dan ben ik ook geïnteresseerd, dat schijnt bij maagd te passen, ik pm je wel mijn RP-profiel.quote:
Jammer! Met wie was deze date?quote:Op zondag 2 december 2012 22:58 schreef Andromache het volgende:
over sterrenbeelden: in praktijk kom ik tegen dat ik mannen met als sterrenbeeld stier vaak leuk vond, maar ik ga er niet op selecteren.
date was geen succes, geen spreekwoordelijke klik.
o en slash en sekhmet, het is heerlijk voor jullie!
Jij ging toch naar Zwolle? Waar ben je uiteindelijk geweest?quote:Op zondag 2 december 2012 22:58 schreef Andromache het volgende:
over sterrenbeelden: in praktijk kom ik tegen dat ik mannen met als sterrenbeeld stier vaak leuk vond, maar ik ga er niet op selecteren.
Mooi om te lezen, zowel van jou als Sekhmet, en dat kerstdiner moet je dan maar uitzitten. Wellicht valt het meequote:Op zondag 2 december 2012 22:53 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja goed.... we zijn net terug van een midweek Disneyland en Parijs. En dat was erg leuk.We komen steeds vaker erachter hoeveel we op één lijn zitten. (op een leuke manier, we hebben ook gelukkig genoeg verschillen)
Ik moet zeggen dat dit toch wel heel anders is dan mijn vorige relaties, veel intenser.... liefdesvoller en leuker. Zij is vooral érg leuk. (stiekem het meisje wat ik altijd al zocht) We kennen elkaars 'gezins'-familie al, maar nu ben ik ook nog uitgenodigd voor het kerst diner met al haar familie... brrrr..... als tegenprestatie mag ze zaterdag mee als ik met vrienden naar de Efteling ga... en ja dat is een uitdaging.
Oh... en toen ik een erg nare keelontsteking had heeft ze soep voor mij gemaakt wel 3 keer (enige wat ik naar binnen kon krijgen). En ze is niet boos geworden nadat ik haar vernietigd had met Risk... dat is liefde toch? Toch?
p.s. ben erg blij voor je Sekh!
Jammer van de ontbrekende klik. Je had een date met Spezza toch?quote:Op zondag 2 december 2012 22:58 schreef Andromache het volgende:
Ok.quote:Op zondag 2 december 2012 23:02 schreef Andromache het volgende:
[..]
dan ben ik ook geïnteresseerd, dat schijnt bij maagd te passen, ik pm je wel mijn RP-profiel.
Thanks.quote:Op zondag 2 december 2012 23:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mooi om te lezen, zowel van jou als Sekhmet, en dat kerstdiner moet je dan maar uitzitten. Wellicht valt het mee
[..]
Jammer van de ontbrekende klik. Je had een date met Spezza toch?
Geheel in lijn met de TT. Qua date aanbod weinig te klagen, maar ik raak niet echt snel meer getriggered als het ware. Te weinig mensen die ik tegenkom en écht interessant vind op bijvoorbeeld een Paiq, het ontbreken van die gesprekken waarin je elkaar klakkeloos aanvult, en dat je dan afspreekt in de wetenschap dat als er irl ook maar half zo'n klik is als tijdens de chats het wel goed zit. Ik overweeg weer eens op RP rond te kijken, maar vermoed tegen hetzelfde aan te lopen.quote:Op zondag 2 december 2012 23:11 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Thanks.Komt wel goed..... ik geloof dat moeder en tante al erg content waren met haar keuze.
Gaat wel gezellig worden (hoop ik
).
Hoe is het met jou dating leven verder?
Verdomme nog aan toe wees toch eens creatiever dan datquote:"Hey alles goed?"
Gewoon reageren; nee ik had er twee foutquote:Op zondag 2 december 2012 23:38 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Verdomme nog aan toe wees toch eens creatiever dan dat
Hoe was andro?quote:Op zondag 2 december 2012 23:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon reageren; nee ik had er twee fout
Ik heb echt zwaar te verduren als het zo doorgaat ga ik naar een datingsite waar vrouwen zich huisvesten daar maak ik nog meer kans dan waar ik nu op aanwezig ben.quote:Op zondag 2 december 2012 23:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon reageren; nee ik had er twee fout
Zou zeggen, probeer het eens. Ook nog schorpioen zag ik..oh ohquote:Op zondag 2 december 2012 22:54 schreef Coco98 het volgende:
Ik heb nog nooit een juf gedate, hoe zijn die?
Vind het ook helemaal top voor Splash en Sekhquote:Op zondag 2 december 2012 22:58 schreef Andromache het volgende:
Wat is u? Ik gok een Kreeft.quote:Op maandag 3 december 2012 01:26 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 klikt volgens de horoscopen ook het best met Schorpioen....
quote:Op maandag 3 december 2012 01:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oeh..da's inderdaad volgens de sterren de ideale match voor de schorpioen.
Gewoon gelijk vragen wanneer ze geboren zijnquote:
Ach ja, het is wat het is.quote:Op maandag 3 december 2012 01:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Gewoon gelijk vragen wanneer ze geboren zijn
Hmm ja, ik ben daten tot nu toe maar één keer Vis tegen gekomen inderdaad. Die overigens heilig in horoscopen geloofde. Nou, het was een mis-match made in heaven vertel ik je
Maak maar vast een account op OKCupid aanquote:Op maandag 3 december 2012 01:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach ja, het is wat het is.
Omdat er hier geen werk is solliciteer ik nu ook op banen in het buitenland. Wie weet kom ik daar de ware tegen.
Nah, heb wel gemerkt dat dames in andere landen mij zonder datingsite al interessant vinden.quote:Op maandag 3 december 2012 01:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maak maar vast een account op OKCupid aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |