Ik weet niet of je er nog wat aan hebt maar ik zou EW wel bellen voor goedkeuring. Altijd trouwens als je extra kosten hebt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:25 schreef MG_13 het volgende:
Zo hehe eindelijk klaar met m'n eerste rit van vandaag.
Ik moet zometeen met de fyra, kan ik dat gewoon declareren? Of vindt EW dat ik niet met die trein mag?
Ik word helemaal plat gemaild/gesmst over werk in regio Breda. Maar ben al voorzien maandagquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:58 schreef Kevindinhinho het volgende:
Nou, het zou toch zo druk worden? Dan mogen ze wel eens bellen!!
Nee, kunnen ze niet. Next.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:52 schreef djbosanac het volgende:
leuk en aardig, maar MBO studenten hebben hier niks aan.:) Alsof mbo mensen dit soort werk niet zouden kunnen uitvoeren .. maar goed..
Geen Studentenkaart ? Weekend/Week ,quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:
MBO-scholieren hebben toch ook geen OV-kaart?
Instructeur vertelde me ook dat bij sollicitaties de helft van de MBOers niet op kwam dagen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Oh, dat wist ik niet. Maar het schijnt dat EW vroeger wel MBO'ers in dienst had, maar dat die in de praktijk niet structureel één dag per week beschikbaar waren. Een ander argument dat ik heb gehoord is dat MBO'ers minder goed reageren op onverwachte problemen. Maar dat is onzin, want bij elke onverwachte ontwikkeling dien je EW te bellen en verzinnen zij een oplossing.
Dat is meer hun kant ja, maar betekend niet dat meteen iedereen zo behandeld moet worden, die wel willen werkenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:25 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Instructeur vertelde me ook dat bij sollicitaties de helft van de MBOers niet op kwam dagen.
Beetje zoals Marokkanen, ze hebben het voor zichzelf verpest.
Hahaha, baas. Wat een vergelijkingquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:25 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Instructeur vertelde me ook dat bij sollicitaties de helft van de MBOers niet op kwam dagen.
Geen idee. Ze zitten superchill. En deze winter werk ik toch niet meer voor EW. Laatste maand gaat morgen in.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:02 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Van de zomercollectie zeker? Die zijn niet zo fijn in de winter weet ik uit ervaring.. Houten zolen zijn koud zodra ze wat dunner worden.
Heldquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:25 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Tja, zo werkt het nou eenmaal. De goeden hebben te lijden onder de kwaden. Verder wat S-RS zegt. MBO'ers brachten teveel klachten mee omdat ze domweg niet kwamen of van mening waren dat ze hun eigen regels mochten verzinnen. Oh, en een cursusje Nederlands kan voor MBO'ers over het algemeen ook geen kwaadquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:26 schreef djbosanac het volgende:
[..]
Dat is meer hun kant ja, maar betekend niet dat meteen iedereen zo behandeld moet worden, die wel willen werkenEn hun school moet betalen. + Dat een MBO'er toch wel meer tijd heeft dan een HBO'er? want met al die hw wat je moet doen op het HBO.. Nu is het gewoon aan de kant schuiven ...
Ja dat klopt.. Voor gewoon op kantoor en in het OV zijn ze super. Heb je een fotootje?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:42 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Geen idee. Ze zitten superchill. En deze winter werk ik toch niet meer voor EW. Laatste maand gaat morgen in.
Haha ik probeer het toch, wel leuk om een lijstje bij te houden hierover. ^^quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Dit topic is voor ons niet echt bij te houden:
PTA / In welke auto's heb jij zelf gereden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |