Dat snoetje!quote:Op donderdag 13 december 2012 21:38 schreef Speedfight het volgende:
Ik heb ook weer wat plaatjes
Close-up
[ afbeelding ]
Met vriendje
[ afbeelding ]
En hij speelt verstoppertje![]()
[ afbeelding ]
ja en dan gaan de nageltjes uitquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:37 schreef VanishedEntity het volgende:
oh die wil ik wel over dr buikje aaien![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:37 schreef VanishedEntity het volgende:
oh die wil ik wel over dr buikje aaien![]()
Deze dame gebruikt nooit haar nagelsquote:Op zondag 16 december 2012 10:33 schreef computergirl het volgende:
[..]
ja en dan gaan de nageltjes uit
Muezza ligt ook regelmatig op zijn rug om geaaid te worden. Zijn vriendje Salem begint de laatste tijd ook op zijn rug te liggen, waarschijnlijk vanwege jaloezie.quote:Op zondag 16 december 2012 10:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Deze dame gebruikt nooit haar nagels
Ze gaat heerlijk kroelen
quote:Op maandag 17 december 2012 10:28 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Dana komt 's avonds altijd ff buurten in bed en kruipt dan onder de dekens er bij
Wat een schitterende kattenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:06 schreef purplenarcis het volgende:
Chillen in de vensterbank![]()
[ afbeelding ]
En mijn binkie op zijn zetel![]()
[ afbeelding ]
Dankje! Ik ben ook echt helemaal gek op ze. Die van jou zijn ook al zo mooi en fluffyquote:Op donderdag 20 december 2012 12:06 schreef Ewelina het volgende:
Crosspost.
Mini mijn huisleeuw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben van mening dat fluffyness de aaibaarheidsfactor enorm verhoogt.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:08 schreef purplenarcis het volgende:
[..]
Dankje! Ik ben ook echt helemaal gek op ze. Die van jou zijn ook al zo mooi en fluffy
Inderdaad, ook al slopen ze van alles, je zucht, ruimt het op en geeft ze weer een knuffel haha...quote:Op donderdag 20 december 2012 12:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat fluffyness de aaibaarheidsfactor enorm verhoogt.![]()
En ja, ik ben ook helemaal gek op mijn dames (moeder en dochter). De beestjes hebben mij inmiddels beter afgericht dan ik hen
Wat voor ras zijn ze?
Mooie kleurtjesquote:Op donderdag 20 december 2012 10:06 schreef purplenarcis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
smeltquote:Op donderdag 20 december 2012 10:06 schreef purplenarcis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook al zo goed in dr vacht.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:06 schreef Ewelina het volgende:
Crosspost.
Mini mijn huisleeuw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een pluizenbol!quote:Op donderdag 20 december 2012 12:06 schreef Ewelina het volgende:
Crosspost.
Mini mijn huisleeuw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk poesjequote:Op maandag 17 december 2012 10:28 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Dana komt 's avonds altijd ff buurten in bed en kruipt dan onder de dekens er bij
Jaaa, en dan 1 minuut nadat ze iets gesloopt hebben kijken ze je aan met grote ogen, mauwen klagelijk en dan ben je weer helemaal verliefd.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:29 schreef purplenarcis het volgende:
[..]
Inderdaad, ook al slopen ze van alles, je zucht, ruimt het op en geeft ze weer een knuffel haha...
Het zijn officieel Munchkins, maar voldoen niet aan de rasstandaard. En die van jou? Coons?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |