Komt wel goed, Pumpkin.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik moest aan narcisme denken, sry
Gadverdamme, dat zeg je zeker alleen tegen jongens?quote:
in je oorquote:
Hoe kom jij zo poëtisch?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jij bent stom.
Viel me op.
Wilde ik even melden.
Snowbells is een damequote:Op donderdag 29 november 2012 21:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat zeg je zeker alleen tegen jongens?
Matig boek.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Weenie man. Taal is zeg maar, echt mijn ding.
Dit, ze verbetert mij constant, ook wanneer we irl elkaar zien, dan ga ik.altijd in een hoekje huilenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Weenie man. Taal is zeg maar, echt mijn ding.
Oké vrouw.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het gaat niet om het boek man.
Ze verbetert je spelfouten?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit, ze verbetert mij constant, ook wanneer we irl elkaar zien, dan ga ik.altijd in een hoekje huilen
Best erg eigenlijk, maar klopt. Dit doe ik irl ook altijd bij mensen.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit, ze verbetert mij constant, ook wanneer we irl elkaar zien, dan ga ik.altijd in een hoekje huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |