Precies dit, volgend jaar hopelijk weer een versie zonder BN'ers.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:19 schreef Tayu het volgende:
Ik vind Expeditie Robinson zo vreselijk saai dit seizoen, ik volg het wel, omdat ik dat altijd al deed. Maar ik beleef er dit jaar maar weinig lol aan. Alleen Fajah, lijkt het spel te spelen. Maar verder is het allemaal maar een gezapige boel. En dat geldt tevens voor de presentator, want ook die geeft de indruk zich stierlijk te vervelen. Daar gaat ook werkelijk geen sprankje ehthousiasme voor het spel wat hij presenteert vanaf.
Daar hoop ik al jaren op. Tevergeefs.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Precies dit, volgend jaar hopelijk weer een versie zonder BN'ers.
Vanavond (ik keek de aflevering van gisteren pas vanavond) werd er wéér een enorme hoeveelheid aan rijst en bonen vergeven bij de veiling. Die mensen hebben werkelijk nog geen enkele dag zonder voedsel of water gezeten. Voor de voorraad op dreigt te raken, wordt die weer rijkelijk aangevuld.quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:22 schreef okiokinl het volgende:
ik vond het in het begin wel leuk dit jaar, omdat ze zo genadeloos gingen complotteren. maar nu draait eigenlijk alles daarom.
ik hoop niet dat die trend wordt doorgezet volgend jaar want dan ben ik er wel snel klaar mee.
vroeger ging het eerst om surviven, dealen met honger, uitputting en spellen winnen.
de kandidaten stemden mensen weg omdat ze 'niet robinson waardig' waren, het spel had dus een soort eergevoel.
daar is niks meer van over.
het was ook gewoon stom om twee twelingbroertjes, plus hun pokermaatje allemaal toe te laten. die vromen uiteraard een keihard blok. dan doet fair game er niet meer toe.
Veiling? Bonen? Enorme hoeveelheid rijst?quote:Op zaterdag 1 december 2012 03:36 schreef Tayu het volgende:
[..]
Vanavond (ik keek de aflevering van gisteren pas vanavond) werd er wéér een enorme hoeveelheid aan rijst en bonen vergeven bij de veiling. Die mensen hebben werkelijk nog geen enkele dag zonder voedsel of water gezeten. Voor de voorraad op dreigt te raken, wordt die weer rijkelijk aangevuld.
In het Amerikaanse broertje Survivor, gaat dat wel anders...
Toen Fajah de strijd won in die mangrove, en soms van hele stoere mannen, had ik heel veel bewondering voor haar gekregen. Het heeft verder niks met het buikje van Fatima te maken. Ik stond er wel van te kijken dat Fatima na haar profhockey-tijd opeens dikker was geworden, maar daar ga ik haar niet om afkraken, dat slaat natuurlijk nergens op. Maar als je naar een spel kijkt, heb je meestal een voorkeur voor iemand, en dit keer is het Fajah.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:15 schreef iAvani het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er zo geweldig is aan Fajah!? En wat er zo irritant is aan Fatima? Het is geen American Next Top Model dus boeien dat ze een buikje heeft.. grow up
Eén van de mannen kocht een zak bonen en een zak rijst voor het kamp.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Veiling? Bonen? Enorme hoeveelheid rijst?
Peggy is afgevallen van het vele sporten dan denk ik?
En bij Survivor krijgen ze toch ook onbeperkt schoon water als ik het goed heb?
Je kunt het in de herhaling terugzien. Het waren 2 zakken, 1 met bonen, 1 met rijst. Ze werden tegelijk geveild.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Dan heb ik zeker zitten slapen, ik heb geen bonen gekocht zien worden
*Kuch*quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:29 schreef Tayu het volgende:
[..]
Je kunt het in de herhaling terugzien. Het waren 2 zakken, 1 met bonen, 1 met rijst. Ze werden tegelijk geveild.
Daarom is ER beter dan Survivor, geen veilingen voor eten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:32 schreef Tayu het volgende:
[..]
*Kuch*
Dat was dus de laatste uitzending van Survivor! Ik heb gisteren de laatste uitzending van Survivor en ER achter elkaar gekeken en haal ze nu door elkaar
Dat is misschien 1 puntje van de 1000 waar ER beter in is... De andere 999 punten gaan toch naar Survivor. Zo veel kwaliteit verschil tussen deze 2 gelijkwaardige shows....quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:48 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Daarom is ER beter dan Survivor, geen veilingen voor eten.
Ik heb geen idee, ik kijk alleen ERquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:01 schreef iAvani het volgende:
[..]
Dat is misschien 1 puntje van de 1000 waar ER beter in is... De andere 999 punten gaan toch naar Survivor. Zo veel kwaliteit verschil tussen deze 2 gelijkwaardige shows....
Dan kijk je toch niet? En post dan ook gelijk niet meer in dit topic.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:57 schreef Marie30 het volgende:
Noem het Expiditie Achterbaksinson en geef die Fatima en die Christophe de prijs.
Heeft niets meer met Robinson te maken dit...
Verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:22 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet? En post dan ook gelijk niet meer in dit topic.
Je humeur kan de hele dag zo gebleven zijn. Maar je antwoord zegt genoeg hoorquote:
Beiden een remake van een Zweeds programma dus beiden zovel ER als Survivor zijn een kopie.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:46 schreef patrick37 het volgende:
Survivor is a reality game show produced in many countries throughout the world. In the show, contestants are isolated in the wilderness and compete for cash and other prizes. The show uses a system of progressive elimination, allowing the contestants to vote off other tribe members until only one final contestant remains and wins the title of "Sole Survivor." The format for Survivor was created in 1992 by British television producer Charlie Parsons
als je jezelf ergens in zou verdiepen kun je ook lezen dat rtl de rechten heeft gekocht van CBS
als je de wikipedia pagina leest
http://en.wikipedia.org/wiki/Survivor_%28TV_series%29
zou je ook kunnen lezen dat ER een kopie is van survivor
of denk je dat de vele dingen die hetzelfde zijn (hidden imunity idol,eiland waar afvallers naar toe gaan enz enz) allemaal toeval zijn?
Nee, dat eeuwige gezanik over van alles wat de Nederlander niet aanstaat komt mijn strot een beetje uit. Kijk dan niet als je het niet leuk vind, of ga ergens in KLB zitten emmeren.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:14 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je humeur kan de hele dag zo gebleven zijn. Maar je antwoord zegt genoeg hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |