Nee, want ik lag in dezelfde positie als toen ik wakker was. Alleen wat slapper en met het boekie op mn schoot. :pquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:28 schreef Gray het volgende:
[..]
Niet stiekum je hoofd tegen de muur gebeukt, of je bedrand? Soms net voor ik in slaap val heb ik nog wel eens zo'n val-spasme.
Klinkt als een bijzondere ervaring in ieder geval.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee, want ik lag in dezelfde positie als toen ik wakker was. Alleen wat slapper en met het boekie op mn schoot. :p
Dat was het zeker.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Klinkt als een bijzondere ervaring in ieder geval.
Was dat tijdens een slaapverlamming?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:23 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat was het zeker.
Jammer dat het niet te verklaren valt.
Ik heb ook weleens gehad dat opeens een kat de kamer binnen kwam lopen en onder mijn bureaustoel ging zitten. Echter, de kat was een paar weken daarvoor overleden.
Nee, ik wist toen al wat een slaapverlamming was.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:01 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Was dat tijdens een slaapverlamming?
Was het dan zo dat het binnen een paar seconden verdween en je net wakker werd uit een droom? Dan durf je ook nog wel eens dingen zien die er eigenlijk niet zijn...quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:42 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee, ik wist toen al wat een slaapverlamming was.
Ik kon me gewoon draaien, en ging ook op de rand van het bed zitten om te kijken of er daadwerkelijk iets was.
Nope, ik kon die nacht niet slapen, was klaarwakker. Ik hoorde hem de kamer binnengaan, op mijn tas ploffen (die ik speciaal voor hem neer had gelegd omdat hij ziek was.), en daarna liep hij naar de bureaustoel waar hij zich ging wassen. Duurde in totaal 5 minuten denk ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:43 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Was het dan zo dat het binnen een paar seconden verdween en je net wakker werd uit een droom? Dan durf je ook nog wel eens dingen zien die er eigenlijk niet zijn...
En wat gebeurde er toen? Verdween hij "plots"?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:45 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nope, ik kon die nacht niet slapen, was klaarwakker. Ik hoorde hem de kamer binnengaan, op mijn tas ploffen (die ik speciaal voor hem neer had gelegd omdat hij ziek was.), en daarna liep hij naar de bureaustoel waar hij zich ging wassen. Duurde in totaal 5 minuten denk ik.
Ja, ik hoorde niets meer. En er was niets meer.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:46 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
En wat gebeurde er toen? Verdween hij "plots"?
Hoorde je ook iets? Normaal gezien zijn katten toch redelijk stil?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:49 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde niets meer. En er was niets meer.
Ik hoorde hem aanlopen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:50 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Hoorde je ook iets? Normaal gezien zijn katten toch redelijk stil?
Heb je hem zien verdwijnen?
Had hij een face of evil?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:54 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik hoorde hem aanlopen.
Vanaf de deur hoorde ik zijn voetstappen (Ik kan aan de voetstappen horen welke kat mijn kamer binnenkomt, crazy cat woman much).
Halverwege een dikke plof op die tas die ik heb neergelegd.
Weer voetstappen.
En toen hoorde ik hem zichzelf wassen onder de bureaustoel.
Stilte. Voor altijd. Voor die kat dan.
Ik dacht dat ik ook iets gezien had, onder de bureaustoel, maar omdat ik mijn bril niet ophad, kan ik dat niet met zekerheid zeggen.
Hehequote:Op vrijdag 30 november 2012 19:56 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Had hij een face of evil?
Nee serieus; als het donker was, hoe wist je dan zo zeker dat het een overleden kat was?
Homo?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hehe
Ik hoorde het aan zijn voetstappen, want die kat had een drafje waarbij een bepaald geluid hoorde dat ik herkende. En hij was de enige die op die tas sliep, en de enige die onder de bureaustoel zichzelf schoonmaakte. Plus er was daarna een oorverdovende stilte, ik hoorde niks de kamer uitgaan. En nog een extra plus, als een kat mijn kamer binnenkomt dan ging die gelijk op mijn bed. Behalve Homo dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |