Zul ja altijd zien, krijg jij net GEEN energydrinkquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:27 schreef Melleyn het volgende:
Blijkbaar gaat het dan toch gebeuren, morgen komt mijn pakket. Heb ik eindelijk wat om m'n rode wodka mee te mixen
Ja godverdomme dan ga ik persoonlijk naar die toko toequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Zul ja altijd zien, krijg jij net GEEN energydrink
Top! Dank jequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:31 schreef Melleyn het volgende:
https://tracktrace.postnlpakketten.nl/search/searchbasic.aspx incl afmetingen
Zijn ze niet samengevoegd?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:46 schreef tralalala het volgende:
Ik word keihard gepwnd, heb 2 boxen besteld (kwam ik net achter) en er wordt er maar eentje verstuurd.
Ah, over heen gelezen denk ik - trok dus de conclusie dat jij er heen had zo vrolijk was jequote:Op zaterdag 1 december 2012 01:16 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nee meneer yolo waarschijnlijk. Hij moet ergens voor tekenen in ieder geval
Ik vind het briljant als iemand hier een tv wint, that's all.. ik sta op de blacklist denk ikquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:19 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ah, over heen gelezen denk ik - trok dus de conclusie dat jij er heen had zo vrolijk was je
Zoveel geklaagd op FB dan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:23 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik vind het briljant als iemand hier een tv wint, that's all.. ik sta op de blacklist denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |