Fijn dat hij het fijn vond Mefke

Maar kan het kdv echt de reden zijn van de nachtelijke onrust? Hij gaat maar 2 dagen... En het is echt alle nachten bal... Hij krijgt ook nog meer tanden nu.. De ene na de andere kies komt door.. En de bovenste kiezen waren al door dacht ik, maar zag gisteren dat die nog verder doorkomen en dat ze nog niet helemaal doorgebroken waren maar dat de andere helft zich nu pas door het tandvlees wurmt... Zo sneu..
Maar goed, we geven toch maar een flesje, zwaar verdund, maar dat is het enige wat hem stil krijgt. En ik wil even niet meer proberen om hem zonder flesje te laten inslapen weer, daar is mijn nachtrust (en die van D) even te dierbaar voor. Dus eerst verdunnen en dan heel langzaam steeds minder erin..
En als het op heel weinig goed gaat, dan wil ik proberen om het steeds koeler te gaan geven totdat het koud is. En als ik het eenmaal koud kan geven kan ik er langzaam ook water van maken hoop ik.. Dat is nu een beetje het plan

Maar ik hoop stiekum dat hij straks ineens weer door gaat slapen, want dat heeft hij tot een maand of 6 prima gedaan... De meeste kinderen hanteren dan ook een andere volgorde

Maar nog 3 keer dit kdv en dan het nieuwe. Meer regelmaat hoop ik, en ik hoop ook dat ze daar beter luisteren.. Moet hier iedere dag opnieuw herhalen: niet om 10 uur in bed leggen, pas als hij aangeedt dat hij moe is. Geen fruit geven, dat doen we een paar weken niet omdat hij dat steeds weigert en gaat huilen, dus even weg om de negatieve lading eraf te halen. En dan toch horen 's avonds dat hij zijn fruit niet wilde... Goh, domme k*t, wat heb ikdaar nou al 100x over uitgelegd...
Maar goed, het volgende kdv gaat wel goed zijn