hahahaquote:Op donderdag 29 november 2012 11:08 schreef tong80 het volgende:
Beetje wrang....je als hartpatient doodvervelen.
Jij verveelt je nooit in ieder geval.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:20 schreef datismijnmening het volgende:
Ga touwtje springen, fappen, wippen met een slappe, ga stoepkrijten, ga hinkelen, ga gamen, stop de vibo van je zusje in je aars. Zoveel mogelijkheden
Vervelen is voor mensen met een saai leven en zonder improvisatievermogenquote:Op donderdag 29 november 2012 11:23 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Jij verveelt je nooit in ieder geval.
zal ik je arm ff vast zetten?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vervelen is voor mensen met een saai leven en zonder improvisatievermogen
quote:
Nou, kick out the jams Toekitoquote:Op donderdag 29 november 2012 10:57 schreef Toekito het volgende:
Ik zit nu anderhalve week ziek thuis (zie sig) en verveel me de tering.
Iemand wat leuks gepaint, meegemaakt of wat te vertellen?
Daar hebben kindjes van 8 al een bierbuik.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:51 schreef Crimyclown het volgende:
Als je op je PC kan, dan kan je ook naar school! Toekomstige uitkeringstrekker, ga gewoon naar school luie hond. In Afrika daar weten ze pas wat ziek zijn is! Maar die gaan ook gewoon door.
weet je hoe lastig het is met 1 arm levenquote:
prima joh, lekker belangrijk.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb in je brievenbus gepist.
Tuurlijk is dat belangrijk, hoe hard denk je dat ik moest pissenquote:
goed idee.....lig ik binnen eenndag weer in het ziekenhuis.quote:
Toekito bij de Sint.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
goed idee.....lig ik binnen eenndag weer in het ziekenhuis.
Klep dicht.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb in je brievenbus gepist.
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toekito bij de Sint.
'Vol verwachting klopt ons hart.'
van jou ken ik het hebben hoor spamkonijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |