We kwamen samen binnenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:41 schreef pullup het volgende:
Kwam ik even op het goede moment binnen
Een flink stuk worst, het is inmiddels toch alweer ruim een uur na het eten. O, het is een haastklus, de worst is bijna over datum en moet snel opgegeten worden, nog voor 8 uur vanavond.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ie er straks een appel bij pakt, gaan we 112 bellen hoor
Als jij nou ook al begint met die propaganda in de OP ......quote:Op donderdag 29 november 2012 19:41 schreef pullup het volgende:
Kwam ik even op het goede moment binnen
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Als jij nou ook al begint met die propaganda in de OP ......ik heb niks gezegd
![]()
Leverworst, rookworstquote:Op donderdag 29 november 2012 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een flink stuk worst, het is inmiddels toch alweer ruim een uur na het eten. O, het is een haastklus, de worst is bijna over datum en moet snel opgegeten worden, nog voor 8 uur vanavond.
Hoi collega.quote:
Nee, hij schijnt overdag kabouters van scooters af te meppen, daar wordt-ie lekker rustig vanquote:Op donderdag 29 november 2012 19:45 schreef pullup het volgende:
Heeft hij nog mensen iets willen aandoen ondertussen ?
Altijd als eens willen doenquote:
Hij krijgt zo wel oefening voor het echte werkquote:Op donderdag 29 november 2012 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, hij schijnt overdag kabouters van scooters af te meppen, daar wordt-ie lekker rustig van
Hij is uit het veld geslagen door de cyaankali post van Koopiekut dat ging 'm veel te ver, hij greep nog wel naar z'n borst, maar daarna heeft ie geen zinnig woord meer uitgebracht ..... ehh, nou ja, ik bedoel hij heeft niet veel meer gezegd.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:45 schreef pullup het volgende:
Heeft hij nog mensen iets willen aandoen ondertussen ?
Die zit tegenwoordig op het opaforum zich suf te postenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:51 schreef Jian het volgende:
Ik mis het gezeik van Hop trouwens, is ie ziek ofzo?
ze hebben al 30 posts en de laatste aanmelding is van J Vlemmixquote:Op donderdag 29 november 2012 19:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zit tegenwoordig op het opaforum zich suf te posten
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie leverworst eet of een weduwe trouwt, weet nooit wat er is ingedouwd, luidt een oude volkswijsheid.
Oop kan het niet deren en hij geniet dan ook met volle teugen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
\dus hij eetquote:Op donderdag 29 november 2012 19:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie leverworst eet of een weduwe trouwt, weet nooit wat er is ingedouwd, luidt een oude volkswijsheid.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
\dus hij eetquote:Op donderdag 29 november 2012 19:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een geinige postquote:Op donderdag 29 november 2012 19:53 schreef danaqui het volgende:
[..]
[..]
\dus hij eet
[..]
\dus hij eet
de Soep Expressquote:Op donderdag 29 november 2012 19:54 schreef pullup het volgende:
ik krijg tegenwoordig 'online eten bestellen' reclames door de stream van opa heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |