Dat weet ik, was de vraag nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:15 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Komt in seizoen 1 of 2 voor
Isobel de ex van Alaric was zwanger gemaakt door haar vriendje John. Johns broer Grayson was dokter en heeft Elena geadopteerd.
John is degene die doodging om Elena te redden.
Alaric gaf in 1 van die afleveringen toe dat hij Damon haatte omdat hij Isobel had geturnd..
Ook op Matt??quote:Op woensdag 5 december 2012 10:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik kan op die hele serie truukjes
Hij kijkt altijd zo moeilijk... Ik denk dat als hij klaarkomt hij zo'n raar hoofd trekt dat ik bijgebracht moet worden met zuurstof...quote:
Jazeker wel, hij is echt niet lelijk. Vooral in S1 en S2 vind ik hem wel een hottie (ik ben opnieuw begonnen).quote:
Jij bent een man dus jij kijkt naar andere dingen.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
Jeremy vind ik dan nog t leukste eigenlijk. Stefan, Matt, en Damon hebben van die rare gezichten in mijn mening
Val toevallig wel op jongens, maar de jongens uit deze serie trekken me nou niet echt. Jeremy welquote:Op woensdag 5 december 2012 10:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Jij bent een man dus jij kijkt naar andere dingen.tenzij je hommo bent natuurlijk
quote:Op woensdag 5 december 2012 10:21 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik erger me alleen aan de oren van Damon, not HUMAN
Is het ook wel deels, ik denk dat hij schijt heeft aan wat andere mensen van z'n oren vindenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]:D:D:D
Nooit op gelet!
Zou hij daarom in het echie altijd iets van een hoed dragen? Of muts... Ik dacht dat dat hipheid was.
Ohh, dan heb ik niks gezegd.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Val toevallig wel op jongens, maar de jongens uit deze serie trekken me nou niet echt. Jeremy wel
Hahaha, is me nooit opgevallen lol. Hij heeft gewoon flappiesquote:Op woensdag 5 december 2012 10:21 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik erger me alleen aan de oren van Damon, not HUMAN
Ik moest lachen...quote:Op woensdag 5 december 2012 10:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Val toevallig wel op jongens, maar de jongens uit deze serie trekken me nou niet echt. Jeremy wel
Ja echt!quote:
Iddquote:Op woensdag 5 december 2012 10:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja echt!
Maar het is ook een puberserie gelukkig.
Dat dus,,, die neus is zo niet in proportie.. Dan maar Damon.. die oren zie je toch niet..hahhaquote:Op woensdag 5 december 2012 09:49 schreef Kleurdoos het volgende:
als stefan nou wat knapper zou zijn.. ik erger me aan zijn enorme hoofd en puntneus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeremy is sinds seizoen 3 sowieso altijdquote:Op donderdag 6 december 2012 10:05 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Jeremy was welvorige aflevering toen hij die kegs van de truck af tilde
Maar Damon blijft mijn favo
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:24 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb spoiler fotos gezien van aankomende afleveringen.. En jeremy is niet meer het kleine broertjeZijn lichaam is door de seizoenen heen bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geworden.
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:24 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb spoiler fotos gezien van aankomende afleveringen.. En jeremy is niet meer het kleine broertjeWow ja!! Doet ie goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige waar ik geen truukjes op zou doen (buiten de vrouwen) is Tyler......doet me niets.
Wat een geile gif zeg wauwwwwieeee. Brb fappenquote:Op donderdag 6 december 2012 17:21 schreef loezzzje het volgende:
Tyler is mijn type niet nee, maar dat lijfEn Matt doet me ook niks.
[ afbeelding ]
Hij heeft schattige orenBtw als ik naar deze gif kijk dan zijn zijn oren wel het laatst waar ik naar kijk
![]()
Die foto van Jeremy is niet van vanavond maar van volgende week
Soppen heet dat.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:28 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Wat een geile gif zeg wauwwwwieeee. Brb fappen
quote:Op donderdag 6 december 2012 19:33 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat dat icoontje naast je naam iets betekende.Maar sowieso veel plezier!
Da's ook een leuke seriequote:Op vrijdag 7 december 2012 01:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wel slim van net5 om het te combineren met Once Upon a Time op woensdagenWel jammer dat ze een oud seizoen gaan uitzenden maar oke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morning sexquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:11 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Mijn god is er een seksscene?? Dear lord ik moet snel gaan kijken dus
Oelalaaaaaaquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:25 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Morning sex![]()
en je ziet zoveel
ik dacht dat die amerikaanse zenders zo preuts waren, maar nee hoor!
quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:25 schreef Jill-RMC het volgende:
Die Damon is ook eigenlijk een supervampier he. Sirebond is one in a million en hij krijgt het twee keer binnen 70 jaar voor elkaar. Team Delana![]()
Gelukkig maar dat Tyler ook Cesar kijkt, de nieuwe packleader![]()
En speciaal voor Mrs. Salvatore. Niet echt een spoiler, maar omdat het over de promo voor volgende week gaat tussen tags...En nog een keer: OeeeelalalaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga morgen kijken en waarschijnlijk daarna fappen
Gewoon normaal doen ja.
Ditquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Die seks scènes zijn zo veel beter dan de Stelena scènes
Damon had met die eerste sirebond 12 zielen moeten doden, maar ipv dat sirebond verbroken werd, gebruikte de witch dat om speciale donkere magic te krijgen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:57 schreef Koningin het volgende:
Snap nog steeds niet wat die professor precies wil. Dark magic met Bonnie.
Daar zijn bijna geen scenes van......quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Die seks scènes zijn zo veel beter dan de Stelena scènes
Niet gelukt om me te overtuigen...quote:
Thank the lord.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:07 schreef Koningin het volgende:
[..]
Daar zijn bijna geen scenes van......
Oja dit. Stom, want dit hoort bij Twilight. Verkeerd gekozen imhoquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:23 schreef janeway het volgende:
hahaha ik kijk net de eerste 5 min... Muziek uit twilight... geweldig
Alfamannetje ja. Leider van de roedel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:09 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Nou poeh poeh, wat een seks zeg. Ik was echt totaal niet onder de indruk.
Wel een leuke aflevering hoor, en vet dat Elena wel echt gevoelens heeft maar dat wist ik eigenlijk wel al.
Alleen zijn al die Hybrids nu opeens sired to Tyler, dat ze allemaal zo gingen buigen? Of zien ze hem als Pack Leader? Denk eerder dat laatste...
Indeed.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Alfamannetje ja. Leider van de roedel.
dat maakt het een stuk duidelijker, tvd bekijk ik met een half oog hierquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:01 schreef Desii het volgende:
[..]
Damon had met die eerste sirebond 12 zielen moeten doden, maar ipv dat sirebond verbroken werd, gebruikte de witch dat om speciale donkere magic te krijgen.
Nu moet Haley 12 hyrids hebben (of die nog zielen hebben weet ik niet) en die leraar is bezig om Bonny speciale magic te geven (anders als anders)
Die magic zal wel dat evil zijn wat staat te komen; die hij zelf zal gaan gebruiken/bezitten.
Tja...als ik dan toch niet met Ian kan trouwen...dan moet ie mij maar trouwen!quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:43 schreef Jill-RMC het volgende:
Kwam net toevallig dit tegen:
Best knap van dat vrouwke, je zou toch op het laatste moment op andere ideeën komen
Ik ook niet. Het is me nog nooit opgevallenquote:Op woensdag 12 december 2012 08:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik erger me er niet aan. Snap niet waar jullie je druk om maken
ik keek gelijk naar zijn orenquote:Op woensdag 12 december 2012 10:44 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het is me nog nooit opgevallenEn hallo wie kijkt er nou naar zijn oren als hij naakt is
[ afbeelding ]
Jij hebt gewoon 'iets' met orenquote:
Nouja zeg.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:13 schreef Kleurdoos het volgende:
hij lijkt ook steeds meer op een zeer gevaarlijk varkentje, die Damon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |