quote:
HR 14 september 2007, JAR 2007/250quote:
Gelukkigquote:Op donderdag 29 november 2012 21:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Okeoke omdat jij het bent accepteer ik het. Als het een noviet of 2e of 3e jaars was niet.
Welke uni zit je eigenlijk?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:37 schreef meneerRaab het volgende:
Wel een geestige TT, hihoehahaha
Zo is dat!quote:Op donderdag 29 november 2012 21:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
We moeten onze taak wel serieus blijven vervullen ten slotte he. Geen onderlinge strijd enzo
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 29 november 2012 21:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Speaking of...is meneerRaab ook noviet?
Haha, zou wat zijnquote:Op donderdag 29 november 2012 21:41 schreef Actaeon het volgende:
Ken jij nou trouwens die JAR-nummers uit je hoofd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:42 schreef NotGuilty het volgende:
Ik ben geen novietlollereinzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah oke.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:43 schreef meneerRaab het volgende:
[..]
EUR 3e jaar, maar atm op uitwisseling in schotland
Rechtsvergelijking?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah oke.
Ik vraag me trouwens af.. wat moet je doen bij een uitwisseling als je Nederlands recht doet? Dat onderwijzen ze toch alleen in Nederland?
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:42 schreef NotGuilty het volgende:
Ik ben geen novietIk dacht al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paar kernarresten wel. Verder voornamelijk de jaartallen waarin een arrest gewezen is, maar dat is niet zo heel gek.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Toch wel een paar denk ik?ik ken ook bijna niks uit m'n hoofd maar wel een paar BNB's ofzo
Dat laatste hopelijk niet, dat eerste wel.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar krijg je dan ook studiepunten en shit?
Zeker kan bijna elk vak inbrengen onder m'n minor en daarnaast is het mogelijk om internationaal recht en europees recht in te brengen.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah oke.. hoe is de moeilijkheidsgraad?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:47 schreef meneerRaab het volgende:
[..]
Zeker kan bijna elk vak inbrengen onder m'n minor en daarnaast is het mogelijk om internationaal recht en europees recht in te brengen.
Yup zeker.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik volg paar vakken op Honores en masterniveau en dat is wel aanpoten. Zeker omdat ik voorheen nog helemaal niks van common law wist. sowieso zijn de mensen hier veel gemotiveerde dan in NL.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah oke.. hoe is de moeilijkheidsgraad?
Nee klopt dat weet ik ook wel. Nuytinck kende echt alle data en NJ-nummers uit z'n hoofdquote:Op donderdag 29 november 2012 21:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Paar kernarresten wel. Verder voornamelijk de jaartallen waarin een arrest gewezen is, maar dat is niet zo heel gek.
Wat een baas. Nu wil ik echter wel een label plakken, Boterbartje is er niet he?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee klopt dat weet ik ook wel. Nuytinck kende echt alle data en NJ-nummers uit z'n hoofd
Ga je gang, volgens mij is onze boterige noviet er niet neequote:Op donderdag 29 november 2012 21:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat een baas. Nu wil ik echter wel een label plakken, Boterbartje is er niet he?
Die kerel loopt altijd alleen maar te braggen over z'n zoon bij NEC of NACquote:Op donderdag 29 november 2012 21:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat een baas. Nu wil ik echter wel een label plakken, Boterbartje is er niet he?
NEC en verder is het echt een held vind ik. Geeft ook goed college.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:54 schreef meneerRaab het volgende:
[..]
Die kerel loopt altijd alleen maar te braggen over z'n zoon bij NEC of NAC
Ach waarom niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:54 schreef meneerRaab het volgende:
[..]
Die kerel loopt altijd alleen maar te braggen over z'n zoon bij NEC of NAC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |