Krijg net een e-mail van klantenservice dat mijn bestelling Far Cry 3 PC versie toch is verzonden , gelukkig hoef ik niet lang te wachtenquote:Op donderdag 29 november 2012 20:33 schreef abruzzese het volgende:
Heb Far Cry 3 1 week geleden besteld bij BPgames.nl maar helaas heb ik gelezen dat de PC versie uitverkocht is .
Ik zal wel 2 weken moeten wachten dat ik hem kan spelen![]()
Ik heb hem op gemiddeld / Normal staan, nog best pittig soms maar voldoende checkpoints eerlijk gezegd. Moet wel zeggen dat ammo er rap doorheen gaat, soms wel irritant.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:43 schreef Klonk het volgende:
behalve dat het best een steile leercurve heeft
dat wil ik er nog ff aan toe voegen...
de missies wel, maar als je besluit als rambo zo'n kamp van de tegenstander over denkt te kunnen nemen zoals je dat in Just Cause al snel kon dan kom je van de koude kermis thuisquote:Op donderdag 29 november 2012 21:46 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik heb hem op gemiddeld / Normal staan, nog best pittig soms maar voldoende checkpoints eerlijk gezegd. Moet wel zeggen dat ammo er rap doorheen gaat, soms wel irritant.
Outposts zijn inderdaad eigenlijk lastiger dan missies tot nu toe... Haha.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
de missies wel, maar als je besluit als rambo zo'n kamp van de tegenstander over denkt te kunnen nemen zoals je dat in Just Cause al snel kon dan kom je van de koude kermis thuis
Weinig vijanden? Serieus? Zo vaak zie ik random gasten staan en zodra je zo dood hebt komt er een autootje aan met nieuwe erinquote:Op donderdag 29 november 2012 22:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vind FC3 vrij snel matig worden. Kom maar weinig vijanden tegen + kut dieren echt overal die je 5 keer door het hoofd moet schieten met een AK
Dat zijn water plantenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ben al een uur op zoek naar een blauw blad.
Dan ben je nog niet NAT achter de orenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ben al een uur op zoek naar een blauw blad.
PS3 of xboxquote:Op donderdag 29 november 2012 22:45 schreef lipjes het volgende:
enige waar ik me eigen echt aan erger is dat alles in het nederlands is, en dan ook af en toe krom nederlands.
Verder, een heel kamp uitmoorden met een boog, van de 2 kampen die ik zelfstandig heb gedaan, al 2x 1500XP bonus gekregen
PCquote:
Waar, ondertitels heb ik namelijk wel in het engelsquote:Op donderdag 29 november 2012 22:47 schreef SkyChat het volgende:
Je kunt alles naar het Engels omzetten in het menu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |