SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Indeed, kuteikels.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja..Mja *zucht*.. Ze hadden t gewoon wel ff eerder mogen laten weten.. Dit zuigt gewoonI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Light the sky and hold on tight, the world is burning down..
She's out there on her own and she's alrightWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Wie schrijft een Sinterklaasgedicht voor mij?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ookquote:Dweilen met mijn tranenquote:
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Lola ?quote:Op donderdag 29 november 2012 13:44 schreef Samzz het volgende:
![]()
Maar kippen hebben wel cloaca'squote:Op donderdag 29 november 2012 13:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eikels hebben geen kut volgens mij, andersom ook niet naar mijn weten.
Ik kan dat niet, sorryquote:Op donderdag 29 november 2012 13:44 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 29 november 2012 13:44 schreef Samzz het volgende:
quote:![]()
![]()
Ik weet niet wat cloaca's zijnquote:Op donderdag 29 november 2012 13:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Maar kippen hebben wel cloaca's
[..]
Ik kan dat niet, sorry![]()
![]()
Voor wie is het gedicht?quote:Op donderdag 29 november 2012 13:44 schreef Samzz het volgende:
Aan moet het gericht?
Wat is het cadeau? Wat moet het zijn?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
/Insert steen plaatjequote:Op donderdag 29 november 2012 13:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat cloaca's zijnWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ja hoor schatjequote:
Pm eens even wat info over de persoon (evt met voornaam) hobbies etc
Of wat je er zelf wel/niet in wil hebben![]()
Gedicht is voor m'n zusje, ze krijgt een button voor haar armband, die wilde ze al lang hebben.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Boeiend.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eikels hebben geen kut volgens mij, andersom ook niet naar mijn weten.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik PM jequote:Op donderdag 29 november 2012 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor schatje
Pm eens even wat info over de persoon (evt met voornaam) hobbies etc
Of wat je er zelf wel/niet in wil hebben.
Gaan we samen.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Dweilen met mijn tranen
button? voor een armband?quote:Op donderdag 29 november 2012 13:47 schreef Samzz het volgende:
Gedicht is voor m'n zusje, ze krijgt een button voor haar armband, die wilde ze al lang hebben.![]()
![]()
Ok, naar mijn kapster? Of de jouwequote:
En een Alice + hurrdurr unicorn voor jou :$
Sint zat te denken wat het zusje van Samzz zou schenken.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
OMG van L wordquote:Op donderdag 29 november 2012 13:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ok, naar mijn kapster? Of de jouwe
En een Alice + hurrdurr unicorn voor jou :$
De sint zat te denkenquote:Op donderdag 29 november 2012 13:47 schreef Samzz het volgende:
Gedicht is voor m'n zusje, ze krijgt een button voor haar armband, die wilde ze al lang hebben.
wat ie zusje zou schenken
creativiteit is ver te zoeken
daarom dit keer geen boeken
een button wil je al zo lang
dus wees niet bang
je krijgt wat je graag wil
plus een ferme tik op je bilNIEUW: Foto's!![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Murmurs, Gush, Uh Huh Her
Maar sowieso Uh Huh Her![]()
Wat tof.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Murmurs, Gush, Uh Huh Her
Fixed.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:49 schreef tijnbrein het volgende:
Sint zat te denken wat hij het zusje van Samzz zou schenken.![]()
Ze heeft ook de grootste uberdyke ooit gedatequote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 13:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
De sint zat te denken
dus wees niet bang
plus een ferme tik op je bilzoiets?
14 SHADES OF GREY
[..]
De sint zat te denken
dus wees niet bang
plus een ferme tik op je bil![]()
![]()
Heb ik ook wel eens gedaan.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ze heeft ook de grootste uberdyke ooit gedate![]()
![]()
Danke schön her Einsteinquote:14 SHADES OF GREY
[..]
De sint zat te denken
dus wees niet bang
plus een ferme tik op je bil![]()
![]()
![]()
Heb jij met K.D Lang gedate?quote:![]()
Wie is dat?quote:Op donderdag 29 november 2012 13:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Heb jij met K.D Lang gedate?![]()
[..]
De sint zat te denken
dus wees niet bang
plus een ferme tik op je bil.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Je zou willen dat je zo slim als hem wasquote:
14 SHADES OF GREY
Zo slim issie nie meer, hij is deaud xD einszweidreipolizeiroflcopter!!1!!11!!quote:Op donderdag 29 november 2012 13:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je zou willen dat je zo slim als hem wasWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 13:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, ik moest een klein beetje huilen.
LOLquote:Op donderdag 29 november 2012 13:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zo slim issie nie meer, hij is deaud xD einszweidreipolizeiroflcopter!!1!!11!!![]()
E=MC214 SHADES OF GREY
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 29 november 2012 13:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]Oke, ik moest een klein beetje huilen.
Maar vertel over die uberdyke :$What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Forum Opties Forumhop: Hop naar: