Komt wel goed, Pumpkin.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik moest aan narcisme denken, sry
Gadverdamme, dat zeg je zeker alleen tegen jongens?quote:
in je oorquote:
Hoe kom jij zo poëtisch?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jij bent stom.
Viel me op.
Wilde ik even melden.
Snowbells is een damequote:Op donderdag 29 november 2012 21:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat zeg je zeker alleen tegen jongens?
Matig boek.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Weenie man. Taal is zeg maar, echt mijn ding.
Dit, ze verbetert mij constant, ook wanneer we irl elkaar zien, dan ga ik.altijd in een hoekje huilenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Weenie man. Taal is zeg maar, echt mijn ding.
Oké vrouw.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het gaat niet om het boek man.
Ze verbetert je spelfouten?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit, ze verbetert mij constant, ook wanneer we irl elkaar zien, dan ga ik.altijd in een hoekje huilen
Best erg eigenlijk, maar klopt. Dit doe ik irl ook altijd bij mensen.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit, ze verbetert mij constant, ook wanneer we irl elkaar zien, dan ga ik.altijd in een hoekje huilen
Maakt niet uit hoor sugar, daar heeft mijn vriendin ook last van als ik over haar praat met mijn vrienden en zij er naast zit.quote:
Dat uitprinten kost veel duurder dan je denkt, lieve schat.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Contaminaties vooral. Ik ben er allergisch voor.
bendoe vanwaar zo blij?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:24 schreef Bendoe het volgende:
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat uitprinten kost veel duurder dan je denkt, lieve schat.
Mijn Nederlands leraar maakt ook continue contaminaties, en hij is nogal slecht met vergelijkingen.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
Echtik kan er niet tegen.
Uitprinten is nog wel geaccepteerd though.
Het ging over datums liefje.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:26 schreef 2Happy4U het volgende:
Laatst zei ze forums en ik zei dat het fora was maar toen zei ze dat forums ook mocht en toen was ik verdrietig
D'r gewoon neuken, dan is het gezeik zo afgelopen.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:26 schreef 2Happy4U het volgende:
Laatst zei ze forums en ik zei dat het fora was maar toen zei ze dat forums ook mocht en toen was ik verdrietig
Oh dat kan ook jaquote:
aquaria gebruikte ik als voorbeeld.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh dat kan ook jamaar je gaf ook fora als voorbeeld dus drm
Elke Nederlandse zin begint met een hoofdletter.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
aquaria gebruikte ik als voorbeeld.
flikker op.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Elke Nederlandse zin begint met een hoofdletter.
fora ookquote:Op donderdag 29 november 2012 21:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
aquaria gebruikte ik als voorbeeld.
Mag ik alsjeblieft zelf uit de kast komen, ja?quote:
mag niet van de wet, ben te jongquote:Op donderdag 29 november 2012 21:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
D'r gewoon neuken, dan is het gezeik zo afgelopen.
Nee. Nee dat mag niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mag ik alsjeblieft zelf uit de kast komen, ja?
Volgens de wet was mijn vriendin ook drie maanden in overtreding, so what?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mag niet van de wet, ben te jong
Dan is het goedquote:Op donderdag 29 november 2012 21:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt, maar ik ben heel blij voor je liefje.
je zit in pub, wat verwacht je?quote:
*Jong!quote:Op donderdag 29 november 2012 21:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je zit in pub, wat verwacht je?
Een hoop huilende 16-jarigen die volgend jaar niet meer mogen drinken omdat de maximum leeftijd waarop je mag drinken omhoog gaat.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je zit in pub, wat verwacht je?
Waarom heb je nou mij moeten leren kennen, verander je straks ook in een bb-sletjequote:Op donderdag 29 november 2012 21:39 schreef Hypocriet het volgende:
Ik voel mijn niveau met de post dalen eigenlijk.
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:39 schreef Hypocriet het volgende:
Ik voel mijn niveau met de post dalen eigenlijk.
vertel zoete leugensquote:Op donderdag 29 november 2012 21:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het spijt me. De waarheid is hard.
You plugged in and took everything.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom heb je nou mij moeten leren kennen, verander je straks ook in een bb-sletje
Ik haat Queen. Ik HAAT het.quote:
Omdat je een hekel hebt aan het Koningshuis of omdat je het geen goede muziek vindt?quote:
Klotemuziek. Overrated kutband.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Omdat je een hekel hebt aan het Koningshuis of omdat je het geen goede muziek vindt?
Anders heb ik er nog wel eentje voor je.
fijn dat je je aangesproken voeltquote:
Hoe kun je Queen nou haten? Net zo onbegrijpelijk als de populariteit als figuren als Nicki Minaj en Justin Bieber.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Klotemuziek. Overrated kutband.
En prince ook.
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:44 schreef Euribob het volgende:
Hoe kun je Queen nou haten? Net zo onbegrijpelijk als de populariteit als figuren als Nicki Minaj en Justin Bieber.
jij niet dan?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
fijn dat je je aangesproken voelt
somsquote:Op donderdag 29 november 2012 21:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Soms ben je best lief, weet je dat?
Je bent gewoon aan het puberen en moet zonodig tegen de gevestigde orde aanschoppen dat je geen ruimte in je hoofd overlaat voor je echte mening.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]!
Het is overrated, liedjes zijn gewoon klote.
Freddie zingt goed, moet ik toegeven. Maar ach, er is zoveel beters dan Queen.
ook niet.quote:
oh.quote:
dat zeg ik ook tegen haar, autoriteitsproblemenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je bent gewoon aan het puberen en moet zonodig tegen de gevestigde orde aanschoppen dat je geen ruimte in je hoofd overlaat voor je echte mening.
Ik weet vrij zeker dat er genoeg ruimte in mijn hoofd over is voor mijn echte mening.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je bent gewoon aan het puberen en moet zonodig tegen de gevestigde orde aanschoppen dat je geen ruimte in je hoofd overlaat voor je echte mening.
ik wil wel jouw hoertje zijnquote:
Penetratie lösst al uw problemen.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat zeg ik ook tegen haar, autoriteitsproblemen
Moe, en geen zin in morgen.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hoi rocks.
Heel moe vooral. En geen zin in morgen.
Met u?
Alle vrouwen zijn hetzelfde.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat er genoeg ruimte in mijn hoofd over is voor mijn echte mening.
Ik weet ook vrij zeker dat ik meer verstand heb van muziek dan menig 'puber'
En hoe goed ken jij mij nou?
* Hypocriet geeft high-five.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Moe, en geen zin in morgen.
Wat een setje zijn we toch.
Meer dingen als dit dus?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Blues, jazz, punk, rock. Als een baas.
Had een lijstje in fobo maar dat is er niet meer
meh nee.quote:
Nou, geef me dan even wat voorbeelden. Ik ben het gokken moe.quote:
Jimi Hendrix, Joy Division, Sonic Youth, the Doors, John Coltrane, Pink Floyd.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nou, geef me dan even wat voorbeelden. Ik ben het gokken moe.
Oké, ik sta toe.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jimi Hendrix, Joy Division, Sonic Youth, the Doors, John Coltrane, Pink Floyd.
Dat is zo'n beetje wat me nu snel te binnen schiet, maar vrij veel.
UB40, Bob Marley, Racoon (en meer, maar mijn geheugen werkt even niet mee).quote:Op donderdag 29 november 2012 21:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Klinkt niet enthousiast.
Wat luister jij dan op Queen en die shit na?
UB40 is wel tof.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
UB40, Bob Marley, Racoon (en meer, maar mijn geheugen werkt even niet mee).
Maar ik ben meer van de liedjes dan van de bands.
En dan heb je natuurlijk heel veel bands/groepjes die slechts 1 succesvol nummer hebben uitgebracht (zie Eagles), dus tja.quote:
Dat is waar ja.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
En dan heb je natuurlijk heel veel bands/groepjes die slechts 1 succesvol nummer hebben uitgebracht (zie Eagles), dus tja.
Klote.quote:
Dat plaatje kwam ik net tegen in de andere SC, engerd.quote:
N&T met alles?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:07 schreef Hypocriet het volgende:
Klote.
Verkeerde profiel gekozen, moet er heel erg had voor werken opeens terwijl ik de vorige 3 jaar letterlijk geen fuck hoefde uit te voeren.
Het is teveel voor mij nu. Maar ja.
kusjequote:Op donderdag 29 november 2012 22:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat is waar ja.
[..]
Klote.
Verkeerde profiel gekozen, moet er heel erg had voor werken opeens terwijl ik de vorige 3 jaar letterlijk geen fuck hoefde uit te voeren.
Het is teveel voor mij nu. Maar ja.
van het weekend kom ik bij je liggen lieverdquote:Op donderdag 29 november 2012 22:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jaik voel me best zielig zo.
En ik heb het koud.
Nou kom, dan heb je toch niet echt een zwaar pakket?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
N&G met wiskunde A, verder wel alles ja.
Dat veranderd niets aan de zaak nu. Ik heb het koud.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
van het weekend kom ik bij je liggen lieverd
kom dan nu naar je toequote:Op donderdag 29 november 2012 22:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat veranderd niets aan de zaak nu. Ik heb het koud.
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat veranderdt niets aan de zaak nu. Ik heb het koud.
Welke?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat plaatje kwam ik net tegen in de andere SC, engerd.
Ik heb wel natuurkunde.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nou kom, dan heb je toch niet echt een zwaar pakket?
Met Wisk A heb je ook geen natuurkunde, dus het enige waar je problemen mee hebt zijn scheikunde en bio?
Bèta, JEEH!quote:Op donderdag 29 november 2012 22:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
N&G met wiskunde A, verder wel alles ja.
Als je nu gaat maak je een kans, run Happy run!quote:
Je kunt geen Wisk A en natuurkunde hebben, dat mag niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb wel natuurkunde.
Scheikunde, wiskunde en natuurkunde zijn gewoon moeilijk. Tevens spelen persoonlijke redenen ook mee.
Ik heb N&G met wiskunde A, natuurkunde, scheikunde, biologie, Frans en filosofie.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je kunt geen Wisk A en natuurkunde hebben, dat mag niet.
Filosofie? Really?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb N&G met wiskunde A, natuurkunde, scheikunde, biologie, Frans en filosofie.
Dat mag gewoon hoor.
dunno. Sta onvoldoende voor wiskunde, natuurkunde, scheikunde, Frans.quote:
Fysiotherapiequote:Op donderdag 29 november 2012 22:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jawil geneeskunde studeren maar die loting asdfghjkl.
Hoe kun je nou ingodsnaam onvoldoende staan voor Wiskunde A, doe je gewoon geen eierstok?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
dunno. Sta onvoldoende voor wiskunde, natuurkunde, scheikunde, Frans.
Maar wiskunde en Frans is allebei 5.4
Dat is inderdaad zo goed als onmogelijk joh.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoe kun je nou ingodsnaam onvoldoende staan voor Wiskunde A, doe je gewoon geen eierstok?
Tofquote:Op donderdag 29 november 2012 22:15 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Fysiotherapie
Maar numerus fixus komt bij steeds meer studies hoor..
Komt goed!quote:Op donderdag 29 november 2012 22:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Tof
Maar dan alsnog.ik haal het waarschijnlijk ook maar nét dan.
Nee. Genaaid bij het eerste proefwerk omdat ergens iets bij de instellingen van mijn gr was verneukt en de desbetreffende docent er toen zelf gewoon niet was om te helpen.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoe kun je nou ingodsnaam onvoldoende staan voor Wiskunde A, doe je gewoon geen eierstok?
Inderdaad, gaat helemaal nergens over.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo goed als onmogelijk joh.
Ah, gelukkig.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee. Genaaid bij het eerste proefwerk omdat ergens iets bij de instellingen van mijn gr was verneukt en de desbetreffende docent er toen zelf gewoon niet was om te helpen.
Jullie ook die Getal & Ruimte boeken?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet dat ik verder heel veel doe of zo, maar wiskunde is wel simpel ja.
nooit vertrouwen op je grquote:Op donderdag 29 november 2012 22:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee. Genaaid bij het eerste proefwerk omdat ergens iets bij de instellingen van mijn gr was verneukt en de desbetreffende docent er toen zelf gewoon niet was om te helpen.
Het wordt je geleerd met de GR, je moet wel.quote:
Jep.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jullie ook die Getal & Ruimte boeken?
ik kan er niet mee omgaanquote:
volgens mij geeft zo''n ding 4 weken van te voren een melding dat je batterijen leeg zijnquote:Op donderdag 29 november 2012 22:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jep.
[..]
ik kan er niet mee omgaanof de batterij gaat leeg tijdens zo'n proefwerk. Dat ook altijd.
Weet niet. Met mijn vorige had ik dat dus 2 keer tijdens een proefwerk.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:22 schreef Adames het volgende:
[..]
volgens mij geeft zo''n ding 4 weken van te voren een melding dat je batterijen leeg zijn
Volgens mij heb je zo'n ding niet eens echt nodig bij Wiskunde A, toch?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het wordt je geleerd met de GR, je moet wel.
Natuurlijk wel.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Volgens mij heb je zo'n ding niet eens echt nodig bij Wiskunde A, toch?
ik had altijd reservebatterijen bij mequote:Op donderdag 29 november 2012 22:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Weet niet. Met mijn vorige had ik dat dus 2 keer tijdens een proefwerk.![]()
Maar er zit altijd zo'n reservebatterij in bij deze.
Met de driehoek van Pascal echt wel.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Volgens mij heb je zo'n ding niet eens echt nodig bij Wiskunde A, toch?
de nPr, nCr en faculteit zit volgens mij ook op een normaal rekenmachine. ik weet niet hoe ver jullie met formules gaanquote:
Ligt eraan welke je hebt, op die van mij wel.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:24 schreef Adames het volgende:
[..]
de nPr, nCr en faculteit zit volgens mij ook op een normaal rekenmachine. ik weet niet hoe ver jullie met formules gaan
Te triest, jaquote:Op donderdag 29 november 2012 22:26 schreef Hypocriet het volgende:
Gesprekken over wiskunde op donderdagavond. Vrijwillig.
Zullen we het dan maar weer over seks hebben?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:26 schreef Hypocriet het volgende:
Gesprekken over wiskunde op donderdagavond. Vrijwillig.
lekkerquote:Op donderdag 29 november 2012 22:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zullen we het dan maar weer over seks hebben?
communiceren tijdens de seksquote:Op donderdag 29 november 2012 22:30 schreef Euribob het volgende:
Over seks gesproken, ik ga nog even met mijn vriendin communiceren.
Een goedenavond jonge mensjes.
Communiceren komt bij niet voor tijdens de seks hoor?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:30 schreef Euribob het volgende:
Over seks gesproken, ik ga nog even met mijn vriendin communiceren.
Een goedenavond jonge mensjes.
je vriendin bleef maar praten dus ik heb wat in haar mond gestoptquote:Op donderdag 29 november 2012 22:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Communiceren komt bij niet voor tijdens de seks hoor?
tevens verkapte ik-heb-geen-vriendin-dus-ik-play-iedereen-die-ik-tegenkom postquote:Op donderdag 29 november 2012 22:32 schreef Rockiejj het volgende:
Tevens verkapte kijk-mij-eens-een-vriendin-hebben-die-ik-nu-ga-neuken post.
Ja maar schatje.. Jou vriendin is mijn vriendin?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je vriendin bleef maar praten dus ik heb wat in haar mond gestopt
Ik?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:33 schreef Adames het volgende:
[..]
tevens verkapte ik-heb-geen-vriendin-dus-ik-play-iedereen-die-ik-tegenkom post
precies! jouw vriendin is mijn vriendinquote:Op donderdag 29 november 2012 22:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja maar schatje.. Jou vriendin is mijn vriendin?
lange afstandsrelaties, ik leef met je meequote:Op donderdag 29 november 2012 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
Ik lees seks.
Ik moet nog minimaal een halve week wachten
Hier is de feestweek net begonnen..quote:Op donderdag 29 november 2012 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
Ik lees seks.
Ik moet nog minimaal een halve week wachten
Ik heb geen lange afstandrelatie. Sterkter nog, helemaal geen relatiequote:Op donderdag 29 november 2012 22:35 schreef Adames het volgende:
[..]
lange afstandsrelaties, ik leef met je mee
Een echte schipper bevaart ook de rode zee.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hier is de feestweek net begonnen..
dan heb je wel een goede planningquote:Op donderdag 29 november 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen lange afstandrelatie. Sterkter nog, helemaal geen relatie.
Vakantie is a bitch
Neh geen zin, moet ik daarna weer mn lul schoonmaken.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen lange afstandrelatie. Sterkter nog, helemaal geen relatie.
Vakantie is a bitch
[..]
Een echte schipper bevaart ook de rode zee.
Planning? Wat voor planning?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:37 schreef Adames het volgende:
[..]
dan heb je wel een goede planning
Dat "moet" sowieso. Althans, ik douche wel na de seks... al dan niet de volgende dag pas, want ochtendseksquote:Op donderdag 29 november 2012 22:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Neh geen zin, moet ik daarna weer mn lul schoonmaken.
Een echte schipper laat zich niet onder bloedenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een echte schipper bevaart ook de rode zee.
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
http://www.meidenmagazine.nl/is-jouw-vriendin-een-copycat
wat een onzin test
quote:Conclusie:
Je vriendin vindt jouw stijl super en ze ziet jouw aankopen als een inspiratiebron. Soms koopt ze spullen die op de jouwe lijken, maar ze heeft gelukkig ook een eigen smaak. Ze maakt een goede mix van jouw stijl en de hare. Zij brengt jou vast ook wel eens op een idee.
dit inderdaad, als je vriendin de pil af en toe doorslikt, dan zijn die paar dagen ook niet echt vervelendquote:Op donderdag 29 november 2012 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een echte schipper laat zich niet onder bloeden
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een echte schipper laat zich niet onder bloeden
Daarom, klein weekje en het is voorbij. Ik ga echt geen rode zee bevarenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:42 schreef Adames het volgende:
[..]
dit inderdaad, als je vriendin de pil af en toe doorslikt, dan zijn die paar dagen ook niet echt vervelend
dus je hebt ongeveer dezelfde stijl als je vriendinnen, maar toch heeft iedereen wat eigens.quote:
Wat een klotetest.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:43 schreef Adames het volgende:
[..]
dus je hebt ongeveer dezelfde stijl als je vriendinnen, maar toch heeft iedereen wat eigens.
wat verrassend
Ja echt he.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daarom, klein weekje en het is voorbij. Ik ga echt geen rode zee bevarenfuck that shit.
ik haat hoesjesquote:Op donderdag 29 november 2012 22:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja echt he.
Die week is zo voorbij hoor.
En bij mijn vriendin duurt ie vaak maar 4-5 dagen, dus dan 2-3 dagen met hoesje.
quote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:43 schreef Rockiejj het volgende:
Conclusie:
Je vriendin vindt jouw stijl super en ze ziet jouw aankopen als een inspiratiebron. Soms koopt ze spullen die op de jouwe lijken, maar ze heeft gelukkig ook een eigen smaak. Ze maakt een goede mix van jouw stijl en de hare. Zij brengt jou vast ook wel eens op een idee.
quote:
Tip: gebruik ze wel als je nog geen soa test hebt laten doen en je of zij in de rondte neukt.quote:
Die had ik eerst, maar die vond ik niet vet dus ging ik andere dingen invullen.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]niet zo cool zijn dat je dit hebt,
Jouw vriendin is duidelijk een copycat! Ze jat niet alleen jouw stijl, maar ze probeert precies zo te zijn als jij. Jullie lijken wel een Siamese tweeling! Dit moet stoppen. Benadruk wat je leuk vindt aan háár en maak duidelijk dat ze geen tweede versie van jou hoeft te zijn.
Beide eerste keer.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Tip: gebruik ze wel als je nog geen soa test hebt laten doen en je in de rondte neukt.
Dankzij jou ben ik nu al die klotetests aan het maken.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]niet zo cool zijn dat je dit hebt,
Jouw vriendin is duidelijk een copycat! Ze jat niet alleen jouw stijl, maar ze probeert precies zo te zijn als jij. Jullie lijken wel een Siamese tweeling! Dit moet stoppen. Benadruk wat je leuk vindt aan háár en maak duidelijk dat ze geen tweede versie van jou hoeft te zijn.
doe ik sowieso niet eigenlijk, althans ik heb al een hele tijd een vriendin, daarvoor deed ik dat nietquote:Op donderdag 29 november 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Tip: gebruik ze wel als je nog geen soa test hebt laten doen en je of zij in de rondte neukt.
owja dan is het goedquote:Op donderdag 29 november 2012 22:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Die had ik eerst, maar die vond ik niet vet dus ging ik andere dingen invullen.
Dan nog.quote:
Goed zo.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:49 schreef Adames het volgende:
[..]
doe ik sowieso niet eigenlijk, althans ik heb al een hele tijd een vriendin, daarvoor deed ik dat niet
ze geven je dubbelzinnige antwoorden en altijd in je voordeelquote:Op donderdag 29 november 2012 22:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dankzij jou ben ik nu al die klotetests aan het maken.
Mijn levenwaar gaat dit heen?
Dan is de kans verwaarloosbaar klein.quote:
Ik mag wiskunde skippen morgen, moet naar huisarts.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ze geven je dubbelzinnige antwoorden en altijd in je voordeel
moest je geen wiskunde maken?
[ afbeelding ]
Jezus Christusquote:Hoe laat jij een jongen merken dat je hem leuk vindt?
- Ik schrijf hem een lief briefje.
- Ik daag hem uit voor een potje voetbal.
- Ik vraag of hij verkering met me wil.
Wat hebben je ouders ermee te maken?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan is de kans verwaarloosbaar klein.
Mijn ouders allebei soa-vrij, en aids/hiv vrij, en zelfde bij haar.
Bij een vrouw zou evt een schimmelinfectie kunnen optreden, maar dat is als je je niet verzorgt (lees; nooit) en zo is mijn vriendin niet.
zwaar geluk, ik heb wel wiskunde toetsquote:Op donderdag 29 november 2012 22:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik mag wiskunde skippen morgen, moet naar huisarts.
[..]
Jezus Christus__!__!
als je ouders aids of hiv hebben kan jij het ook hebben ivm gedeeld bloed enzo.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat hebben je ouders ermee te maken?![]()
Anyway, die kans is vrij klein ja.
Dan heb je dat dus al 18 jaar?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
als je ouders aids of hiv hebben kan jij het ook hebben ivm gedeeld bloed enzo.
Dat zou kunnen ja..quote:Op donderdag 29 november 2012 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je dat dus al 18 jaar?
lekker ballen trappenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik zou een jongen echt wel uitdagen voor een potje voetbal als ik hem leuk vond hoor.![]()
![]()
Hoeft niet hoorquote:Op donderdag 29 november 2012 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me dat je dat allang gemerkt zou hebben.
Ja tuurlijk. Maar ik zeg toch ook dat we dat allebei niet hebben.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me dat je dat allang gemerkt zou hebben.
Ik zeg ook: lijkt me.quote:
Dat is maar goed ookquote:Op donderdag 29 november 2012 23:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Maar ik zeg toch ook dat we dat allebei niet hebben.
niet doenquote:
Wel een relatiequote:Op donderdag 29 november 2012 23:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
hebben jullie nou nog steeds geen seks gehad?
quote:
Onwetende.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
hebben jullie nou nog steeds geen seks gehad?
Dankequote:
Doe maar wat anders dan tegen mijn ballen schoppenquote:
Terechte boos.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ze worden boos als ik weer een standaard PI neem.
Die's niet leuk.quote:
hossel een mod met je skillsquote:Op donderdag 29 november 2012 23:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Gaat nachhtbagger nog open of wat, wuleh
Maar klefquote:
dezelfde tijd als je kontjequote:Op donderdag 29 november 2012 23:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Gaat nachhtbagger nog open of wat, wuleh
Ik ben echt heel erg opeens.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar klefvan jou had ik dat niet verwacht Hypo
![]()
Lobbi
ik vroeg altijd steven maar die is dood sidns hij werk heeftquote:Op donderdag 29 november 2012 23:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb een TR gemacht in dat topic whehe.
Ja en wanneer wij samen zijn is het weer 'Heppie je bent te klef'quote:Op donderdag 29 november 2012 23:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg opeens.![]()
We hadden vandaag Engels en er was zo'n zin van "My boyfriend calls me everyday from Paris to tell me that he loves me."
En je hoorde al die meisjes zo hardop 'awww'
ik begin klef te worden
haha klopt, hijs ook niet online op FBquote:Op donderdag 29 november 2012 23:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vroeg altijd steven maar die is dood sidns hij werk heeft
Aww. Bij mij is het altijd over na een dag goed schoonmaken met afgekookt water oid.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:16 schreef Snowbells het volgende:
Godverdomme mijn oog begint weer te ontsteken
Ey waarom doe je dit niet in dm, zulke gesprekjes met elkaar.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja en wanneer wij samen zijn is het weer 'Heppie je bent te klef'meisjes
Daar zijn wij erger.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ey waarom doe je dit niet in dm, zulke gesprekjes met elkaar.
Zei ik ook al toen jullie net elkaar digitaal gingen aflebberen.
Weet ik.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja en wanneer wij samen zijn is het weer 'Heppie je bent te klef'meisjes
jijquote:Op donderdag 29 november 2012 23:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Weet ik.![]()
Ja.Dat zei ik dus. En toen bedacht ik me dat ik hetzelfde deed.
Dat doen we ook.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ey waarom doe je dit niet in dm, zulke gesprekjes met elkaar.
Zei ik ook al toen jullie net elkaar digitaal gingen aflebberen.
Inderdaad. The fuck.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
haha klopt, hijs ook niet online op FB
ik vind het maar kansloos zo, maar ey wie ben ikquote:Op donderdag 29 november 2012 23:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat doen we ook.
Laat ons klef doen
Dat is het ook.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vind het maar kansloos zo, maar ey wie ben ik
KLB / Nachtbakkerquote:Op donderdag 29 november 2012 23:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er word ook niet op de TR gereageerddamn.
als je mijn ui maar niet raaktquote:Op donderdag 29 november 2012 23:21 schreef Taexon het volgende:
Ik doe klef met me rechterhand in dit topic.
Zelfs topic werkt niet, wat een kutleven.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Geen idee wat TS nou weer gesnoven heeft.
Gossiedomme daarop wou ik net mikkenquote:Op donderdag 29 november 2012 23:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
als je mijn ui maar niet raakt
Ik dm'de frank of ie t kon doen maar moet een onz mod vragen dus dan maar feedback hequote:Op donderdag 29 november 2012 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
KLB / Nachtbakker
Ik zie dit als enige oplossing
Link van je topicquote:Op donderdag 29 november 2012 23:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik dm'de frank of ie t kon doen maar moet een onz mod vragen dus dan maar feedback he
Nee gewoon ONZ feedback, die zegge weer dat ik B&H mod moet vragen maar die zijn er niet eens nu ofzoquote:
de enige bommen die ik drop komen uit me achterstequote:Op donderdag 29 november 2012 23:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
nog bommen bij gaza gedropt, vuile jood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |