heb zelf ook borsten en ik kan wel leven zonder een vrouw te beffen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vrouwen Hebben wel Borsten. En je Kunt Ze Beffen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
dat is Waar.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb zelf ook borsten en ik kan wel leven zonder een vrouw te beffen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
In de auto, dus doei.
Hmm, zometeen speciale kindjes, moet ik weer mn best doen ze niet zielig te vinden..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ze vinden zichzelf niet zielig, dus waarom zou jij dat in godsnaam wel doen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, zometeen speciale kindjes, moet ik weer mn best doen ze niet zielig te vinden..“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat komt omdat ze te zielig zijn om door te hebben dat ze zielig zijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze vinden zichzelf niet zielig, dus waarom zou jij dat in godsnaam wel doen?![]()
![]()
Dat doet aan mijn opmerking toch niks af?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze te zielig zijn om door te hebben dat ze zielig zijn“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
jawel, 5 eraf.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doet aan mijn opmerking toch niks af?![]()
Is slechts een schijnbewegingquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WAT IS DEZE! Sinds wanneer zeg jij sorry
?
![]()
![]()
Om in haar broekje te komen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is slechts een schijnbewegingEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Smooth!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Om in haar broekje te komen.
Zou het succes hebben denk je?![]()
![]()
Daarom ook, ik weet dat ze dat niet willen ook..quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze vinden zichzelf niet zielig, dus waarom zou jij dat in godsnaam wel doen?
Wel goed geheugen, maand geleden dat ik ze vervoerd heb en ze wisten het nog
Mur faalt nooit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Smooth!
Zou het succes hebben denk je?
Voordat ik hem ontmoette dacht ik dat ik hetero was.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik weet zeker van niet. Niet bij Samzz althans.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Smooth!
Zou het succes hebben denk je?![]()
Tsja, wat werkt wel bij Samzz?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet zeker van niet. Niet bij Samzz althans.![]()
![]()
Geen idee, vraag het haarquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, wat werkt wel bij Samzz?.
![]()
Waarvoor?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
Naar de dokter
Het was leuk jullie gekend te hebben
Sterkte!![]()
![]()
Sterktequote:Op vrijdag 30 november 2012 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
Naar de dokter
Het was leuk jullie gekend te hebben![]()
![]()
Niks.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Samzz!! Wat werkt wel bij jou?!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mijn maag vond een boterham met chocopasta en warme chocolademelk geen goed idee.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik leef nog
Prik is beduidend minder erg dan in je heup.
![]()
Wie had dat gedacht, ik in het bezit van een zeldzaam boek... En nog een gewild boek ook. Nice.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Veeeeel chocola..... Bluhquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:26 schreef Samzz het volgende:
Mijn maag vond een boterham met chocopasta en warme chocolademelk geen goed idee.
![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
Naar de dokter
Het was leuk jullie gekend te hebben!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik zit bij het UWV... fijn om jullie gekend te hebben..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Sterkte lieverdquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:11 schreef Raene het volgende:
![]()
![]()
Haiquote:!
Welk?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:02 schreef Samzz het volgende:
Wie had dat gedacht, ik in het bezit van een zeldzaam boek... En nog een gewild boek ook. Nice.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat was mijn tekst... en achteraf viel het mee dus ik hoop ook bij jouquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:11 schreef Raene het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wel chicksquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn kapper is
middag allemaalMaar wel duur
(Ja lola, ik klaag
)
GoeiemiddagNu nog maar de helftquote:![]()
![]()
klaagklaquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel chicksMaar wel duur
(Ja lola, ik klaag
)
Goeiemiddag
[..]
Nu nog maar de helft
?![]()
Bij mij is het zo'n oude baas, die nog net geen sigaar in zijn bek heeftquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel chicksMaar wel duur
(Ja lola, ik klaag
)
Goeiemiddag
[..]
Nu nog maar de helft
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Vinnie is een Hollander
14 SHADES OF GREY
quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
Vinnie is een Hollander AzijnpisserWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
Ik klaag ook effe
mijn schouder
Maar ik heb wel een CARS pleister jonguh
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Nee, ik haat KLBquote:quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij mij is het zo'n oude baas, die nog net geen sigaar in zijn bek heeftEen eckte eckte.quote:Toevallig moet ik wel pissenquote:.
![]()
Een echte Hollander die in een hunnebed leeft14 SHADES OF GREY
Weet jij wel hoe klein die dingen zijn?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:01 schreef tijnbrein het volgende:
Een echte Hollander die in een hunnebed leeft
dus![]()
Groot genoeg voor Vinniequote:Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Weet jij wel hoe klein die dingen zijn?14 SHADES OF GREY
En hoeveel betaald dat?quote:14 SHADES OF GREY
Ik zou het doen
14 SHADES OF GREY
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry maar das minder dan de reiskostenwil er ook een die het gewoon voor mij wil doen he?!
![]()
dus![]()
Mja ik ben meer op zoek naar iets dat geld betaalt...quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:15 schreef Evie het volgende:
[..]wil er ook een die het gewoon voor mij wil doen he?!
Niet beide?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef Evie het volgende:
[..]
kommetje rijst of een biertje per dag![]()
![]()
Zo. Alleen nog even omkleden, maar ik ben klaar voor 't etentje en de kroegentocht.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WAT IS DEZE! Sinds wanneer zeg jij sorry
?
![]()
![]()
Nee, dat mag je niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat? Mag ik niet in jouw broekje?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
I call...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
I call...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Ik wens je succes, ik heb naaldhakken
.
Godverdomme wat ben je toch ook heerlijk schattig.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]! Ik wens je succes, ik heb naaldhakken
.
Zo lief naief.![]()
![]()
Das Gymnasium des Pferdes, Nederlandse druk.quote:It's all a role-playquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Godverdomme wat ben je toch ook heerlijk schattig.
Zo lief naief..
A Fok meet?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:26 schreef Samzz het volgende:
Zo. Alleen nog even omkleden, maar ik ben klaar voor 't etentje en de kroegentocht.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Neequote:. Ga met vrienden en vriendin de kroeg in
. En met m'n vriendin eerst even een hapje eten.
leukquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ga met vrienden en vriendin de kroeg in
. En met m'n vriendin eerst even een hapje eten.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik werk in de auto, ik mag dat.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:55 schreef Koen66 het volgende:
ik heb zin in chips
mja, k zit nog op werk
Rustig aan.![]()
Die zijn het lekkerstequote:Op vrijdag 30 november 2012 17:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die ja, heb de andere helft van de zak maar even weggelegd....
![]()
Ik ga straks ff tukken, vanavond uit... Morgen vroeg weer werken.... Dat staat op mijn planning.Rustig aan.![]()
Ok, slaap ze alvastquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:12 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga straks ff tukken, vanavond uit... Morgen vroeg weer werken.... Dat staat op mijn planning.
En veel plezier!![]()
![]()
Ook lekkerquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat ga ik misschien dit weekend doen. En zelfgemaakte milkshakesuitjes bohhh scherp
![]()
''Ik heb een vriend''
Ik voel me net kaneel.
Alleen meisjes versieren die toch onbereikbaar zijn
Rustig aan.![]()
Maak je toch niet zo druk joh.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:19 schreef kingtoppie het volgende:
''Ik heb een vriend''
Ik voel me net kaneel.
Alleen meisjes versieren die toch onbereikbaar zijn![]()
![]()
Have funquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En ik ben straks weer weg!.
![]()
Succesquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Windows op m'n ssd installeren, spannund.
![]()
Oh leuk, hij herkent.m'n opslag schijf al niet, straks maar even stekkers nalopen
Welke pizza neem je?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:33 schreef Samzz het volgende:
Zo, straks lekker eten bij de pizzeria.
![]()
Heb je al gauwquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Losse stekker, wat ik al dacht.
![]()
Eet smakelijk. Ik heb net pepperoni opquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:33 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Dat weet ik nog niet. Straks de kaart maar even bekijken.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nouja, ik moet gewoon die krengen minder strak inprikkenquote:
Ik heb net besteldquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:33 schreef Samzz het volgende:
Ze moeten er wel in zitten, anders werkt het ook nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nouja, ik moet gewoon die krengen minder strak inprikken/
![]()
Klopt, maar ik moest aan het kabeltje trekken om hem in de ssd te prikken, toen kwam ie er dus bij de Opslagschijf uit.. Maar ik had nog een redelijke lengte en stekkertje over dus maar even wat ruimer gezet..quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze moeten er wel in zitten, anders werkt het ook niet/
Oh zo op die fietsquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moest aan het kabeltje trekken om hem in de ssd te prikken, toen kwam ie er dus bij de Opslagschijf uit.. Maar ik had nog een redelijke lengte en stekkertje over dus maar even wat ruimer gezet..![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: