Ubisoft had zijn drm er toch uitgegooid?quote:
De Steam-ripoff hebben ze er in ieder geval wel in gehouden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ubisoft had zijn drm er toch uitgegooid?
laadtijden na dood of een gefaalde missie zijn idd tergend jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:22 schreef Amoeba het volgende:
Hebben jullie ook zoveel black screens tussendoor?
Leuke stofzuigerquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:36 schreef MMXMMX het volgende:
Ik speel hem op ultra met een AMD 6990
Nee, dat laten ze er echt wel in zitten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ubisoft had zijn drm er toch uitgegooid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik weer geld heb dan koop ik het spel zeker. Alleen jammer van dat Uplay![]()
?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:01 schreef Gibelini het volgende:
Nog nooit een game van Far Cry 3 geplayed.
Mja, bij mij werkte een sniper rifle wel gewoon met 1 schot.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:57 schreef Baksteenfietsschepijs het volgende:
Pff ik leeg gewoon een heel magazijn kogels op zo'n haai in het water, is ie nog niet dood. Wel heel vet trouwens, al die dieren. Weet iemand trouwens waar je tapirs kan vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:50 schreef Vault-Boy het volgende:
Moet ook wel zeggen dat ik toch wel verbaasd ben dat ik hem leuk vind. Had het eigenlijk niet verwacht, maar het is echt vet om op je gemak door dat eiland te lopen. Tussendoor kom je nog wat dieren tegen
Waar ben je verbaasd dat je hem leuk vindt? Normaal speel je dit soort spellen nooit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik weer geld heb dan koop ik het spel zeker. Alleen jammer van dat Uplay
Oja en je spoiler, supervet inderdaad.![]()
Ik bedoelde dat ik nog nooit Far Cry had gespeeld, Far Cry 1 of 2 dus.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:03 schreef Chef_M het volgende:
[..]
?
Maar ja, het is het geld wel waard.
ja nu dus welquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:50 schreef -CRASH- het volgende:
Net een meute Tasmaanse tijgers overhoop gereden.
Ik dacht dat ze uitgestorven waren
quote:Tee-Hee: [leaving Bond stranded on an island surrounded by crocodiles] There are two ways to disable an crocodile you know.
James Bond: I... don't suppose you'd care to share that information with me?
Tee-Hee: One way is to take a pencil, and jam it into the pressure hole behind his eye.
James Bond: And the other?
Tee-Hee: Oh the other's twice as simple. You just put your hand in his mouth... and pull his teeth out! Heh, heh!
SORRY.....quote:
F is de melee-knop dacht ikquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:58 schreef karton2 het volgende:
Hoe kan je trouwens je mes gebruiken? In de controls (pc) staat ie niet in de lijst.
Ik was zwijnen kapot aan het schieten met m'n pistooltje, moet toch ook met dat kapmes kunnen dunkt mij.
Gelul.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:58 schreef lipjes het volgende:
Heerlijke gun-setup heb ik gemaakt
Boog
M700 + Silencer + High scope
MS16 + Silencer + Scope
MP5 + Silencer + Reflex
Wil er met geen mogelijkheid vanaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |