quote:Op maandag 17 december 2012 10:28 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Dana komt 's avonds altijd ff buurten in bed en kruipt dan onder de dekens er bij
Wat een schitterende kattenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:06 schreef purplenarcis het volgende:
Chillen in de vensterbank![]()
[ afbeelding ]
En mijn binkie op zijn zetel![]()
[ afbeelding ]
Dankje! Ik ben ook echt helemaal gek op ze. Die van jou zijn ook al zo mooi en fluffyquote:Op donderdag 20 december 2012 12:06 schreef Ewelina het volgende:
Crosspost.
Mini mijn huisleeuw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben van mening dat fluffyness de aaibaarheidsfactor enorm verhoogt.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:08 schreef purplenarcis het volgende:
[..]
Dankje! Ik ben ook echt helemaal gek op ze. Die van jou zijn ook al zo mooi en fluffy
Inderdaad, ook al slopen ze van alles, je zucht, ruimt het op en geeft ze weer een knuffel haha...quote:Op donderdag 20 december 2012 12:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat fluffyness de aaibaarheidsfactor enorm verhoogt.![]()
En ja, ik ben ook helemaal gek op mijn dames (moeder en dochter). De beestjes hebben mij inmiddels beter afgericht dan ik hen
Wat voor ras zijn ze?
Mooie kleurtjesquote:Op donderdag 20 december 2012 10:06 schreef purplenarcis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
smeltquote:Op donderdag 20 december 2012 10:06 schreef purplenarcis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook al zo goed in dr vacht.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:06 schreef Ewelina het volgende:
Crosspost.
Mini mijn huisleeuw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een pluizenbol!quote:Op donderdag 20 december 2012 12:06 schreef Ewelina het volgende:
Crosspost.
Mini mijn huisleeuw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk poesjequote:Op maandag 17 december 2012 10:28 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Dana komt 's avonds altijd ff buurten in bed en kruipt dan onder de dekens er bij
Jaaa, en dan 1 minuut nadat ze iets gesloopt hebben kijken ze je aan met grote ogen, mauwen klagelijk en dan ben je weer helemaal verliefd.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:29 schreef purplenarcis het volgende:
[..]
Inderdaad, ook al slopen ze van alles, je zucht, ruimt het op en geeft ze weer een knuffel haha...
Het zijn officieel Munchkins, maar voldoen niet aan de rasstandaard. En die van jou? Coons?
Ja, de winter komt eraan hé! Madame is veranderd in een enorme haarbal.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Ook al zo goed in dr vacht.
Ik zal er eentje van Raki maken dit weekend. Die heeft er ook wat vacht bij gekregen
Ja of ze kruipen weer knus op schoot, hoe dan ook, boos zijn lukt nooitquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jaaa, en dan 1 minuut nadat ze iets gesloopt hebben kijken ze je aan met grote ogen, mauwen klagelijk en dan ben je weer helemaal verliefd.![]()
Mooie beestjes, maar hebben ze dan niet de korte Munchkinpootjes? Die zie ik namelijk niet. Hoe dan ook, ze zijn echt leuk.
Mijne zijn idd deels Coon. Mams is een kruising Coon/Pers, en ik denk dat Mini's vader een Coon is geweest, te zien aan haar haar en haar grootte.
Niet echt een toepasselijke naam.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:06 schreef Ewelina het volgende:
Crosspost.
Mini mijn huisleeuw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Camouflagekat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:59 schreef Nune het volgende:
Wat een mooie katten allemaal! Wij hebben sinds een maand twee katten uit het asiel, Dio & Lola. Dio is een witte kater van 7 maanden, heel eigenwijs en oost-indisch doof. Hij kroelt heel graag en kruipt dan het liefst in je als dat zou kunnen. Lola een cyperse poes met wat wit, 1,5 jaar en houdt zich wat meer op de achtergrond maar komt regelmatig een aai halen. Ik ben heel blij dat ze er zijn.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |