Na de mijne natuurlijkquote:Op donderdag 29 november 2012 23:00 schreef laziness het volgende:
Ik kan flatbewoners ook aanraden je kroost op het balkon in de gaten te houden![]()
Verder is de mijne het leukste en liefste jongetje in Nederland
Achterstevoren, binnenstebuiten. Ritsdingetje goed wegstoppen of vast zetten met veiligheidsspeld.quote:Op vrijdag 30 november 2012 07:26 schreef laziness het volgende:
Wat waren de trucs voor de slaapzak als je kind hem open kan maken?
Ik heb ze nodig
Nou dat fikt toch lekker danquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:47 schreef Nirak het volgende:
Lazines, houten drumstokjeseen kind van een moeder die drumt krijgt geen plastic drumspullen
Dat ga ik hier niet meer doen. Over een maand zijn we weg. En ik wil het traphekje heelhuids mee.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:47 schreef Nirak het volgende:
Lazines, houten drumstokjeseen kind van een moeder die drumt krijgt geen plastic drumspullen
En FRwat montagekit in de gaten?
*vind ik leuk*quote:Op zondag 2 december 2012 13:09 schreef Susie het volgende:
Stappen stappen stappenZe wil niets anders meer! En ook los stapjes doen
En het geluid dat ze erbij maakt
![]()
Overkill aanMaar ben ook zo gek op d'r
haha ik haal 2 topics door mekaar; dat krijg je he? met een peuter en een dreumesquote:
Daar heb je wellicht ook de verklaring voor de nachtelijke onrust te pakken.....quote:Op dinsdag 4 december 2012 07:43 schreef Nirak het volgende:
Mag ik ook zo'n puf hierMeneer zit inmiddels weer aan 3 flessen snachts
Hopeloos wordt ik ervan...
Maar idd ook overstappen. Bedacht me gisteren nog eens hoe belachelijk het is dat D in die 2 dagen dat hij gaat 7 verschillende leidsters heeft.. En dan vinden ze het gek dat hij huilt als er een leidster de ruimte uit loopt
Wij zijn om exact dezelfde reden overgestapt. Wat een drama, zoveel verschillende leidsters. Nu veel meer rust voor O., maar ook voor ons! Echt blij mee.quote:Op dinsdag 4 december 2012 07:43 schreef Nirak het volgende:
Maar idd ook overstappen. Bedacht me gisteren nog eens hoe belachelijk het is dat D in die 2 dagen dat hij gaat 7 verschillende leidsters heeft.. En dan vinden ze het gek dat hij huilt als er een leidster de ruimte uit loopt
Vind ik niet leuk....quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:25 schreef laziness het volgende:
Ziek kind en morgen pakjesavond voor de boeg
+1; hier ook een heeeeeeeeeel temperamentvol dametje hoor.... Pffff... Knopje geduld ontbreekt volledig.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:15 schreef Susie het volgende:
F-R hier ook een drama queen als ze haar zin niet krijgt hoor, brullen is het dan! En ook geen geduld hebben, ben ik al bezig voor haar, dan zichzelf tussen mij en de keuken wurmen
Idd dat wurmen en die die die roepen. Ja schat het eten is nog niet klaar.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:15 schreef Susie het volgende:
F-R hier ook een drama queen als ze haar zin niet krijgt hoor, brullen is het dan! En ook geen geduld hebben, ben ik al bezig voor haar, dan zichzelf tussen mij en de keuken wurmen
Ik moest even grinniken om je softie J-net
Ja vraag me ook afquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Hoeveel eten jullie kindjes?
En hoeveel "moet" een kindje van 1 eigenlijk eten ?
Ik hoor bij de opvang dat ze zo lief is en goed heeft geslapen en heerlijk gespeeld...thuis slaapt ze niet altijd even goed, en soms hangt ze de hele dag aan mijn broek/borstquote:Op donderdag 6 december 2012 17:10 schreef __Isis__ het volgende:
Hier ook een ongeduldige drama queen hoor! Ik hoef het niet in m'n hoofd te halen om het woordje 'nee' tegen haar te zeggen, want dan is het brullen. Maar dan ook vooral bij mij overal een drama van maken, bij anderen veel minder. Is dat bij jullie ook zo?
Oh wat liefquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Beterschap voor Puck
Ean maakt bij mij ook meer drama dan bij een ander. En zijn we ergens dan is ze erg verlegen. Ze lag vanmorgen nog even bij mij in bed gaat ze op haar knieën liggen en met haar hoofd op mijn buik en slaapt nog 1,5 zo verder. Zo lief
Maar hoeveel groente en fruit?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:24 schreef laziness het volgende:
De docent kindergeneeskunde van P_iglet zei: Tot hun 7e kunnen kinderen overleven op een glas melk en krentenbol per dag. Als je er nog 2x per week groente en fruit in krijgt komen ze ook helemaal niks tekort aan vitamines en mineralen.
Dus lekker laten leven van de lucht en de liefde verder.
Dat vraag ik mij ook wel een beetje af als ik zie hoeveel Cas eet. En absoluut niets tegen bv, schoonzus voedt ook nog steeds, neefje is 7 maanden en een lekker kereltje qua gewicht.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:47 schreef laziness het volgende:
Ik heb er geen verstand van trouwens maar ik zou wel denken dat er een moment is dat er wel een omslagpunt moet komen waarbij je kind meer uit vast voedsel haalt dan uit de borstvoeding omdat het anders zo'n cirkeltje blijft?
Maar wie weet sla ik daar de plank wel volledig mis
Wat is knijpfruit?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:41 schreef laziness het volgende:
In het geval van de borst haalt je kindje daar wel wat het nodig heeft denk ik.
Ik weet dat je er geen fan van bent maar als ik vind dat O. weinig groente binnen heeft gekregen deze week eten wij iets wat hij toch niet kan eten en krijgt hij een potje. Dat gaat er altijd wel goed in.
Hij eet altijd goed fruit, maar knijpfruit is ook erg geliefd bij die kleintjes.
Als je echt bang bent voor tekorten zou ik op die gebieden concessies doen.
Maar met nog borstvoeding vang je het daarmee prima op denk ik. Als je kind van de flesvoeding af is (O. met een jaar al) dan moet je het op andere gebieden zoeken.
En hoe is het afgelopen? Weer de nacht door getrokken?quote:Op zondag 9 december 2012 22:09 schreef mefke79 het volgende:
die van ons rent as we speak rondjes om het kookeiland, want heel niet moe![]()
hij heeft ook wel anderhalf uur geslapen overdag, tis wat.
(maar wel hele nacht, dus wij klagen niet)
Oh daar hoeft het hier niet voor te slijmen. Dot is prima in staat om te gaan kotsen van hoesten, boosheid, jeuk aan haar neus of wat dies meer zij.quote:Op maandag 10 december 2012 19:54 schreef laziness het volgende:
Overgeven van het hoesten vond ik genoeg reden om toch eens op zoek te gaan om iets aan dat slijm te doen.
Ik kan daar ook niet zo goed tegen nee zo'n hard korstje.. en destemeer moeite kost het me om het af te poetsen, want nat snot afvegen vindt meneer al niet leuk, maar zo'n korstje dr af halen is helemaal chaos en drama en vechten..quote:Op maandag 10 december 2012 20:06 schreef laziness het volgende:
Ja gaat goed gelukkig![]()
Och arme Saar neus. Hier loop ik ook de hele dag te vegen. En dat je hem van het kinderdagverblijf ophaalt en er zo'n hard laagje zit![]()
Dat ga ik altijd eerst poetsen. Ziet er niet uit.
Ja bah, 's morgens heeft ze dat echt erg, dan zit het snot overal zo een beetje opgedrogd en plakken haar haartjes erin. Zo sneu. Maar een warme washand of een lekkere douche doen dan wonderenquote:Op maandag 10 december 2012 20:06 schreef laziness het volgende:
Ja gaat goed gelukkig![]()
Och arme Saar neus. Hier loop ik ook de hele dag te vegen. En dat je hem van het kinderdagverblijf ophaalt en er zo'n hard laagje zit![]()
Dat ga ik altijd eerst poetsen. Ziet er niet uit.
Jeetje overgeven van hoesten is wel heftigquote:Op maandag 10 december 2012 19:54 schreef laziness het volgende:
Overgeven van het hoesten vond ik genoeg reden om toch eens op zoek te gaan om iets aan dat slijm te doen.
Kortjakjesquote:Op donderdag 13 december 2012 14:01 schreef bitterend het volgende:
Hmm geen idee ik hou van knapperige peer! sappig vind ik vies! maar R vindt knapperig niks dus ik ga het proberen op te wamen
Nog een vraag mijn kind wil teken maar eet altijd de pen op..zijn er kleurpotloden ofzo die niet schadelijk zijn?
Daar hebben wij de wascokrijt variant van. Kleurt net iets makkelijk dan potloden, omdat je bij potloden meer moet opletten hoe je ze vasthoudt om goed te kunnen kleuren. Ze zijn uitwasbaar. Dus geen gevaar voor kleertjes of meubels.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:03 schreef laziness het volgende:
[..]
Kortjakjes
http://www.intertoys.nl/s(...)rtjakjes-559612.html
De mijne heeft dit vanaf geboorte tot 14 maanden non stop gedaan en hij ging vanaf 14 maanden doorslapen.quote:Op zondag 16 december 2012 16:39 schreef bitterend het volgende:
Ohhhh Nirak <3 mooi!!
Hadden jullie rond bijna 13 maanden ook moeilijke slapers? denk combinatie met tanden maar ze wordt krijsend wakker en na de borst niet meer in bed te leggenen dat is voor het laatst zo geweest rond 8 maanden
Ze heeft vanmiddag ook maar een halve uurtje geslapen..gaaaap de hele tijd maar onmogelijk in slaap te krijgen..zal wel een fase zijn weer![]()
Nope, dat is het teken voor spelen!quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:02 schreef laziness het volgende:
Ja daarom, we zijn er ook echt aan toe
Tussenin leggen geen optie? Werkt hier erg goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onze huisarts gaf het, omdat het leek dat de huid bijna ging barsten, hij was dan bang voor ontstoken huid, maar gewone vettende zalf is de eerste keus inderdaad..quote:Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef mefke79 het volgende:
cetomacrogol en smeren maar! Hormoonzalf wil je zo lang mogelijk uitstellen. Onze oudste heeft het nu 2x gehad, beide keren omdat ie zelf aangaf dat het jeukte. Ik zit zelf onder de droge plekken met eczeem, maar doe daar niets aan zolang het niet jeukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |