Dan moet je je ogen open doen.quote:
Ga er maar niet van uitquote:
Zit al een paar maand in zo'n Twente sleur, kijk tegenwoordig ook geen voetbal praatprogramma's meer.quote:
Nah... 1-1, en dan mogen we nog blij zijn ookquote:
Ze hebben geen doordeweekse wedstrijd gehad, dus ik neem aan dat ze er vol voor gaan en met alle repect voor ADO, zo goed zijn die nietquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nah... 1-1, en dan mogen we nog blij zijn ook
Liever gelijkspel tussen Ajax en PSV.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:55 schreef bambino het volgende:
Twente moet er gewoon vol op vanavond en Ajax moet PSV ff pakken. Dan staan we weer bovenaan.
Alhoewel ik het ook niet erg zou vinden als PSV met 5-0 over Ajax heen loopt.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:56 schreef blistah het volgende:
[..]
Liever gelijkspel tussen Ajax en PSV.
Lullig voor jequote:Op zaterdag 1 december 2012 16:08 schreef Typisch het volgende:
Doe even verliezen, heb op ADO ingezet.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:56 schreef blistah het volgende:
[..]
Liever gelijkspel tussen Ajax en PSV.
zou mooi zijnquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:05 schreef ReMcOrE het volgende:
wij pakken 3 punten en in de ArenA wordt het gelijk
Dan wordt het nog druk bovenin, want ik zie Feyenoord en Vitesse ook wel winnen. Mooi met 5 clubs knokken!quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:18 schreef ReMcOrE het volgende:
wij 3 punten en Ajax die wint mag ook, gaan we PSV in ieder geval voorbij
Komt er nooit van met Steve's cleansheet tactiek.quote:
halen we er gewoon 2 goals af, wordt het 3-0quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Komt er nooit van met Steve's cleansheet tactiek.
Top.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
halen we er gewoon 2 goals af, wordt het 3-0
Dat is beetje het dilemma inderdaad.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan wordt het nog druk bovenin, want ik zie Feyenoord en Vitesse ook wel winnen. Mooi met 5 clubs knokken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |