quote:Een 77-jarige man is zaterdag in Amsterdam in coma geschopt door een amateurvoetballer. De voetballer was kwaad omdat de bejaarde het 'terecht' vond dat hij het veld werd afgestuurd, zegt een politiewoordvoerder maandag.
De 32-jarige voetballer werd van het veld gestuurd op de Amsterdamse amateurclub OSV. Toen hij merkte dat de bejaarde het met de keuze van de scheidsrechter eens was, werd hij woest. Hij sprong over de reclameborden en deelde met twee benen een karatetrap uit tegen de borstkas van de man.
De bejaarde ligt nog in het ziekenhuis. Over zijn toestand is verder niets bekend. De voetbalvereniging OSV wil geen commentaar geven.
De voetballer zit nog vast. Hij moet zich deze week voor de rechter-commissaris verantwoorden.
quote:Update,
Als trouwe supporter stond de 77-jarige meneer Rets het derde van de club van zijn zoons zaterdagmiddag aan te moedigen. Het stond 2-1 voor thuisclub OSV toen een 32-jarige voetballer van de tegenpartij een gele kaart kreeg. Hierop volgde een enorme scheldpartij waarbij de agressieve speler door zijn teamgenoten moest worden tegengehouden om de scheidsrechter niet aan te vallen. Deze besloot hier nog eens geel voor te geven.
Toen Rets opmerkte dat hij die kaart terecht vond, rende de voetballer als een woeste op hem af sprong over de reclameborden en deelde met beide benen een karatetrap uit op zijn borstkast.
Rets' milt is gescheurd en is daarom inmiddels verwijderd en uit zijn maag is een grote hoeveelheid bloed gepompt. Hij ligt op de intensive care waar hij in slaap wordt gehouden. Zijn toestand is nog kritiek. De dader is gistermiddag aangehouden.
quote:Update:
Bejaarde fan alsnog overleden na schop voetballer
Nederland Geschreven door Novum op 05-01-2012 @ 11:18
De bejaarde toeschouwer die een maand geleden door een amateurvoetballer in Amsterdam in coma werd geschopt, is woensdag overleden. Dat laten het Openbaar Ministerie en voorzitter van voetbalclub OSV Ilona Rozendaal donderdag weten.
De 77-jarige voetbalfan was eerder bijgekomen uit zijn coma, maar heeft het ziekenhuis nooit verlaten. Het Openbaar Ministerie onderzoekt of het overlijden het gevolg is van de mishandeling. Tot daar meer over bekend is, wordt de voetballer alleen verdacht van poging tot doodslag en zware mishandeling.
De voetballer van Sporting Noord werd van het veld gestuurd tijdens een wedstrijd tegen OSV. Toen het slachtoffer, een supporter van OSV, liet blijken dat hij het met de beslissing van de scheidsrechter eens was, ging de voetballer door het lint. Hij sprong over de reclameborden en beukte met beide benen tegen de borstkas van de man.
Echt vet grappig man.quote:Op maandag 5 december 2011 14:54 schreef HeatWave het volgende:
En wie kan mij nu uitleggen wat er niet redelijk is aan die gast ook gewoon in coma te rammen?.
Dat kan ik best uitleggen, maar daar ga ik niet eens aan beginnen.quote:Op maandag 5 december 2011 14:54 schreef HeatWave het volgende:
En wie kan mij nu uitleggen wat er niet redelijk is aan die gast ook gewoon in coma te rammen?.
Wasquote:
quote:Welkom op de website van OSV, de Oostzaanse Sport Vereniging, die is opgericht op 13 januari 1919. Aanvankelijk was de vereniging gehuisvest op een complex aan het Zuideinde te Oostzaan, maar door annexatie in de jaren zestig van de vorige eeuw zijn de velden van OSV op Amsterdams grondgebied komen te liggen. In 1981 verhuisde OSV naar sportpark Oostzanerwerf in Amsterdam-Noord.
En nu uitademen en nog eens GOED lezenquote:
Dat je dan net zo erg bent als de dader?quote:Op maandag 5 december 2011 14:54 schreef HeatWave het volgende:
Eye for an eye heet dat.quote:Op maandag 5 december 2011 17:14 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dat je dan net zo erg bent als de dader?
Ik ben het eens dat dit het laagste van het laagste is maar om nou hetzelfde te doen?
Sylvester Mendes, fotos graag van deze lowlifequote:Op maandag 5 december 2011 19:53 schreef RedFever007 het volgende:
Sylvester M. heet die mongool dus
Wie heeft z'n complete naam
Even kijken op de care-o-meterquote:Op maandag 5 december 2011 20:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
Je verlagen tot zijn niveau heet dat.
Die van mij is stuk geloof ik; slaat totaal niet uit!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |