Dit. Morgen eerst mijn nieuwe kaart erin zetten en dan eens kijken hoe het eruit ziet. Ik zou het dan allemaal op ultra moeten kunnen draaien.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:11 schreef HyperViper het volgende:
Gisteren nog even de iso-demo geprobeerd. Het spel groeit aan me... Het begin vind ik doodsaai maar daarna wordt het toch wel heel erg badass. Toch maar kopen.
Ik leg em zout op de staartquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:36 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Gooi een haarföhn in het water zodat hij wordt geëlectrocuteerd.
Hoho, dit zijn gecomprimeerde jpegs door tinypic verkleind naar 1600x900quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:18 schreef Puzom het volgende:
[..]
Mooie pics. Toch blij dat ik de PS3 versie gehaald heb, ziet er toch grotendeels hetzelfde uit.
quote:
Voor meerdere haaien die ergens zwemmen waar jij ook moet wezen:quote:
iddqd intoetsen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 03:35 schreef MMXMMX het volgende:
Iemand een idee hoe ik godmode aan kan zetten ?
Ziet er vet uit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:55 schreef Prullenbak6 het volgende:
Ik ben al begonnen met het maken van een map.
Leuk, ik vind de AI ook nog wel slim. Ze zoeken dekking achter bijna alles en ze zijn bazen in het gooien van granaten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ziet er vet uit.![]()
Ik heb ook weer iets simpels in elkaar gezet.
Haha, pakketnegerquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:07 schreef Amoeba het volgende:
De pakketneger zou tussen 15:30 en 17:30 komen. Dat die niggah haast maakt met mijn Insane Edition (PC).
Ik op een 6870, nou en?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:36 schreef MMXMMX het volgende:
Ik speel hem op ultra met een AMD 6990
Met een bootje naar een haaiengebied varen, met je camera een paar beesten spotten en dan gewoon neerknallen met een willekeurige gun.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |