jaquote:
jaquote:[..]
\dus hij eet
Haha.. dat komt waarschijnlijk omdat er nogal veel over het bestellen van eten wordt gesproken op Oop's chatquote:Op donderdag 29 november 2012 19:54 schreef pullup het volgende:
ik krijg tegenwoordig 'online eten bestellen' reclames door de stream van opa heen
PB is zo'n oom die iedere verjaardag dezelfde grap maakt.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:56 schreef Copycat het volgende:
Die leverworstwijsheid (...) kan niet vaak genoeg herhaald worden.
"Ik drink overdag geen alcohol, alleen voor het eten twee wijntjes."quote:Op donderdag 29 november 2012 19:58 schreef pullup het volgende:
Heeft opa nog meer van die briljante uitspraken gedaan ?
quote:Op donderdag 29 november 2012 20:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Ik drink overdag geen alcohol, alleen voor het eten twee wijntjes."
En daar het hardst om lacht. Want als enige.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
PB is zo'n oom die iedere verjaardag dezelfde grap maakt.
quote:Op donderdag 29 november 2012 20:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook al omdat ze weten dat-ie later zijn huiduitslag aan hen zal tonen.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daar het hardst om lacht. Want als enige.
Terwijl iedereen al zuchtend nog een blokje kaas door de mosterd haalt. En hoopt dat die oom volgend jaar verstek laat gaan.
Heeft PB last van eczeem, ja?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ook al omdat ze weten dat-ie later zijn huiduitslag aan hen zal tonen.
Verjaardagen waar blokjes kaas met mosterd rondgaan mijd ik doorgaansquote:Op donderdag 29 november 2012 20:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Terwijl iedereen al zuchtend nog een blokje kaas door de mosterd haalt. En hoopt dat die oom volgend jaar verstek laat gaan.
En dan is er ook altijd een ouwe tante die elke gelegenheid aangrijpt om sarcastisch tegen die oom te doen. Die zich daar vervolgens helemaal niéts van aantrekt. Tante wordt steeds geagiteerder, en jahoor daar volgt het volgende mopje uit de oude doos.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent niet voor opa's verjaardag uitgenodigd?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Verjaardagen waar blokjes kaas met mosterd rondgaan mijd ik doorgaans
Da's toch ook niet ech ALcohol, twee wijntjes? Da's meer een fruitig dorstlessertje!quote:Op donderdag 29 november 2012 20:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En tenslotte is daar het neefje dat daar met een gemeende glimlach weer zijn plasje over moet doen.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:07 schreef Gert het volgende:
En dan is er ook altijd een ouwe tante die elke gelegenheid aangrijpt om sarcastisch tegen die oom te doen. Die zich daar vervolgens helemaal niéts van aantrekt. Tante wordt steeds geagiteerder, en jahoor daar volgt het volgende mopje uit de oude doos.
quote:
Jij houdt ook van vilein met augurk, of van vilein met gootsteensontstoppert. Jij houdt gewoon van vilein.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:10 schreef Jian het volgende:
Ik hou van vilein met een beschaafd sausje
och,quote:Op donderdag 29 november 2012 20:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij houdt ook van vilein met augurk, of vilein met gootsteensontstoppert. Jij houdt gewoon van vilein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |