SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW: Foto's!![]()
Ja, maar dan nog. Dan is je accu niet volledig bijgeladen, anders piept dat ding nooit zo snel.quote:![]()
Die is ook mooi Cryothic!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Toffe tattoo met die vogels en dat die veer14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dit jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:52 schreef tijnbrein het volgende:
Toffe tattoo met die vogels en dat die veer![]()
![]()
Kan je net zo goed GoogleMaps laten tattooerenquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slangendrager
Een verborgen astronomisch dingusNIEUW: Foto's!![]()
Dat blijft een mooie, verre van origineel maar ik zou zoiets wel op mijn onderarm willen hebbenquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:52 schreef tijnbrein het volgende:
Toffe tattoo met die vogels en dat die veer![]()
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:23 schreef Vinniiee het volgende: [..] Gefeliciteerd
[..] Garderen is wel een heel stuk dichterbij dan normaal hoor
. Douchse
![]()
En nu moet ik opschieten, zo naar De kapper
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Oeh lekker...quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
En nu moet ik opschieten, zo naar De kapper
Ik ga wel ergens voor de kerst ofzo![]()
![]()
Ghehe dat is iig beter dan iOS mapsquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kan je net zo goed GoogleMaps laten tattooeren
[b]AirwiN schreef [/b]
Mja, als ik een tattoo neem, wil ik toch wel graag iets origineels hebben.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat blijft een mooie, verre van origineel maar ik zou zoiets wel op mijn onderarm willen hebbenNog iets speciaals of alleen bijwerken?quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
En nu moet ik opschieten, zo naar De kapper![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe dat is iig beter dan iOS maps![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oeh lekker...
Ik ga wel ergens voor de kerst ofzoJep, dat heb ik ook... daarom zie ik het niet heel snel voorbij de 2 komen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, als ik een tattoo neem, wil ik toch wel graag iets origineels hebben.
[..]NIEUW: Foto's!![]()
Doe mij eens feliciterenquote:![]()
Kusje
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe dat is iig beter dan iOS maps![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mij mag je er voor wakker maken.![]()
En het moet een betekenis hebben, anders neem ik geen tattooquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Jep, dat heb ik ook... daarom zie ik het niet heel snel voorbij de 2 komen..
![]()
kort weer.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, als ik een tattoo neem, wil ik toch wel graag iets origineels hebben.
[..]
Nog iets speciaals of alleen bijwerken?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Je kan er een eigen draai aangeven. Als je tenminste creatief bent.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat blijft een mooie, verre van origineel maar ik zou zoiets wel op mijn onderarm willen hebben14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Feliiiiiiiiiiiiiiiiiii, gebak drank en wilde Mutschquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe mij eens feliciteren![]()
Kusje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Enthousiastelingquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:58 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Feliiiiiiiiiiiiiiiiiii, gebak drank en wilde Mutsch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga weer aan het werk even.
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoezo overmatig smilie-gebruik?quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:58 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Feliiiiiiiiiiiiiiiiiii, gebak drank en wilde Mutsch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tevens: hoi![]()
![]()
Ik heb lekker een day offquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Enthousiasteling![]()
Ik ga weer aan het werk even.
Hoipipeloi.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoezo overmatig smilie-gebruik?
Tevens: hoi
Ik zou niet weten wat voor draaiquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan er een eigen draai aangeven. Als je tenminste creatief bent.![]()
![]()
Kleur, vorm van de veer en de vogels.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat voor draai14 SHADES OF GREY
Dan kan je net zo goed een hele andere tattoo kiezenquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kleur, vorm van de veer en de vogels.![]()
![]()
Lekker uitgeslapen en ontbeten met broodjes brie met komkommer.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Misschienquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed een hele andere tattoo kiezenmaar er is niets mis met een ontwerp te personaliseren en er een eigen draai aan te geven
14 SHADES OF GREY
Zo crea ben ik ook wel... Verder zou ik niet weten hoe eigenlijkquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschienmaar er is niets mis met een ontwerp te personaliseren en er een eigen draai aan te geven
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2012 11:19:43 ]![]()
creabea ?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo crea ben ik ook wel... Verder zou ik niet weten hoe eigenlijk![]()
![]()
BWAHAquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
Koen zegt: wasenglassersik lig dubbel
![]()
![]()
![]()
Heb je bv een favoriete vogel?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo crea ben ik ook wel... Verder zou ik niet weten hoe eigenlijk14 SHADES OF GREY
Weet je hoe kort dit is voor mij
Tijd gaat snellerquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope. Mooie lengte wel.
Tijd gaat traag
14 SHADES OF GREY
Ga hard werken of leuke dingen doenquote:
14 SHADES OF GREY
Je Moet Er Wel even rekening mee houden Dat mijn haar krult en het Nu nog nat is.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope. Mooie lengte wel.
Tijd gaat traag[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: