Geen dedicated melee wapen? Mehhquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yep F
Btw, moet je eens naar dat test-gebied gaan
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:22 schreef Slickk het volgende:
[..]
Mja, bij mij werkte een sniper rifle wel gewoon met 1 schot.
Vandaag trouwens pas de content van de Insane Edition unlocked, weet iemand waar je die boog kan vinden? Sniper Rifle had ik liever al vanaf het begin willen hebben.
Kan nu ook vier wapens dragen, superchill.Had ook nog nooit een FarCry spel gespeeld. Ik hou zeker van open wereld games, maar wist niet zeker of ik dit spel tof vond. Maar ik vind het spel echt super man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Waar ben je verbaasd dat je hem leuk vindt? Normaal speel je dit soort spellen nooit?
Oja en je spoiler, supervet inderdaad.![]()
Alleen multiplayer geloof ik......maar op flyer staat ook singleplayerquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:22 schreef Slickk het volgende:
Vandaag trouwens pas de content van de Insane Edition unlocked, weet iemand waar je die boog kan vinden?
Krijg je dan nieuwe wapens ?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:46 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Gelul.
Wacht maar tot je op het zuidelijke eiland komt
Heb er genoeg gezienquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:29 schreef Puzom het volgende:
Iemand nog meer slangen gezien? Een gezien bij de eerste toren maar daarna niet meer.
Vaag ik dus niet. Console of pc?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:50 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Gras, hutjes, huisjes. Ik heb er echt al genoeg gezien.
Hoezo zou dat? Die paar slangen vreten toch niet zoveel resources van een gamequote:Op zaterdag 1 december 2012 01:07 schreef Puzom het volgende:
[..]
PS3Zeker uit consoles versie verwijderd.
Gelukkig zet ik de muziek altijd uit in games waar het tochquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:50 schreef Vault-Boy het volgende:
Is dat tegenwoordig in ofzo? Bijna in alle games van nu zit dubstep muziekIn ieder geval dubstep-achtig.
En was het lekkerquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Komodovaraan nam me van achteren te grazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |