abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119790430
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 19:49 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Ja, ik hoorde niets meer. En er was niets meer.
Hoorde je ook iets? Normaal gezien zijn katten toch redelijk stil?
Heb je hem zien verdwijnen?
  vrijdag 30 november 2012 @ 19:54:25 #27
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_119790579
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 19:50 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Hoorde je ook iets? Normaal gezien zijn katten toch redelijk stil?
Heb je hem zien verdwijnen?
Ik hoorde hem aanlopen.
Vanaf de deur hoorde ik zijn voetstappen (Ik kan aan de voetstappen horen welke kat mijn kamer binnenkomt, crazy cat woman much).
Halverwege een dikke plof op die tas die ik heb neergelegd.
Weer voetstappen.
En toen hoorde ik hem zichzelf wassen onder de bureaustoel.
Stilte. Voor altijd. Voor die kat dan.

Ik dacht dat ik ook iets gezien had, onder de bureaustoel, maar omdat ik mijn bril niet ophad, kan ik dat niet met zekerheid zeggen.
Kaleidoscopiklimax
pi_119790654
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 19:54 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Ik hoorde hem aanlopen.
Vanaf de deur hoorde ik zijn voetstappen (Ik kan aan de voetstappen horen welke kat mijn kamer binnenkomt, crazy cat woman much).
Halverwege een dikke plof op die tas die ik heb neergelegd.
Weer voetstappen.
En toen hoorde ik hem zichzelf wassen onder de bureaustoel.
Stilte. Voor altijd. Voor die kat dan.

Ik dacht dat ik ook iets gezien had, onder de bureaustoel, maar omdat ik mijn bril niet ophad, kan ik dat niet met zekerheid zeggen.
Had hij een face of evil? >:)
Nee serieus; als het donker was, hoe wist je dan zo zeker dat het een overleden kat was?
  vrijdag 30 november 2012 @ 19:58:49 #29
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_119790726
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 19:56 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Had hij een face of evil? >:)
Nee serieus; als het donker was, hoe wist je dan zo zeker dat het een overleden kat was?
Hehe :')

Ik hoorde het aan zijn voetstappen, want die kat had een drafje waarbij een bepaald geluid hoorde dat ik herkende. En hij was de enige die op die tas sliep, en de enige die onder de bureaustoel zichzelf schoonmaakte. Plus er was daarna een oorverdovende stilte, ik hoorde niks de kamer uitgaan. En nog een extra plus, als een kat mijn kamer binnenkomt dan ging die gelijk op mijn bed. Behalve Homo dus.
Kaleidoscopiklimax
pi_119790875
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 19:58 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Hehe :')

Ik hoorde het aan zijn voetstappen, want die kat had een drafje waarbij een bepaald geluid hoorde dat ik herkende. En hij was de enige die op die tas sliep, en de enige die onder de bureaustoel zichzelf schoonmaakte. Plus er was daarna een oorverdovende stilte, ik hoorde niks de kamer uitgaan. En nog een extra plus, als een kat mijn kamer binnenkomt dan ging die gelijk op mijn bed. Behalve Homo dus.
Homo? :P
Maar had je verder nog katten? Je weet natuurlijk nooit dat het één van hen was en gewoon later heel stilletjes weer naar beneden ging toen je alweer sliep of zo...

Je bent echt zeker dat het geen droom was, want soms kun je wel eens dromen dat je wakker wordt. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 30 november 2012 @ 20:09:43 #31
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_119791070
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 20:03 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Homo? :P
Maar had je verder nog katten? Je weet natuurlijk nooit dat het één van hen was en gewoon later heel stilletjes weer naar beneden ging toen je alweer sliep of zo...

Je bent echt zeker dat het geen droom was, want soms kun je wel eens dromen dat je wakker wordt. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt niks uit hoor, ik kan het je hartstikke goed voorstellen hoor! Ben bij mezelf al dat soort dingen ook nagegaan, maar heb er geen logisch antwoord op kunnen vinden.

Ik ben er honderd procent zeker van dat het geen droom was. Ik ben sinds jong af aan veel bezig met dromen, en ik heb vanaf dat ik in bed lag wakker gelegen.

Destijds had ik... 3 katten. En geloof me, die liepen allemaal op een andere manier. :P Katten zijn inderdaad heel stil, maar niet zo stil dat ze echt niet meer te horen zijn. Ik woonde trouwens in een flat, dus dan zou ik ze moeten horen vanuit de woonkamer of een andere slaapkamer. Het was nogal gehorig daar.

Ik noemde hem inderdaad Homo. ;) BrEeZaH vind ik zo'n stomme naam voor een kat, en hij heeft zn zoontje verkracht. :') Dus vandaar.
Kaleidoscopiklimax
pi_119791656
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 20:09 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Maakt niks uit hoor, ik kan het je hartstikke goed voorstellen hoor! Ben bij mezelf al dat soort dingen ook nagegaan, maar heb er geen logisch antwoord op kunnen vinden.

Ik ben er honderd procent zeker van dat het geen droom was. Ik ben sinds jong af aan veel bezig met dromen, en ik heb vanaf dat ik in bed lag wakker gelegen.

Destijds had ik... 3 katten. En geloof me, die liepen allemaal op een andere manier. :P Katten zijn inderdaad heel stil, maar niet zo stil dat ze echt niet meer te horen zijn. Ik woonde trouwens in een flat, dus dan zou ik ze moeten horen vanuit de woonkamer of een andere slaapkamer. Het was nogal gehorig daar.

Ik noemde hem inderdaad Homo. ;) BrEeZaH vind ik zo'n stomme naam voor een kat, en hij heeft zn zoontje verkracht. :') Dus vandaar.
Ik blijf op de één of andere manier denken dat het toch misschien één van je andere katten kan geweest zijn, maar goed, wie ben ik? Jij zult het wel beter weten.

Desalniettemin is die "stilte" natuurlijk wel vreemd...
  zaterdag 1 december 2012 @ 20:32:56 #33
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_119821782
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 20:24 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Ik blijf op de één of andere manier denken dat het toch misschien één van je andere katten kan geweest zijn, maar goed, wie ben ik? Jij zult het wel beter weten.

Desalniettemin is die "stilte" natuurlijk wel vreemd...
Dat is je goed recht ;)
Kaleidoscopiklimax
  dinsdag 4 december 2012 @ 15:26:37 #34
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_119919505
Heb er nu al een tijdje minder last van..

verhaal:
Mijn ouders hadden eerst alleen een dochter, maar die kwam plots te overleden. toen ongeveer een jaartje later, kwam ik..
Vanaf het moment dat ik iets ouder was, 2/3 OID voelde ik een aanwezigheid bij mij, als ik een puzzel ging maken legde ik altijd een extra puzzel neer voor mijn 'zus' die ik nooit gezien heb. ik wist niet eens dat ze bestond. waarschijnlijk ergens opgepikt of zo.. appart. kan gebeuren

mijn oma had het ook, die zag snachts van alles. werd regelmatig wakker dat ze onder de krassen zat...

Toen ik een jaar of 18 was... kreeg ik dat ook, dat ik echt een aanwezigheid in mijn kamer voelde. het was appart. ik was niet echt bang. maar het bleef doorgaan. ik werd er een beetje bang van, kon het niet bevatten.. elke nacht voelde ik dingen. soms meer dan anders. soms viel ik inslaap en werd ik voor mijn gevoel wakker gemaakt met een doffe dreun.. tot op een avond een vriend bij me was.. die sliep regelmatig bij mij. echt mijn maatje al sinds we klein waren, hij zegt ineens heel serieus 'luister, ik ben bang..' ik.. voel iets bij mijn oor?

sinds die periode heb ik nog regelmatig een nacht erbij zitten.. dat ik van alles voel.. ben er nu niet meer bang van.. maar het blijft iets raar.. dingen die je niet kan zien en uitleggen (post zal er wel ruk uitzien) en toch.. stelt het me gerust op een of andere manier..

oh en ik schreeuw vaak in mijn slaap volgens mijn vriendin..

ze kwam met het idee om een slaap-app op mijn telefoon te zetten.. die geluiden opneemt etc.. maar dat durf ik niet..
pi_119919753
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:26 schreef JaafkeGB het volgende:
Heb er nu al een tijdje minder last van..

verhaal:
Mijn ouders hadden eerst alleen een dochter, maar die kwam plots te overleden. toen ongeveer een jaartje later, kwam ik..
Vanaf het moment dat ik iets ouder was, 2/3 OID voelde ik een aanwezigheid bij mij, als ik een puzzel ging maken legde ik altijd een extra puzzel neer voor mijn 'zus' die ik nooit gezien heb. ik wist niet eens dat ze bestond. waarschijnlijk ergens opgepikt of zo.. appart. kan gebeuren

mijn oma had het ook, die zag snachts van alles. werd regelmatig wakker dat ze onder de krassen zat...

Toen ik een jaar of 18 was... kreeg ik dat ook, dat ik echt een aanwezigheid in mijn kamer voelde. het was appart. ik was niet echt bang. maar het bleef doorgaan. ik werd er een beetje bang van, kon het niet bevatten.. elke nacht voelde ik dingen. soms meer dan anders. soms viel ik inslaap en werd ik voor mijn gevoel wakker gemaakt met een doffe dreun.. tot op een avond een vriend bij me was.. die sliep regelmatig bij mij. echt mijn maatje al sinds we klein waren, hij zegt ineens heel serieus 'luister, ik ben bang..' ik.. voel iets bij mijn oor?

sinds die periode heb ik nog regelmatig een nacht erbij zitten.. dat ik van alles voel.. ben er nu niet meer bang van.. maar het blijft iets raar.. dingen die je niet kan zien en uitleggen (post zal er wel ruk uitzien) en toch.. stelt het me gerust op een of andere manier..

oh en ik schreeuw vaak in mijn slaap volgens mijn vriendin..

ze kwam met het idee om een slaap-app op mijn telefoon te zetten.. die geluiden opneemt etc.. maar dat durf ik niet..
Mooi verhaal!
Wie weet durf je ooit die app te gebruiken.
En er is niks mis met je post hoor, daar is dit topic voor :)
  dinsdag 4 december 2012 @ 15:37:50 #36
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_119919944
Stukje vergeten:
Mijn zusje slaapt al een tijdje in de oude slaapkamer van mijn zus,
IEDEREEN! die daar slaapt, heeft het over een oude man die ze zien.. de man doet niks, hij zit altijd in 'zijn' hoekje, een 'goede' dus. heb zelf wel eens een 'aanvaring' met de mensen op mijn kamer. dan ben ik moe en zeg ik 'NU IS HET KLAAR' dan slaap ik meestal gewoon goed.
soms valt er dan iets van mijn bureau, of de afstandbediening valt op de grond..
dan schiet ik bijna in de lach, dat is dan hun manier van praten denk ik, zo van 'barst ook maar'

wat denken jullie?
heb eigenlijk nog nooit iets 'ergs' meegemaakt.. wel veel verhalen die ik niet kan verklaren..

en er gebeurt bijna nooit iets als mijn vriendin bij mij slaapt, ik denk dat ze dit uit respect doen?
pi_119920124
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:37 schreef JaafkeGB het volgende:
Stukje vergeten:
Mijn zusje slaapt al een tijdje in de oude slaapkamer van mijn zus,
IEDEREEN! die daar slaapt, heeft het over een oude man die ze zien.. de man doet niks, hij zit altijd in 'zijn' hoekje, een 'goede' dus. heb zelf wel eens een 'aanvaring' met de mensen op mijn kamer. dan ben ik moe en zeg ik 'NU IS HET KLAAR' dan slaap ik meestal gewoon goed.
soms valt er dan iets van mijn bureau, of de afstandbediening valt op de grond..
dan schiet ik bijna in de lach, dat is dan hun manier van praten denk ik, zo van 'barst ook maar'

wat denken jullie?
heb eigenlijk nog nooit iets 'ergs' meegemaakt.. wel veel verhalen die ik niet kan verklaren..

en er gebeurt bijna nooit iets als mijn vriendin bij mij slaapt, ik denk dat ze dit uit respect doen?
Als iedereen die oude man gezien heeft in die kamer, moeten we eigenlijk de proef op de som nemen..
  dinsdag 4 december 2012 @ 15:45:04 #38
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_119920255
Ik vind het best, als het niet uit de hand loopt, als ik iets van mijn oma geleerd heb, die zei altijd
'andere zien ze wellicht niet, maar behandel ze met respect'

De hond kwam ook nooit op de kamer, op een of andere manier.. als mijn zusje de hond in het bed legde werd hij helemaal wild en sprong zowat door de deur heen..
  dinsdag 4 december 2012 @ 15:45:55 #39
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_119920278
kent iemand de uitdrukking "een gat in het marmer zitten"?

want dat hoorde ik een geest zeggen "dat heet nou een gat in het marmer zitten"
pi_119920483
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:45 schreef Manke het volgende:
een gat in het marmer zitten
nooit van gehoord :?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  dinsdag 4 december 2012 @ 15:54:54 #41
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_119920620
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:45 schreef Manke het volgende:
kent iemand de uitdrukking "een gat in het marmer zitten"?

want dat hoorde ik een geest zeggen "dat heet nou een gat in het marmer zitten"
wat was de situatie?
kan zijn dat hij bedoelde dat het lang duurde?
wellicht iets van 'vroeger'?
of een vertaling van een buitenlands gezegde?

muren hebben oren, die weet ik dan wel..
pi_119920917
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:54 schreef JaafkeGB het volgende:

[..]

wat was de situatie?
kan zijn dat hij bedoelde dat het lang duurde?
wellicht iets van 'vroeger'?
of een vertaling van een buitenlands gezegde?

muren hebben oren, die weet ik dan wel..
Ken je de limestone theory?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  dinsdag 4 december 2012 @ 16:03:11 #43
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_119920973
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:01 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Ken je de limestone theory?
nee, vertel?
pi_119921301
Het idee is dat bepaalde mineralen en stenen het vermogen hebben om een en ander "op te nemen". Dat wilt zeggen dat de energie van een gebeurtenis in deze stenen en mineralen blijfen "plakken"
En als deze energie los komt, dat er een "residual haunting" plaats vindt, Nederlandse vertaling weet ik even zo snel niet }:| . Een verschijning dat zeg maar steeds opnieuw gebeurt. Bij dit verschijnsel kan niet met de entiteit gecommuniceerd worden.
pi_119993615
Mijn techniek leraar vertelde vandaag ook een mooi verhaal.
Een famillielid van hem was overleden, en hij en zijn vrouw gingen die avond naar bed. Ineens hoorde ze beide de stem van dat overleden famillielid. Toen heeft mijn techniek leraar gezegd van ga hier weg en kom niet meer terug.
Nooit meer last van gehad.
pi_119993866
quote:
11s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:30 schreef Catnip het volgende:
Mijn techniek leraar vertelde vandaag ook een mooi verhaal.
Een famillielid van hem was overleden, en hij en zijn vrouw gingen die avond naar bed. Ineens hoorde ze beide de stem van dat overleden famillielid. Toen heeft mijn techniek leraar gezegd van ga hier weg en kom niet meer terug.
Nooit meer last van gehad.
Brr, wat eng zeg... :{
pi_119997304
Ik heb dit soort ervaringen niet meegemaakt...

Zolang ik niets meegemaakt heb, kan ik lastig oordelen of het wel echt is. Ik kijk graag programma's, zoals ghost adventures en ghost hunters. Leuk vermaak, maar het blijft tv.
pi_119997867
Ik hoorde gisterochtend plots een vreemd geluid in de kledingruimte. Het leek wel alsof er iets hards gevallen was. De kat kon het niet geweest zijn aangezien die elders was. Toevallig ging ik er net heen! Ik geloof dat het gebeurde net voor of net op het moment dat ik het licht daar aan deed.

Niet dat ik het nu meteen onverklaarbaar vind, maar het is wel "toevallig" en ik had wel de eerste paar seconden wat schrik. Eerst dacht ik dat er weer eens een kledingsstuk van een kapstok was gevallen zoals wel meer gebeurt, maar dat was het niet. Niks gezien wat kon gevallen zijn... Ach ja.
pi_119998499
quote:
3s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:36 schreef Little_Dolls het volgende:
Ik hoorde gisterochtend plots een vreemd geluid in de kledingruimte. Het leek wel alsof er iets hards gevallen was. De kat kon het niet geweest zijn aangezien die elders was. Toevallig ging ik er net heen! Ik geloof dat het gebeurde net voor of net op het moment dat ik het licht daar aan deed.

Niet dat ik het nu meteen onverklaarbaar vind, maar het is wel "toevallig" en ik had wel de eerste paar seconden wat schrik. Eerst dacht ik dat er weer eens een kledingsstuk van een kapstok was gevallen zoals wel meer gebeurt, maar dat was het niet. Niks gezien wat kon gevallen zijn... Ach ja.
Bij mij is het meestal de kat die zich overal tussen wriemelt en dingen omgooit.
in ieder geval die rooie dondersteen van ons. die andere is niet zo snugger. maar ze zijn allebei wel heel erg lief O+
  donderdag 6 december 2012 @ 16:44:26 #50
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_120000602
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:10 schreef ErwinDikkie het volgende:
Het idee is dat bepaalde mineralen en stenen het vermogen hebben om een en ander "op te nemen". Dat wilt zeggen dat de energie van een gebeurtenis in deze stenen en mineralen blijfen "plakken"
En als deze energie los komt, dat er een "residual haunting" plaats vindt, Nederlandse vertaling weet ik even zo snel niet }:| . Een verschijning dat zeg maar steeds opnieuw gebeurt. Bij dit verschijnsel kan niet met de entiteit gecommuniceerd worden.
http://www.staciespielman.com/Crystals.htm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')