Dat weet ik, was de vraag nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:15 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Komt in seizoen 1 of 2 voor
Isobel de ex van Alaric was zwanger gemaakt door haar vriendje John. Johns broer Grayson was dokter en heeft Elena geadopteerd.
John is degene die doodging om Elena te redden.
Alaric gaf in 1 van die afleveringen toe dat hij Damon haatte omdat hij Isobel had geturnd..
Ook op Matt??quote:Op woensdag 5 december 2012 10:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik kan op die hele serie truukjes
Hij kijkt altijd zo moeilijk... Ik denk dat als hij klaarkomt hij zo'n raar hoofd trekt dat ik bijgebracht moet worden met zuurstof...quote:
Jazeker wel, hij is echt niet lelijk. Vooral in S1 en S2 vind ik hem wel een hottie (ik ben opnieuw begonnen).quote:
Jij bent een man dus jij kijkt naar andere dingen.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
Jeremy vind ik dan nog t leukste eigenlijk. Stefan, Matt, en Damon hebben van die rare gezichten in mijn mening
Val toevallig wel op jongens, maar de jongens uit deze serie trekken me nou niet echt. Jeremy welquote:Op woensdag 5 december 2012 10:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Jij bent een man dus jij kijkt naar andere dingen.tenzij je hommo bent natuurlijk
quote:Op woensdag 5 december 2012 10:21 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik erger me alleen aan de oren van Damon, not HUMAN
Is het ook wel deels, ik denk dat hij schijt heeft aan wat andere mensen van z'n oren vindenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]:D:D:D
Nooit op gelet!
Zou hij daarom in het echie altijd iets van een hoed dragen? Of muts... Ik dacht dat dat hipheid was.
Ohh, dan heb ik niks gezegd.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Val toevallig wel op jongens, maar de jongens uit deze serie trekken me nou niet echt. Jeremy wel
Hahaha, is me nooit opgevallen lol. Hij heeft gewoon flappiesquote:Op woensdag 5 december 2012 10:21 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik erger me alleen aan de oren van Damon, not HUMAN
Ik moest lachen...quote:Op woensdag 5 december 2012 10:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Val toevallig wel op jongens, maar de jongens uit deze serie trekken me nou niet echt. Jeremy wel
Ja echt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |