hahahaquote:Op donderdag 29 november 2012 11:08 schreef tong80 het volgende:
Beetje wrang....je als hartpatient doodvervelen.
Jij verveelt je nooit in ieder geval.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:20 schreef datismijnmening het volgende:
Ga touwtje springen, fappen, wippen met een slappe, ga stoepkrijten, ga hinkelen, ga gamen, stop de vibo van je zusje in je aars. Zoveel mogelijkheden
Vervelen is voor mensen met een saai leven en zonder improvisatievermogenquote:Op donderdag 29 november 2012 11:23 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Jij verveelt je nooit in ieder geval.
zal ik je arm ff vast zetten?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vervelen is voor mensen met een saai leven en zonder improvisatievermogen
quote:
Nou, kick out the jams Toekitoquote:Op donderdag 29 november 2012 10:57 schreef Toekito het volgende:
Ik zit nu anderhalve week ziek thuis (zie sig) en verveel me de tering.
Iemand wat leuks gepaint, meegemaakt of wat te vertellen?
Daar hebben kindjes van 8 al een bierbuik.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:51 schreef Crimyclown het volgende:
Als je op je PC kan, dan kan je ook naar school! Toekomstige uitkeringstrekker, ga gewoon naar school luie hond. In Afrika daar weten ze pas wat ziek zijn is! Maar die gaan ook gewoon door.
weet je hoe lastig het is met 1 arm levenquote:
prima joh, lekker belangrijk.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb in je brievenbus gepist.
Tuurlijk is dat belangrijk, hoe hard denk je dat ik moest pissenquote:
goed idee.....lig ik binnen eenndag weer in het ziekenhuis.quote:
Toekito bij de Sint.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
goed idee.....lig ik binnen eenndag weer in het ziekenhuis.
Klep dicht.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb in je brievenbus gepist.
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toekito bij de Sint.
'Vol verwachting klopt ons hart.'
van jou ken ik het hebben hoor spamkonijn.quote:
Gaan we scheldenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
van jou ken ik het hebben hoor spamkonijn.
op je toetsenbordquote:Op donderdag 29 november 2012 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaan we schelden![]()
Ik heb gewoon het hart op de tong man.
Ik type te hart. Weer een nieuwe gevraagd aan de Sint.quote:
Wat is je favoriete hardrock MetallAwesome ?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:31 schreef MetalIsAwesome het volgende:
1.![]()
2.
![]()
Zo, een strip gemaakt voor TS.
Paradise Lost, Tool, hier en daar wat Epica, Therion en nog wat Nightwish en Within Temptation.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is je favoriete hardrock MetallAwesome ?
Van die homo-zeikhardrock dus.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:35 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Paradise Lost, Tool, hier en daar wat Epica, Therion en nog wat Nightwish en Within Temptation.
Helemaal niet voor homo's, je bent even in de war met Placebo.quote:
Ik plaag maarquote:Op donderdag 29 november 2012 22:41 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Helemaal niet voor homo's, je bent even in de war met Placebo.
Wist ik, maar ik wilde even Placebo in de zeik nemen, travestieten op een cd-cover.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik plaag maar
Eerste hardrock band. 1969
Trusten Metall. Je bent wel cool denk ik.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:51 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Wist ik, maar ik wilde even Placebo in de zeik nemen, travestieten op een cd-cover.
Ben nu Franse rock aan het luisteren dus dat valt wel mee.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trusten Metall. Je bent wel cool denk ik.
Mijn allereerste zelf gekochte LPquote:Op donderdag 29 november 2012 22:59 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ben nu Franse rock aan het luisteren dus dat valt wel mee.
Ik weet niet wat mijn eerste CD was, maar ik heb nog een goede LP van Led Zeppelin liggen.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn allereerste zelf gekochte LP
Zijn er 6quote:Op donderdag 29 november 2012 23:15 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mijn eerste CD was, maar ik heb nog een goede LP van Led Zeppelin liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |