abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119784900
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:48 schreef desiredbard het volgende:
Wokkel heeft wel een punt als je dat volkskrant artikel leest.
Onze beschaamde moslima di ehet ZOGENAAMD allemaal zo erg vind lacht een beetje dom als het gedrag van haar zoon besproken wordt.

Er verandert dus helemaal niets.
Mee eens. die moeder laat alleen maar zien dat het haar echt geen ene fuck kan interesseren als haar 15jarige zwakzinnige zoontje vrouwen bedreigd, uitscheld, en zijn zwakzinnige denkbeelden opdringt aan zijn jongere broertje
pi_119784986
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

Mee eens. die moeder laat alleen maar zien dat het haar echt geen ene fuck kan interesseren als haar 15jarige zwakzinnige zoontje vrouwen bedreigd, uitscheld, en zijn zwakzinnige denkbeelden opdringt aan zijn jongere broertje
Ze heeft dan ook daadwerkelijk geen invloed op het gedrag van die jongen. Daarom laten opvoeden in een internaat ^O^
pi_119784996
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat vind ik ook wel heel erg dat ze daar om moet lachen.
Met haar 'er lopen hier veel slechte meisjes rond'.
pi_119785150
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat vind ik ook wel heel erg dat ze daar om moet lachen.
Met haar 'er lopen hier veel slechte meisjes rond'.
En dat soort mensen mogen zich voortplanten en stemmen. :')
Ze geeft dat vlerkje gewoon volmondig gelijk.
pi_119785264
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:50 schreef Murdera het volgende:

[..]

En dat soort mensen mogen zich voortplanten en stemmen. :')
Ze geeft dat vlerkje gewoon volmondig gelijk.
Anders krijgt ze thuis klappen oO/
pi_119785282
quote:
De Marokkaanse gemeenschap in Nederland is te vergelijken met een dorp, legt ze uit. "De roddels en achterklap, het is onverdraagbaar. Iedereen bemoeit zich met iedereen en de sociale controle is wurgend. Als één van mijn kinderen een relatie begint met iemand buiten de Marokkaanse gemeenschap, is het gedaan met mijn leven. Dan worden we het doelwit van roddels en wordt er schande van gesproken. Ik ken families waar zoiets is voorgekomen en die hebben geen leven meer. Ze zijn paria's geworden.
Wat ik me dan afvraag.. Als je straatkanker hebt opgevoed, dan zal dat toch ook bekend zijn? kan je dan ook niet met de nek aangekeken worden?
Dat zou wellicht de kinderen nog helpen.. "nee ik moet een goede baan krijgen, ik wil mijn ouders trots maken" oid.
pi_119785356
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:54 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Anders krijgt ze thuis klappen oO/
Vraag aan islamitische vrouw: Wordt u onderdrukt?
Zij: Dat moet iek even aan mijn man vragen.
:)
pi_119785418
quote:
Ik heb ook meegedaan met roddelen, maar toen had ik zelf nog geen kinderen. Toen wist ik nog niet wat een zware verantwoordelijkheid we hebben en hoe moeilijk het is je kinderen in Nederland op te voeden terwijl je ze ook Marokkaans wil laten zijn."
Nou trut, begin eens met een poging tot opvoeden, maakt niet uit tot wat, maar doe eens iets. behalve halfslachtig nakijken en lachen om de teringzooi die je zoontje uithaalt. :')
pi_119785445
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:57 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Vraag aan islamitische vrouw: Wordt u onderdrukt?
Zij: Dat moet iek even aan mijn man vragen?
:)
En zo komen de linksche politici aan hun mening dat vrouwen in de islam niet onderdrukt worden.
pi_119785821
Een ontoepasselijke titel voor dit artikel. De uitspraak dat Marokkanen het zelf ook beu zijn wordt totaal niet bevestigd of onderbouwd in dit artikel.
Kan de TT niet aangepast worden?
En daarbij deze link en het stuk in de OP?
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)rlast-spuugzat.dhtml
pi_119786143
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:12 schreef Murdera het volgende:
Een ontoepasselijke titel voor dit artikel. De uitspraak dat Marokkanen het zelf ook beu zijn wordt totaal niet bevestigd of onderbouwd in dit artikel.
Kan de TT niet aangepast worden?
En daarbij deze link en het stuk in de OP?
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)rlast-spuugzat.dhtml
OP is aangepast, TT moet via een modje.
pi_119786166
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:22 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

OP is aangepast, TT moet via een modje.
Thnx. ^O^
pi_119786459
quote:
Ik kan de titel echt niet uit het stuk halen. Wensdenken? Of moesten ze van de redactie eindelijk eens een positief stuk plaatsen?
pi_119787297
Werd tijd :Y
pi_119787434
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:55 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wat ik me dan afvraag.. Als je straatkanker hebt opgevoed, dan zal dat toch ook bekend zijn? kan je dan ook niet met de nek aangekeken worden?
Dat zou wellicht de kinderen nog helpen.. "nee ik moet een goede baan krijgen, ik wil mijn ouders trots maken" oid.
^O^
pi_119789537
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:45 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ze heeft dan ook daadwerkelijk geen invloed op het gedrag van die jongen. Daarom laten opvoeden in een internaat ^O^
Natuurlijk niet als ze wel begrip heeft voor haar zoontje omdat die meisjes zich niet als een varkenslap met neukgat in een jutezak romdlopen.
Zij legt OOK de fout bij die meisjes neer... niet bij haar zoon, haar man en de opvoeding die zij hun kind geven
Vanaf 12 is het eikeltje een "man" dius zij wast haar handjes in onschuld.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_119789754
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 19:19 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Natuurlijk niet als ze wel begrip heeft voor haar zoontje omdat die meisjes zich niet als een varkenslap met neukgat in een jutezak romdlopen.
Zij legt OOK de fout bij die meisjes neer... niet bij haar zoon, haar man en de opvoeding die zij hun kind geven

Vanaf 12 is het eikeltje een "man" dius zij wast haar handjes in onschuld.
Ik volg je niet helemaal..?
  vrijdag 30 november 2012 @ 23:52:46 #169
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_119801299
quote:
7s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Die zijn al legaal, dat heet politie.

Ik bedoel natuurlijk drugs.
:D !
  zaterdag 1 december 2012 @ 00:06:50 #170
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_119801912
Gaat Nederland Bekent Kleur hier nog actie tegen voeren? Want de gedachte dat ieder blank meisje een hoer is is net zo racistisch als de gedachte dat iedere Marokkaan een dief is, of iedere Antilliaan een drugsdealer.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_119802270
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 00:06 schreef TitusPullo het volgende:
Gaat Nederland Bekent Kleur hier nog actie tegen voeren? Want de gedachte dat ieder blank meisje een hoer is is net zo racistisch als de gedachte dat iedere Marokkaan een dief is, of iedere Antilliaan een drugsdealer.
Nee joh wit is geen kleur ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_119808328
Goede zaak!
Zonder wrijving geen glans
pi_119808567
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:43 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Nog meer kansarm volk richting Europa. Dat gaat goed. Ben heel benieuwd hoe het gaat lopen de komende jaren. Gaat meer dan genoeg gebeuren.
En waarom eigenlijk? Wie heeft daar hier baat bij?

Vast mensen met omheiningen om hun huis die goedkope arbeidskrachten willen.
pi_119808657
quote:
Samira's man is na hun huwelijk naar Nederland geëmigreerd en heeft in Marokko alleen op de basisschool gezeten. Toch vond hij, toen hij Samira trouwde, dat hun kinderen een moderne, liefst westerse opvoeding zouden moeten krijgen, vertelt ze aan de keukentafel in haar woning in het Nieuwe Westen.

"Daar is hij nu helemaal op teruggekomen. Omdat hij niet in Nederland is opgegroeid, heeft hij eigenlijk geen idee hoe de Nederlandse samenleving in elkaar zit. Hoe we hier met elkaar omgaan. Hij had grote dromen toen ik hem naar Nederland haalde, maar ondertussen heeft hij wel gemerkt dat er van die dromen bar weinig terechtkomt. We wonen nog steeds in een achterstandsbuurt, hij heeft nog steeds hetzelfde eentonige werk in een fabriek en elke maand moeten we de eindjes aan elkaar knopen. Het liefst wil hij weer terug naar Marokko. Gek genoeg leeft hij net als mijn ouders met één been in Nederland en één been in Marokko.

"Nu vindt hij dat de kinderen een Marokkaanse opvoeding moeten krijgen. Kinderen die niet willen luisteren, moeten maar voelen. Daarom neem ik een groot gedeelte van de opvoeding maar op me. Maar met Yassin merk ik nu dat het de verkeerde kant op gaat. Hij is weinig thuis, hangt veel op straat en ik ken zijn vrienden niet. Ik besef dat dat tot problemen kan leiden, maar ik weet niet hoe ik hem kan laten luisteren. Ik heb totaal geen controle meer over hem en voel me machteloos. Als ik heel erg boos op hem ben, merk ik dat ik toch niet zo modern ben als ik altijd denk. Ik hoor mezelf de zelfde dingen schreeuwen die mijn ouders naar mij riepen en ik luister dan helemaal niet meer naar hem. Een vicieuze cirkel noemen ze dat, toch? Misschien is het wel een goed idee om naar die debatten te gaan. Niet om zelf mijn problemen te vertellen hoor", zegt ze er haastig bij. "Maar misschien hoor ik wel hoe ik weer in contact kan komen met mijn zoon.
Droevig voorbeeld van veel meer gezinnen. Zou deels mijn eigen lifestory kunnen zijn. Onopgeleidde mensen komen hier, blijven onderaan de samenleving bungelen, lage zelfperceptie en doen niet mee in de grotere Nederlandse samenleving. Daarnaast weet men niet wat het vraagt om kinderen in Nederland op te voeden. Die eeuwige "koffers" die men in huis heeft om ooit "terug te gaan", terwijl de toekomst in Nederland ligt en het "thuisland" hen niets te bieden heeft. etc etc.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  zaterdag 1 december 2012 @ 12:23:05 #175
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_119808921
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 12:07 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Droevig voorbeeld van veel meer gezinnen. Zou deels mijn eigen lifestory kunnen zijn. Onopgeleidde mensen komen hier, blijven onderaan de samenleving bungelen, lage zelfperceptie en doen niet mee in de grotere Nederlandse samenleving. Daarnaast weet men niet wat het vraagt om kinderen in Nederland op te voeden. Die eeuwige "koffers" die men in huis heeft om ooit "terug te gaan", terwijl de toekomst in Nederland ligt en het "thuisland" hen niets te bieden heeft. etc etc.
Ja, het is een bekend verhaal. Als aanvulling daarop zijn er de vele vakanties naar het "thuisland", met familiebezoekjes, feestjes en veel gezelligheid. Dat zorgt ervoor dat de kinderen vaak denken dat het leven daar leuker, plezieriger en minder saai is dan in het Nederland van school, bijbaan en in kou en regen wachten bij de bushalte. Daardoor wordt het gevoel van hier niet thuishoren ook overgedragen op de volgende generaties.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')