Irak.quote:
Ze moeten toch weg? Je kan moeilijk iedereen hier opvangen. Daarnaast is ze de gelegenheid geboden om naar een andere gemeente te gaan en dat doen ze niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:47 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Jij bent ook niet het helderste lichtje aan de hemel is het wel ?
Mja, dat schijnt vaker zo te zijn, en ze zitten hier toch al jaren. Als ze dat dan nóg niet weten...quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
"Heel erg kaud bauten".
Joh
quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:42 schreef Nielsch het volgende:
Dikke doei! Kunnen ze de rest van Amsterdam ook niet gelijk even ruimen?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:55 schreef Scorpie het volgende:
Dat ze maar hard van het terrein afgeslagen worden
Vliegtuigquote:Op vrijdag 30 november 2012 09:58 schreef Scorpie het volgende:
Hebben ze het vliegtuig al klaarstaan voor deze uitgeprocedeerde gelukszoekers?
is alweer terug. De accu moest verwisseld worden..quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
De Indymedia figuren zijn ook volop aanwezig. Die hebben vandaag een atv dag. uitkering
Dat vraag ik me ook af. Gaan ze regelrecht naar Schiphol? Of toch naar een of andere opvang.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:03 schreef timmmmm het volgende:
Iemand enig idee waarnaartoe ze ontruimd worden?
Ik las dat een aantal van hen gisteren naar diverse daklozenopvangcentra is gegaan maar later op de dag weer is teruggekeerd naar het tentenkamp omdat de opvang niet naar hun wens wasquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Gaan ze regelrecht naar Schiphol? Of toch naar een of andere opvang.
In de tenten blijven is ook geen optie, i.v.m. de komende kou. Als er mensen dood gaan van de kou, hoe moet Nederland dat uitleggen
De cel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Gaan ze regelrecht naar Schiphol? Of toch naar een of andere opvang.
In de tenten blijven is ook geen optie, i.v.m. de komende kou. Als er mensen dood gaan van de kou, hoe moet Nederland dat uitleggen
waren de tenten beter dan?? Kijk die dingen maken mij weer aan het twijfelen hé.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik las dat een aantal van hen gisteren naar diverse daklozenopvangcentra is gegaan maar later op de dag weer is teruggekeerd naar het tentenkamp omdat de opvang niet naar hun wens was
Ik vond het ook nogal raar idd. Hadden ze een soort Hilton verwacht ofzo?quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
waren de tenten beter dan?? Kijk die dingen maken mij weer aan het twijfelen hé.
Als ik ze zie krijg ik medelijden, maar als ik die eisen dan hoor, denk ik, sodemieter dan op naar je eigen land...
Ik zou maar niet de illusie koesteren dat ze teruggevlogen worden. Als het echt, zoals de naam zegt, vluchtelingen zijn, zou dat ook niet echt goed zijn hèquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het hier juist om. Zij zeggen vluchtelingen te zijn. De Minister zegt van niet..quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou maar niet de illusie koesteren dat ze teruggevlogen worden. Als het echt, zoals de naam zegt, vluchtelingen zijn, zou dat ook niet echt goed zijn hè
Ze zijn uitgeprocedeerd en hadden al maanden weg moeten zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou maar niet de illusie koesteren dat ze teruggevlogen worden. Als het echt, zoals de naam zegt, vluchtelingen zijn, zou dat ook niet echt goed zijn hè
En hoe weet je dat? Dan nog zou ik er overigens niet van uitgaan dat ze naar schiphol gestuurd worden hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het hier juist om. Zij zeggen vluchtelingen te zijn. De Minister zegt van niet..
Dit dus. Ze hebben hier al jaren niks te zoeken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het hier juist om. Zij zeggen vluchtelingen te zijn. De Minister zegt van niet..
Die mensen willen gewoon in met stront besmeerde lemen hutjes wonen, net zoals thuis.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
waren de tenten beter dan?? Kijk die dingen maken mij weer aan het twijfelen hé.
Als ik ze zie krijg ik medelijden, maar als ik die eisen dan hoor, denk ik, sodemieter dan op naar je eigen land...
ik heb niet alles gevolgd. Maar er waren een aantal van deze mensen, met hun advocaat, bij Pauw en Witteman. Daar werd het gezegd. Waar deze mensen vandaan komen is het "gevaarlijk", maar een ander deel van hun land niet. Dat is wat ik begreepquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En hoe weet je dat? Dan nog zou ik er overigens niet van uitgaan dat ze naar schiphol gestuurd worden hoor
Ik heb helemaal niks gevolgd, daarom vraag ik het ook. Informatie is altijd fijn.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb niet alles gevolgd. Maar er waren een aantal van deze mensen, met hun advocaat, bij Pauw en Witteman. Daar werd het gezegd. Waar deze mensen vandaan komen is het "gevaarlijk", maar een ander deel van hun land niet. Dat is wat ik begreep
Dat is uit te leggen als het ultieme voorbeeld van eigen verantwoordelijkheid. Ze hebben onderdak aangeboden gekregen en dat hebben ze geweigerd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat snappen wij wel, maar snapt de rest van de wereld dat ook?quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:17 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat is uit te leggen als het ultieme voorbeeld van eigen verantwoordelijkheid. Ze hebben onderdak aangeboden gekregen en dat hebben ze geweigerd.
ik lees bij de twitterberichten inderdaad dat gedeeltes van Somalië wel veilig zijn en zij daarom uitgeprocedeerd zijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks gevolgd, daarom vraag ik het ook. Informatie is altijd fijn.
Ze hebben de procedure gevolgd, ze konden en moesten terug naar hun eigen land en gingen niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat snappen wij wel, maar snapt de rest van de wereld dat ook?
Beter dat te voorkomen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |