PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Oranje heeft onder van Marwijk nooit tegen Andorra gespeeld... van Gaal wel en die speelde met De Jong en Strootman.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mourinho moet dan ook niet met Essien en Khedira tegelijk spelenNet als van Marwijk die zelfs met 2 controleurs tegen Andorra speelde
Je begrijpt wel wat ik bedoel. Het gaat niet zozeer om tegen wie maar hoe er gespeeld werd.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Oranje heeft onder van Marwijk nooit tegen Andorra gespeeld... van Gaal wel en die speelde met De Jong en Strootman.
Essien en Khedira zijn ook wel andere spelers dan Nigel de Jong. Een goede van Bommel ook trouwens.
Nice.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:49 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is gerust goed te noemen
niet, gewoon alles winnen met elke speler op 1 fitnessquote:Op donderdag 29 november 2012 16:30 schreef HandsomeTom het volgende:
Hoe houden jullie je squad fit?
Een tweede team die ik bij elkaar op de bank zet.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:30 schreef HandsomeTom het volgende:
Squad fitness.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:30 schreef HandsomeTom het volgende:
conditie kaarten te gebruiken of met 'wissel' team spelen.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:30 schreef HandsomeTom het volgende:
Ik win net de kwartfinale op een lekkere manierquote:Op donderdag 29 november 2012 16:33 schreef StijnDa het volgende:
Ik verlies even de finale silver op een knullige manier hier![]()
Verlenging, hij scoort, 2-1 voor hem. In de 119e minuut, ik breek door, schiet de bal binnenkant paal, nog eens op de keeper die net op tijd terug is in zijn goal, nog eens binnenkant paal en vervolgens bijna de bal er in gelopen maar net voor de lijn de bal eruit. BizarEven uploaden.
Aldus de Feyenoordfanquote:Op donderdag 29 november 2012 15:15 schreef vandermar het volgende:
Kiezen voor Chelsea terwijl er zoveel leukere clubs zijn is net zoiets als kiezen voor een homobar omdat je bang bent voor vrouwen.
Ik wilde hem niet maken. Dankjewelquote:
Jij hebt een dag onder de grond gezeten?quote:Op donderdag 29 november 2012 16:49 schreef strakkeman het volgende:
Ik keek net naar de nieuwe team of the week en wat zie ik
[ afbeelding ]
BAAS
Racistquote:Op donderdag 29 november 2012 16:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij hebt een dag in de cel gezeten?
4quote:Op donderdag 29 november 2012 16:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik sta weer in de finale van het bronze toernooi en ja hoor, dikke lag en daarna valt de server uit. Hoeveel pogingen heb ik nodig om het toernooi weer een keer te winnen
Ja ik had het heel druk met school dus ik liet fifa even zitten.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij hebt een dag onder de grond gezeten?
1x verloren in de finale, 1x in de 2e ronde, 1x in de halve finale en al 2x een cto dus ik heb sowieso al 5 pogingen gedaan. Het zit ook gewoon niet mee vandaag.quote:
Ben jij de vader van SB?quote:Op donderdag 29 november 2012 16:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Belgen uber alles
Denken dat alle belgen familie van elkaar zijnquote:Op donderdag 29 november 2012 16:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben jij de vader van SB?
Ik stel voor dat je eerst gaat leren spelen met 3 of 4 verdedigersquote:Op donderdag 29 november 2012 16:57 schreef De-Hamster het volgende:
Momenteel heb ik twee Barclays Premier League Teams
http://www.ea.com/uk/foot(...)off#kRPAH6U1nIhBy:pc
en
http://www.ea.com/uk/foot(...)off#gk5B4T7hnIhBz:pc
Wat zou ik doen met 40k, een positie verbeteren of even sparen en een nieuw team?
Vrij idiote goal jaquote:Op donderdag 29 november 2012 16:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik win net de kwartfinale op een lekkere manier
Hij komt op 1-0 voor en ik schiet een omhaal op de keeper en nog een vrije trap op de lat waarna hij countert en 2-0 maakt. Uiteindelijk terug op 2-2 en hij maakt de 3-2 en kijkt 3x dat filmpje. Vervolgens pak ik de bal af van zijn verdediger en maak de 3-3. Hij krijgt nog een kans. Hij schiet en mijn speler blokt de bal > doelpunt. Er werd echter voor buitenspel gefloten omdat FIFA dacht dat hij tegen een medespeler (die ernaast stond) aanschoot. Verlening dus. Eerste actie in de verlenging schiet ik tegen mijn speler > goal voor mijDaarna nog even 5-3 en 6-3 gemaakt.
Zo dus
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/143795215
Vergeleken hierbij is aids nog wonderschoonquote:Op donderdag 29 november 2012 16:57 schreef De-Hamster het volgende:
en
Wat zou ik doen met 40k, een positie verbeteren of even sparen en een nieuw team?
Vies 5atb sletjequote:Op donderdag 29 november 2012 16:57 schreef De-Hamster het volgende:
en
quote:Op donderdag 29 november 2012 16:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vergeleken hierbij is aids nog wonderschoon
Wist je dat ganzen ongeveer 47 kilometer per uur kunnen rennen?quote:Op donderdag 29 november 2012 17:02 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Haha ik ken zowat geen enkele skill move behalve fake shot.
LB+Y ken je wel hè?quote:Op donderdag 29 november 2012 17:02 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Je bent heerlijk op dreef Lindgrenquote:Op donderdag 29 november 2012 17:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wist je dat ganzen ongeveer 47 kilometer per uur kunnen rennen?
Ja, ik dacht; als we dan toch niet-relevante dingen gaan roepen.
Het is hier gewoonte dat als een nieuwe FUT'er trots zijn team laat zien, en het blijkt een 5@tb team te zijn, deze FUT'er helemaal de tyfus te schelden. Omdat dit soort teams dramatisch zijn om tegen te spelen. Velen zijn al gestopt met het maken van gouden teams door mannetjes als jij.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:02 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen kennen en kunnen he? Ik denk namelijk dat je het laatste bedoeltquote:Op donderdag 29 november 2012 17:02 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 november 2012 17:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wist je dat ganzen ongeveer 47 kilometer per uur kunnen rennen?
Ja, ik dacht; als we dan toch niet-relevante dingen gaan roepen.
Ah zit het zo, omdat jullie niet kunnen spelen tegen een team met snelle spelers zijn jullie hier op jullie spreekwoordelijke pik getrapt?quote:Op donderdag 29 november 2012 17:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is hier gewoonte dat als een nieuwe FUT'er trots zijn team laat zien, en het blijkt een 5@tb team te zijn, deze FUT'er helemaal de tyfus te schelden. Omdat dit soort teams dramatisch zijn om tegen te spelen. Velen zijn al gestopt met het maken van gouden teams door mannetjes als jij.
Mijn god, waar haalt zo'n persoon de tijd vandaanquote:Op donderdag 29 november 2012 17:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Kagawa heeft al 947 wedstrijden gespeeld en maar 12 goals, de vorige eigenaar speelde 939 wedstrijden en daarin maakte hij maar 5 goals
OMFG...dit is dus echt de verkeerde reactiequote:Op donderdag 29 november 2012 17:05 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ah zit het zo, omdat jullie niet kunnen spelen tegen een team met snelle spelers zijn jullie hier op jullie spreekwoordelijke pik getrapt?
Geloof het of niet, maar er zijn mensen die dit spel voor hun plezier spelen! Tegen zo'n aidsteam als dat van jou is er inderdaad weinig plezier te behalen.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:05 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ah zit het zo, omdat jullie niet kunnen spelen tegen een team met snelle spelers zijn jullie hier op jullie spreekwoordelijke pik getrapt?
In dit geval niet, ik ken er ook niet meer en dus kan ik ze niet. Jammer.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen kennen en kunnen he? Ik denk namelijk dat je het laatste bedoelt
Gelukkig gaan hamsters niet al te lang mee doorgaans.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:05 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 november 2012 17:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gelukkig gaan hamsters niet al te lang mee doorgaans.
????quote:Op donderdag 29 november 2012 17:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
beef fittie ruzie vechten knokken
Ik speel zovaak tegen snelle spelers just part of the game. Ook daar kun je tegen leren spelen he.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar er zijn mensen die dit spel voor hun plezier spelen! Tegen zo'n aidsteam als dat van jou is er inderdaad weinig plezier te behalen.
ff serieus. Je kwam hier voor een goede raad, die heb je gekregen. Dit is niet helemaal het moment om bijdehand te gaan lopen doen.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:06 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
In dit geval niet, ik ken er ook niet meer en dus kan ik ze niet. Jammer.
Nou, gaan maar naar tweakers ofzo. Dit gaat m niet wordenquote:Op donderdag 29 november 2012 17:07 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ik speel zovaak tegen snelle spelers just part of the game. Ook daar kun je tegen leren spelen he.
quote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 17:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
beef fittie ruzie vechten knokken
Als je niet tegen kritiek kan moet je je team niet posten.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:07 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ik speel zovaak tegen snelle spelers just part of the game. Ook daar kun je tegen leren spelen he.
Ik kan het ook wel. Vaak is het zelfs een makkelijke winst. Dat heeft vooral te maken met het feit dat de makers van dit soort team skill-, vriend- en coinloos zijn. Het is alleen niks aan.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:07 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Iedereen speelt er vaak tegen omdat elke noob niets anders kan dan de bal diep schieten en erachteraan rennen....quote:Op donderdag 29 november 2012 17:07 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ik kwam hier om goede raad, die heb ik niet gekregen behalve reacties die net zo bijdehand zijn, Iets met bal, kaatsen nog iets?quote:Op donderdag 29 november 2012 17:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
ff serieus. Je kwam hier voor een goede raad, die heb je gekregen. Dit is niet helemaal het moment om bijdehand te gaan lopen doen.
Kaats die bal anders meteen op je spits en ren snel door.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:09 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ik kwam hier om goede raad, die heb ik niet gekregen behalve reacties die net zo bijdehand zijn, Iets met bal, kaatsen nog iets?
Blijkbaar ben je ook nog niet zo snel van begripquote:Op donderdag 29 november 2012 17:09 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ik kwam hier om goede raad, die heb ik niet gekregen behalve reacties die net zo bijdehand zijn, Iets met bal, kaatsen nog iets?
Oké goede raad. Je 5 atb verkopen, probeer eens 352, verdedigend sterk maar komt niet zo noob over.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:09 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ik niet tegen kritiek kan? Reageren op kritiek heeft niets te maken met er niet tegen kunnen.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je niet tegen kritiek kan moet je je team niet posten.
quote:Op donderdag 29 november 2012 17:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kaats die bal anders meteen op je spits en ren snel door.
Als iedereen hier collectief kotst op je teams, is jouw conclusie dat we van jou verliezen. Daaruit blijkt dat je niet tegen kritiek kan.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:10 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ik niet tegen kritiek kan? Reageren op kritiek heeft niets te maken met er niet tegen kunnen.
Jij geeft aan dat iedereen hier meteen op z'n piemel getrapt is, maar we geven alleen aan dat mensen die verbrand, overgereden en gestenigd zijn er doorgaans knapper uitzien dan de teams die je net post.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:10 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ik niet tegen kritiek kan? Reageren op kritiek heeft niets te maken met er niet tegen kunnen.
is het zo moeilijk om eens een keertje op start te drukken tijdens een potje en naar skill moves te gaan.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:02 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Omdat ik het leuk vind om hierop te blijven reageren? Ik snap jullie punt wel dat het irritant is om een lobje over je laatste man te krijgen en een pacehoer die erachter aan rent, maar aan de hand van mijn team wil niet zeggen dat ik zo speel? Iets met aannames doen.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je ook nog niet zo snel van begrip
Dit wordt steeds leukerquote:Op donderdag 29 november 2012 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij geeft aan dat iedereen hier meteen op z'n piemel getrapt is, maar we geven alleen aan dat mensen die verbrand, overgereden en gestenigd zijn er doorgaans knapper uitzien dan de teams die je net post.
Jij durft met droge oogjes te zeggen dat je prachtig combinatiespel speelt met deze teams? Zweer het op de man die ik net verbrand, overgereden en gestenigd heb.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:12 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Omdat ik het leuk vind om hierop te blijven reageren? Ik snap jullie punt wel dat het irritant is om een lobje over je laatste man te krijgen en een pacehoer die erachter aan rent, maar aan de hand van mijn team wil niet zeggen dat ik zo speel? Iets met aannames doen.
Normaal gesproken een goed argument, maar 5 atb met snelle aanvallers spelen altijd op die manier.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:12 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Omdat ik het leuk vind om hierop te blijven reageren? Ik snap jullie punt wel dat het irritant is om een lobje over je laatste man te krijgen en een pacehoer die erachter aan rent, maar aan de hand van mijn team wil niet zeggen dat ik zo speel? Iets met aannames doen.
Jonge ik heb 10 potjes ofzo met 5atb gespeeld en ik kreeg zelfs een hekel aan mijn speelstijl.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:12 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 november 2012 17:14 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Jonge ik heb 10 potjes ofzo met 5atb gespeeld en ik kreeg zelfs een hekel aan mijn speelstijl.
Dat boeit me niet eens.. De 5 man achterin verzieken het spel.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:12 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het ook perfect uitvoer want dan deed ik mee met NK's, maar ik probeer, hopelijk net als iedereen hier, iedere wedstrijd op andere manieren te spelen en te scoren. Dus in die zin ja ik probeer mooi combinatiespel te spelen.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij durft met droge oogjes te zeggen dat je prachtig combinatiespel speelt met deze teams? Zweer het op de man die ik net verbrand, overgereden en gestenigd heb.
Gewoon a la Juventus 3 beesten achterin.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat boeit me niet eens. Maar de 5 man achterin verzieken het spel.
Nou. Fijn.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:15 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het ook perfect uitvoer want dan deed ik mee met NK's, maar ik probeer, hopelijk net als iedereen hier, iedere wedstrijd op andere manieren te spelen en te scoren. Dus in die zin ja ik probeer mooi combinatiespel te spelen.
En hoe verdedig je ps3: r2 en kruisje de hele tijd zeker. En nadat hij 3 man voorbij is, is de eerste alweer terugquote:Op donderdag 29 november 2012 17:15 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het ook perfect uitvoer want dan deed ik mee met NK's, maar ik probeer, hopelijk net als iedereen hier, iedere wedstrijd op andere manieren te spelen en te scoren. Dus in die zin ja ik probeer mooi combinatiespel te spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 november 2012 17:17 schreef Vijf_voor het volgende:
Kritiek hebben op 5atb en dan 352 spelen met Agbon
Wereld van verschil hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Hij hoeft voor ons geen aanpassing te doen natuurlijk. Maar het is wat naief om voor zo'n elftal schouderklopjes of complimenten te verwachtenquote:Op donderdag 29 november 2012 17:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Suggestie voor een betere reactie:
Oke jongens, het spijt me. Ik heb dit forum de afgelopen 2 jaar niet gevolgd, en wist dus niet dat jullie op deze speelstijl kotsen. Weet je wat, ik ga eens 4atb of 3atb spelen, om te kijken hoe het me bevalt. Daarna deel ik mijn ervaringen met jullie, oke?
Ook dit...je ontwikkelt je echt niet door deze manier van spelen. Je wordt echt pas beter door te leren spelen met 3 of 4 verdedigers.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:16 schreef strakkeman het volgende:
[..]
En hoe verdedig je ps3: r2 en kruisje de hele tijd zeker. En nadat hij 3 man voorbij is, is de eerste alweer terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op agbon heb ik minder haat dan bijv. een bent die relatief goedkoop is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me goed plan! PS3? add me maarquote:Op donderdag 29 november 2012 17:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Anders gaat iemand even een potje tegen hem doen. En ik durf te wedden dat mensen die op het NK meedoen ook pace abusers zijn.
Ik wilde geen schouderklopjes ik wilde advies voor verbeterpunten en die heb ik dan ook, op een ander dan dat ik wellicht verwachtte, manier gekregen.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij hoeft voor ons geen aanpassing te doen natuurlijk. Maar het is wat naief om voor zo'n elftal schouderklopjes of complimenten te verwachten
Hij schiet ook wel redelijk als hij kumt opquote:Op donderdag 29 november 2012 17:20 schreef Lindgren. het volgende:
Buutje is trouwens best wel goed. Hij kost wat, maar hij is wel echt een baasje.
Post je teams nog eens, dan kijk ik er met een deskundige visie naarquote:Op donderdag 29 november 2012 17:20 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ik wilde geen schouderklopjes ik wilde advies voor verbeterpunten en die heb ik dan ook, op een ander dan dat ik wellicht verwachtte, manier gekregen.
Kijk uit voor die fake-shotsquote:Op donderdag 29 november 2012 17:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lijkt me goed plan! PS3? add me maar
Lees dit topic anders gewoon.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Post je teams nog eens, dan kijk ik er met een deskundige visie naar
Kijk even post 30 ergens.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Post je teams nog eens, dan kijk ik er met een deskundige visie naar
Haha kijk die andere menschen in dit topic lezen tenminste, jij hebt gewoon echt geen idee waar je het over hebt. Citeer me eens waarin ik beweer werelds combinatiespel te spelen?quote:Op donderdag 29 november 2012 17:22 schreef strakkeman het volgende:
[..]
en zijn wereldse combinatiespel.
Om even jouw woorden te citeren: niet zo snel op je pik getrapt. Je vertelde wel dat je probeerde met 5atb goed combinatiespel te spelen ik overdreef het een beetje zodat het duidelijk zou worden dat het een GRAP was. Blijkbaar is dat bij jou niet doorgekomen.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:24 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Haha kijk die andere menschen in dit topic lezen tenminste, jij hebt gewoon echt geen idee waar je het over hebt. Citeer me eens waarin ik beweer werelds combinatiespel te spelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast, serieus een tip dan nu: verkoop die LWB en RWB, en ga 3-5-2 spelen. Koop N'Zogbia, Ben Arfa, Lennon en/of Nani, en ervaar zelf het verschil.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:24 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Haha kijk die andere menschen in dit topic lezen tenminste, jij hebt gewoon echt geen idee waar je het over hebt. Citeer me eens waarin ik beweer werelds combinatiespel te spelen?
quote:Op donderdag 29 november 2012 17:26 schreef strakkeman het volgende:
Net als tegenstanders die tegen jouw 5atb teams spelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon negeren die jongen.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Advies: Advies van GJE pakt doorgaans desastreus uit
Ja kijk ik zie de fout al meteen bij het openen van je eerste linkje.quote:
lolquote:
quote:
Ben arfa op cdm?quote:Op donderdag 29 november 2012 17:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja kijk ik zie de fout al meteen bij het openen van je eerste linkje.
De CDM's. Als je écht beastmode wilt hebben moet je voor Modric en Ben Arfa op CDM gaan. Oja, en koop Cissé en Long om te proberen. En Mignolet is koning.
Alle ammo die je hebt gewoon vol tegen dat shield schieten in plaats van eromheen lopen.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:29 schreef BDIL het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA RIJST dat filmpje van jou tegen die riot shield hahahaha
Kijk, perfect dan kan ik weer even vooruit. Zal nog wel even sparen worden maar ik zal eens kijken of ik dat voor elkaar krijg.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gast, serieus een tip dan nu: verkoop die LWB en RWB, en ga 3-5-2 spelen. Koop N'Zogbia, Ben Arfa, Lennon en/of Nani, en ervaar zelf het verschil.
quote:Op donderdag 29 november 2012 17:26 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Om even jouw woorden te citeren: niet zo snel op je pik getrapt. Je vertelde wel dat je probeerde met 5atb goed combinatiespel te spelen ik overdreef het een beetje zodat het duidelijk zou worden dat het een GRAP was. Blijkbaar is dat bij jou niet doorgekomen.Nogmaals lezen komt niet bij jou voor he, waar in die reactie lijkt het alsof ik op mijn pik getrapt ben? Ik lach er zelfs om omdat ik het grappig vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jongens laat het vooral gaan, ga maar weer over jullie belangrijke zaken OT want dit schiet toch niet op.Of saté?
Dat probeerde ik ook.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:30 schreef Lindgren. het volgende:
e ammo die je hebt gewoon vol tegen dat shield schieten i
heb je het?/ga je het halenquote:Op donderdag 29 november 2012 17:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Blops ziet er wel awesome uit
Ligt aan zijn rapport.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
heb je het?/ga je het halen
omgquote:
Beide negatiefquote:Op donderdag 29 november 2012 17:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
heb je het?/ga je het halen
Dat wist ik toen nog niet. Ik dacht dat glas gaat vast wel een keer breken.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
omgnooooob hahaha, je kan ook gewoon op z'n voeten richten he die steken eronder uit als hij loopt of staat, dan is ie zo dood.
quote:Op donderdag 29 november 2012 17:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat wist ik toen nog niet. Ik dacht dat glas gaat vast wel een keer breken.
Kazim is ook gewoon een turkse niggerbaas.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:48 schreef Thorb het volgende:
Finale ook gewonnen. Kazim nu 15 goals in 7 potjes
LM Sako - RM McGeadyquote:Op donderdag 29 november 2012 17:56 schreef leoon. het volgende:
Hoe af te maken? (niet russische liga verder) Heb in mijn duitse team al ramires en david luiz, santana, naldo dus uit de brazilianen moet ik het niet gaan putten. Deze drie spelers mogen omgewisseld worden al lijkt me het daar niet makkelijker op worden.
[ afbeelding ]
Merci. Zit namelijk met dat Wellinton niet 9 chem wordt als ik weer leuke spelers toevoeg.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
LM Sako - RM McGeady
rest zoek ik zo op, had een soortgelijk team
Dit is pas vies.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:56 schreef leoon. het volgende:
Hoe af te maken? (niet russische liga verder) Heb in mijn duitse team al ramires en david luiz, santana, naldo dus uit de brazilianen moet ik het niet gaan putten. Deze drie spelers mogen omgewisseld worden al lijkt me het daar niet makkelijker op worden.
[ afbeelding ]
Eto'o 7 chem volgens mij. Alleen Song ter compensatie dus 0.5 te weinig.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:03 schreef Luukiee09 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1207158/
Vieze? :p
Hoezo dat?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:33 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHMoest meteen aan Mathijs denken
![]()
![]()
![]()
Ik dacht hetzelfde toen ik het las.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever tegen een gouden team met Bent en Defoe (zo bijzonder snel zijn die niet eens, ik heb Pato-Balotelli.. dat is al meer pace) dan een zilveren team met Agbonlahor en Jerome
Vorig jaar was Agbon mijn meest gehate gold en Jerome mijn meest gehate zilver, nu zijn ze samen![]()
Nog erger zijn de mensen met Tchite en Cyriac samen in de spits.
Not sure if trolling ...quote:Op donderdag 29 november 2012 18:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan met mijn speelstijl elk team gebruiken zonder dat ik berichten krijg van mensen, zelfs een team waar iedereen 90+ pace heeft.
Je kunt nog zat Brazilianen pakken als je zou willen.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:56 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wel.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:42 schreef Vijf_voor het volgende:
Tchite was vorige jaar ook irritant. Dit jaar ben ik 'm nog niet veel tegen gekomen
Foei!quote:Op donderdag 29 november 2012 18:48 schreef Thorb het volgende:
Vandaag kreeg ik een party invite dus ging ik natuurlijk joinen. Hij was een beetje boos omdat ik cheat goals maakte. Hij bedoelde dus sweaties. Het stond toen 3-0 voor mij na 1 lage voorzet. Daarna heb ik nog 4 sweats gemaakt
Kouyate achterin mag nu wel omdat hij silver is en duur maar als hij gold was geweest had iedereen over hem geklaagdquote:Op donderdag 29 november 2012 18:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik wel.
Zulke mensen weet je al zeker van dat ze in cunt mode zitten, inclusief KSI pimppak.
[ afbeelding ]
Ik heb ook Cyriac thoughmaar alleen omdat hij linkt met Vargas en Kanu en die zijn niet zo snel.
Maar ik wil juist zonder brazilianen haha!quote:Op donderdag 29 november 2012 18:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kunt nog zat Brazilianen pakken als je zou willen.
Bastos-Elias-Paulinho-Hulk
Dede-Miranda-Silva
Kouyate -Donk - Almeback achterin en Agbonlahor voorinquote:Op donderdag 29 november 2012 18:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Foei!
[..]
Kouyate achterin mag nu wel omdat hij silver is en duur maar als hij gold was geweest had iedereen over hem geklaagd
Scherpquote:Op donderdag 29 november 2012 18:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het was echt serieus anders stond er wel 'dit is een troll' in mijn post.
Vergeet geen verdedigende vleugelspelers!quote:Op donderdag 29 november 2012 18:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kouyate -Donk - Almeback achterin en Agbonlahor voorin
Wright Philips en die Belg met de moeilijke naam uit de BPL.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:59 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Vergeet geen verdedigende vleugelspelers!
Ik zou daar niet over klagen en ik gebruik zelf ook bij voorkeur snelle CB's, dat heb je gewoon nodig om je te bewapenen tegen Agbonlahor, Aubemeyang, Muriel en Emenike etc .quote:Op donderdag 29 november 2012 18:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Foei!
[..]
Kouyate achterin mag nu wel omdat hij silver is en duur maar als hij gold was geweest had iedereen over hem geklaagd
Nee, want kapotte link naar Luiz en Ramires.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Moet McGeady geen 9 hebben omdat dubbele link met Welliton?
Ah, wist niet dat 'ie met Ramires linkte. Thanksquote:Op donderdag 29 november 2012 19:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, want kapotte link naar Luiz en Ramires.
Jij bent echt kaulo dom.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Hey gezinscoach, zo ga je niet om met kinderen hèquote:
Ik hoef nooit tegen zulke spelers maar er zijn ook genoeg snelle bronzes/silvers dus daarom wil ik ook snelle CBs hebbenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zou daar niet over klagen en ik gebruik zelf ook bij voorkeur snelle CB's, dat heb je gewoon nodig om je te bewapenen tegen Agbonlahor, Aubemeyang, Muriel en Emenike etc .
Dat word ik niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hey gezinscoach, zo ga je niet om met kinderen hè
Maar ik zei dat ik ramires en luiz al in duits team hebquote:Op donderdag 29 november 2012 19:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ga je wel worden danquote:
Oja bronzes, nouja daar heb ik wel mijn drie "traagste" CB's.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoef nooit tegen zulke spelers maar er zijn ook genoeg snelle bronzes/silvers dus daarom wil ik ook snelle CBs hebben
Ik heb in 1 team een CB met 68 pace en 1 met 77 pace. Daar heb ik niet zoveel wedstrijden mee gespeeld maar ik heb maar 1x verloren. Voor de rest hebben mijn CBs in mijn bronze teams 81-80 en 77-81-79 pacequote:Op donderdag 29 november 2012 19:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Oja bronzes, nouja daar heb ik wel mijn drie traagste CB's.
David Lopes (maar geflankeerd door James en Opara)
En het duo Koch-Lachman.. die worden nog al eens eruit gepaced al is Koch wel erg goed verder.
Dat zie ik in de loop van mijn studie. EN JIJ DANquote:Op donderdag 29 november 2012 19:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat ga je wel worden dan
Ik ga de economische kant op, of de ICT. Misschien wel te combinerenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat zie ik in de loop van mijn studie. EN JIJ DAN
Ik zou echt voor de ICT kant gaan. Het enige aan economie dat je snapt is dat je met veel geld leuke dingen kan kopen. Met computers ben je verdomd handigquote:Op donderdag 29 november 2012 19:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga de economische kant op, of de ICT. Misschien wel te combineren
Dat is te combinerenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij bent gewoon heel erg slecht, dat is wat andersquote:
Jij wordt uitkeringstrekker GJE.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou echt voor de ICT kant gaan. Het enige aan economie dat je snapt is dat je met veel geld leuke dingen kan kopen. Met computers ben je verdomd handig
Op een leeftijd van 15 jaar kan je er ook niet vanuit gaan dat iemand een 'econoom' is hè. Heb nog aardig wat jaartjes te doormaken op schoolquote:Op donderdag 29 november 2012 19:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou echt voor de ICT kant gaan. Het enige aan economie dat je snapt is dat je met veel geld leuke dingen kan kopen. Met computers ben je verdomd handig
Jep, kennis van me doet dat. Spreekt me wel aanquote:
I know, daarom ook de 1e smileyquote:
Ik had uit 18 schoten wel meer dan 2 keer mogen scoren ja.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent gewoon heel erg slecht, dat is wat anders
[..]
Jij wordt uitkeringstrekker GJE.
quote:
Nee, maar je bent op ICT vlak je leeftijdsgenoten wel ver, en ver vooruit. En je economische vaardigheden kan ik natuurlijk alleen oordelen hoe je de markt op FUT benadert. Je kunt het beste gaan doen waar je echt talent in hebt, dan kom je het verstequote:Op donderdag 29 november 2012 19:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Op een leeftijd van 15 jaar kan je er ook niet vanuit gaan dat iemand een 'econoom' is hè. Heb nog aardig wat jaartjes te doormaken op school
[..]
Jep, kennis van me doet dat. Spreekt me wel aan
Helaas steekt de echte economie wel anders in elkaar dan een FUT marktquote:Op donderdag 29 november 2012 19:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, maar je bent op ICT vlak je leeftijdsgenoten wel ver, en ver vooruit. En je economische vaardigheden kan ik natuurlijk alleen oordelen hoe je de markt op FUT benadert. Je kunt het beste gaan doen waar je echt talent in hebt, dan kom je het verste
De basis blijft hetzelfde hoorquote:Op donderdag 29 november 2012 19:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Helaas steekt de echte economie wel anders in elkaar dan een FUT markt
Maar ik snap wat je bedoelt. Kan met dit profiel iig nog alle kanten op, en zit hier nog 4 jaar als het gaat zoals ik wil
Als jij daar de leercapaciteiten voor hebt kan je dat doenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke dan word ik wel even dokter. [ afbeelding ]
Ligt er natuurlijk aan wat voor economische kant je op gaat hè. Kan me niet voorstellen dat economie draait om laag kopen en hoog verkopen. Zitten veel meer haken en ogen aan vast denk ikquote:
Ja natuurlijk, maar als je dingen duur koopt en voor minder gaat verkopen kom je nergens. Wat dat betreft is de FUT markt nog wel een beetje handig. Zo krijg je inzicht in je productenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als jij daar de leercapaciteiten voor hebt kan je dat doen
[..]
Ligt er natuurlijk aan wat voor economische kant je op gaat hè. Kan me niet voorstellen dat economie draait om laag kopen en hoog verkopen. Zitten veel meer haken en ogen aan vast denk ik
Heb ik speciaal die ui voor je gemaakt en dan heb je nog steeds die lelijke Swift.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar als je dingen duur koopt en voor minder gaat verkopen kom je nergens. Wat dat betreft is de FUT markt nog wel een beetje handig. Zo krijg je inzicht in je producten
Swift isquote:Op donderdag 29 november 2012 19:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb ik speciaal die ui voor je gemaakt en dan heb je nog steeds die lelijke Swift.
Hallo, hoe was het leven nou, onder zo'n steen?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:20 schreef Apekoek het volgende:
Wtf wtf wtf wtf what tha fack!!! FUT voor de iPhone FIFA 13, ok zal t kleine broertje blijven, maar wat ontzettend tof voor onderweg.
EA nog meer geld schenken voor zo'n aidsproductquote:Op donderdag 29 november 2012 19:20 schreef Apekoek het volgende:
Wtf wtf wtf wtf what tha fack!!! FUT voor de iPhone FIFA 13, ok zal t kleine broertje blijven, maar wat ontzettend tof voor onderweg.
Is gratisquote:Op donderdag 29 november 2012 19:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
EA nog meer geld schenken voor zo'n aidsproduct
Tja deze oud student heeft een fulltime baan en diverse hobbies dan wil je nog wel eens wat over het hoofd zien.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hallo, hoe was het leven nou, onder zo'n steen?
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Tja deze oud student heeft een fulltime baan en diverse hobbies dan wil je nog wel eens wat over het hoofd zien.
Maar speel jij of iemand anders het al op iPhone of android wellicht?
Meh, matig appje ja, je kan er niet veel mee behalve je TP beheren en op auctions biedenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
EA en gratis?dan zal het wel helemaal drie keer niks zijn.
Daarom is FUT zo'n slecht uitgewerkt dit jaar. Ze hebben geld gestoken in iets wat gratis isquote:Op donderdag 29 november 2012 19:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
EA en gratis?dan zal het wel helemaal drie keer niks zijn.
o het gaat hier om de EASFC app, ik dacht dat het over het spel voor iOS ging, daar kan je ook fut op doen geloof ik.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meh, matig appje ja, je kan er niet veel mee behalve je TP beheren en op auctions bieden
Weinig kans dat je er echt FUT op kan doenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o het gaat hier om de EASFC app, ik dacht dat het over het spel voor iOS ging, daar kan je ook fut op doen geloof ik.
Milito vervangenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:29 schreef FCsuarez het volgende:
heren,
kijk hier zo nu en dan wel eens, toch maar besloten af en toe ook iets in het luchledige te roepen.
en wie weet kan ik hier en daar nog wat tips opduikelen.
dit is het team dat ik momenteel gebruik
http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#i6Wmkml0nIhIP:ps3
volgens EA UT facebook pagina wel, is vandaag uitgekomen als onderdeel van FIFA 13 op iOSquote:Op donderdag 29 november 2012 19:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weinig kans dat je er echt FUT op kan doen
Militoquote:Op donderdag 29 november 2012 19:29 schreef FCsuarez het volgende:
heren,
kijk hier zo nu en dan wel eens, toch maar besloten af en toe ook iets in het luchledige te roepen.
en wie weet kan ik hier en daar nog wat tips opduikelen.
dit is het team dat ik momenteel gebruik
http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#i6Wmkml0nIhIP:ps3
Strakke shit, gewoon als FIFA 13 te vinden in die app zelf, of is het een aparte?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens EA UT facebook pagina wel, is vandaag uitgekomen als onderdeel van FIFA 13 op iOS
weet ik veel, ik heb geen crapplequote:Op donderdag 29 november 2012 19:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Strakke shit, gewoon als FIFA 13 te vinden in die app zelf, of is het een aparte?
Heb je een linkje van dat bericht?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet ik veel, ik heb geen crapple
nee sorryquote:Op donderdag 29 november 2012 19:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je een linkje van dat bericht?
Haha wie heeft er hier nu onder een steen geleefd dan? Ja een FUT die je kan spelen, Apple is altijd DE shitquote:Op donderdag 29 november 2012 19:34 schreef Reemi het volgende:
Not bad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op donderdag 29 november 2012 19:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Haha wie heeft er hier nu onder een steen geleefd dan? Ja een FUT die je kan spelen, Apple is altijd DE shit
Hoe heet die app? Zoek ik hem ook even opquote:
ik denk dat ie FIFA 13 heet.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe heet die app? Zoek ik hem ook even op
Gewoon FIFA 13, en anders een update draaien, is onderdeel van het spel. Spel kost dan wel 5 euro maar is echt prima te spelen! En verbeterd met vorig jaar.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe heet die app? Zoek ik hem ook even op
Aight, thanks, ga hem even 'kopen'quote:Op donderdag 29 november 2012 19:50 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Gewoon FIFA 13, en anders een update draaien, is onderdeel van het spel. Spel kost dan wel 5 euro maar is echt prima te spelen! En verbeterd met vorig jaar.
Is dat niet die koning van DWDD?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:56 schreef Kamikazie het volgende:
GJE wordt de nieuwe Alexander Klopping![]()
Als jij het woord koning gebruikt voor een homo die denkt dat die slim is ja dan klopt het ja.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is dat niet die koning van DWDD?
Vind 'm wel te pruimenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als jij het woord koning gebruikt voor een homo die denkt dat die slim is ja dan klopt het ja.
Kan je het geld beter verbrandenquote:Op donderdag 29 november 2012 20:01 schreef Fuszy het volgende:
overigens mijn ouders zijn bazen
gaan voor mij een kaartje kopen voor Bruce Springsteen
join the clubquote:Op donderdag 29 november 2012 19:58 schreef poker4lifee het volgende:
rageeeeee 1-0 verliezen tegenstander 1 kans gehad, was niet eens echt een kans, schot uit kut hoek maar rebound ging erin.
Verder stond hij met 10 man achter de bal steeds, keeper redde al mijn schoten
arghhhhhhhhh
quote:Op donderdag 29 november 2012 20:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan je het geld beter verbranden
Trauma's aan die nummers van Bruce, echt
Booooorn in de joe es eeeeeee i was, boooooorn in de joe es eeeeeeequote:
Hij heeft wel een stuk betere nummers dan dat.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Booooorn in de joe es eeeeeee i was, boooooorn in de joe es eeeeeee
My hometown is ook zoquote:Op donderdag 29 november 2012 20:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij heeft wel een stuk betere nummers dan dat.
quote:Op donderdag 29 november 2012 20:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey Tong, maak eens een mooie sigwaardige post m.b.t mij
En hij doet het ook nogquote:
quote:
Silvers met Agbonlahor en Lukakuquote:Op donderdag 29 november 2012 20:40 schreef Djeetje het volgende:
Silver team maken of extra goud team maken ?
quote:Op donderdag 29 november 2012 20:45 schreef Kamikazie het volgende:
GJE, ik vind je best oke maar...
je hebt echt geen leven
quote:Op donderdag 29 november 2012 20:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan je het geld beter verbranden
Trauma's aan die nummers van Bruce, echt
quote:Op donderdag 29 november 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Booooorn in de joe es eeeeeee i was, boooooorn in de joe es eeeeeee
quote:Op donderdag 29 november 2012 20:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig neem ik iemand met een rick ross ui niet serieus, maar misschien moet je eens verder kijken dan je neus lang is.
quote:
Laatst probeerde jij toch juist coins te kopen?quote:
Altijd te proberenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
HELEMAAL NIEMAND LUUK, NIEMAND.
Ah, misschien kijken er andere mensenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zeker, maar je hoeft het niet elk uur te posten
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:17 schreef Luukiee09 het volgende:
[..]
Ah, misschien kijken er andere mensen
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Laatst probeerde jij toch juist coins te kopen?
Niet eens m'n BPL'ers geprobeerd?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:23 schreef Luukiee09 het volgende:
[..]
Jup, maar niet gelukt. En stop nu met fut ( behalve m'n ere team)
Vriendje van P4L heeft IF Messi voor echt geld gekochtquote:Op donderdag 29 november 2012 21:51 schreef NumberSeven het volgende:
Zijn er uberhaupt mensen die een messi of ronaldo gaan kopen voor 2 a 3 miljoen? Voor 50-100k zijn er genoeg spelers die hun plek in het elftal bijna net zo goed kunnen invullen.
Vriendje van.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vriendje van P4L heeft IF Messi voor echt geld gekocht
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Indirect hè. Die koopt al z'n coins met echt geld à 12,50 per 100k.quote:
lol, als 100k ongv. 10,- waard is dan is messi 200,- waard.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ziek hè, alleen maar omdat je dan digitaal beter bent eigenlijkquote:Op donderdag 29 november 2012 21:55 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
lol, als 100k ongv. 10,- waard is dan is messi 200,- waard.
met 200,- zou ik eerder een CL ticket kopen om messi in real life in actie te zien.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ziek hè, alleen maar omdat je dan digitaal beter bent eigenlijk
Of gewoon Messi vergeten en 4 keer naar de hoeren.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:57 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
met 200,- zou ik eerder een CL ticket kopen om messi in real life in actie te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |