abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122759184
Ok, dit is op zijn minst redelijk apart te noemen. Want die tekening op die wiki lijkt dus precies op wat ik gezien heb.

Mind is totally blown
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_122760170
quote:
15s.gif Op maandag 11 februari 2013 18:27 schreef Triptamine2 het volgende:
Ok, dit is op zijn minst redelijk apart te noemen. Want die tekening op die wiki lijkt dus precies op wat ik gezien heb.

Mind is totally blown
Geeft maar weer aan dat je absoluut niet de enige bent die deze waarnemingen heeft. En waarschijnlijk zul je ook nooit een verklaring krijgen :P. Ik denk ook niet dat je weer iets ziet als je er echt naar op zoek gaat, dit soort dingen gebeuren altijd onverwacht. Als je het in je slaapkamer ziet wordt het vaak gelinkt aan slaapverlamming, maarja, je zat in de auto en was je volledig bewust van de omgeving.

Je verhaal lijkt ook een beetje op dit topic, alleen is daar de verschijning wel anders.
Amen.
pi_122761516
Waarom gebeuren de activiteiten meestal als het donker is? Dat vraag ik me vaak af. Gaat er dan een andere niet waarneembare wereld open,of wat zet het in werking?
I am the hour,freaks devour
pi_122769231
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 19:29 schreef Twelveonclock het volgende:
Waarom gebeuren de activiteiten meestal als het donker is? Dat vraag ik me vaak af. Gaat er dan een andere niet waarneembare wereld open,of wat zet het in werking?
Misschien dat we zelf wat gevoeliger worden als we minder kunnen zien?
pi_122770568
Ja oke. Dat kan een reden zijn. Je bent dan meer alert en vangt mischien wat meer op. Maar toch blijft het apart. Die zelfde energie moet er dan ook overdag zijn toch?
I am the hour,freaks devour
pi_122770894
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 22:03 schreef Twelveonclock het volgende:
Ja oke. Dat kan een reden zijn. Je bent dan meer alert en vangt mischien wat meer op. Maar toch blijft het apart. Die zelfde energie moet er dan ook overdag zijn toch?
Aangenomen dat 'die energie' er idd. is, denk ik dat ie er overdag net zo goed is. We merken het alleen minder omdat we meer zintuiglijke indrukken krijgen.
Misschien gaan we ook wel minder rationeel denken als we minder kunnen zien. Een kind ziet ook vooral monsters in de kast als het 's avonds donker is.
pi_122775521
Ze deden laatst een leuk experiment bij Ghost Lab (net zoiets als Ghost Adventures, maar Ghost Adventures is stukken toffer). Veel Ghost Hunters gaan uit van de theorie dat emotie zijn sporen achterlaat, en dat die emotie energie is die te meten is. Daardoor ook 'vaker' hauntings bij plaatsen waarbij veel emotie is geweest ten tijde van het dood gaan (denk aan moord, ziekenhuizen, psychiatrische instellingen). Wat ze hebben getest is best grappig; ze hadden camera, welke bepaalde waardes meet, waardoor je een aura krijgt op het scherm. Eerst een aantal 'normale' testen. Blijdschap had een bepaalde kleur, verdriet, boosheid, etc. Toen gingen ze iemand opfokken, dus echt naaien, en pissig maken, voor zo'n minuutje ofzo, en de testpersoon ging daar ook in mee, zichzelf ook kwaad te maken, denken aan dingen waardoor hij best pissig werd, en stapte daarna gelijk uit het beeld. De aura bleef alleen nog een tijdje hangen, en verdween heel langzaam. Een (iets te snelle) conclusie daaruit, was dus dat inderdaad, emotie blijft hangen, als energie. Nu ging het maar om een stukje boosheid, maar als iemand vermoord word, is dat natuurlijk zo'n emotie bom dat die emotie/energie veel langer blijft hangen. Vond het erg interessant/grappig om te zien, dat ze toch met dit soort dingen aan willen tonen dat wat er ook is, het nog steeds niet te begrijpen is, maar het toch geprobeerd word. En het blijft nog steeds een 'what if' verhaal, maar toch.
pi_122775653
quote:
2s.gif Op maandag 11 februari 2013 18:56 schreef Jivis het volgende:

[..]

Geeft maar weer aan dat je absoluut niet de enige bent die deze waarnemingen heeft. En waarschijnlijk zul je ook nooit een verklaring krijgen :P.
Echt wel! Als ik "het"nog eens zie stap ik uit. Ik kan zoiets nooit laten rusten :P nu heb ik als scepticus de kans zelf eens zoiets mee te maken, dan ga ik het ook proberen.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')