quote:
Ja erg creatief zijn ze bij Ubisoft niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zendmast systeem zelfde als bij AC.
Je glider ligt natuurlijk nog benedenquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:30 schreef LoggedIn het volgende:
Ik had net een zendmast overgenomen, ga ik naar m'n safehouse om m'n gratis rocket launcher op te halen, is het stuk map weer verdwenen
![]()
M'n glider wil nu ook niet spawnen om t nog een keer te proberen, ik ga maar naar bed
Aha Ubi doet dat met al haar games.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:48 schreef lipjes het volgende:
Waar, ondertitels heb ik namelijk wel in het engels
Duurde bij mij ook even inderdaadquote:Op donderdag 29 november 2012 22:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]![]()
Heb dat kamp wel 100x rondgelopen
Hoe krijg je dat rondje van die map zo rond? Bij mij is ie meer ei-vormigquote:Op vrijdag 30 november 2012 08:58 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op een stoffige Q6600 quadcore overclocked naar 3 Ghz, een antieke GTX260 en 8Gb.
Systeem is wel geoptimaliseerd voor performance door yours truly.
1920x1080, alles High behalve Water detail, shadows en Lighting, deze staan allen op medium.
Geen AA.
Toch niet verkeerd!
JPEG compressie maakt het net wat lelijker dan hoe het er bij mij uitziet, maar 5 mb BMP's uploaden... Nee dank u!
Geen idee. Dan heb je waarschijnlijk een 16: 9 resolutie op een 16:10 monitor ingesteld.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:40 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat rondje van die map zo rond? Bij mij is ie meer ei-vormig
Iets met die Letterbox settings ofzo?
Oh nee wacht ik heb het al gefixedquote:Op vrijdag 30 november 2012 09:44 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Geen idee. Dan heb je waarschijnlijk een 16: 9 resolutie op een 16:10 monitor ingesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |