quote:Op donderdag 29 november 2012 13:31 schreef TLC het volgende:
Johan de Kock over Ab ;
http://www.vi.nl/radio/23(...)ld-van-herhaling.htm
quote:Op donderdag 29 november 2012 13:31 schreef TLC het volgende:
Johan de Kock over Ab ;
http://www.vi.nl/radio/23(...)ld-van-herhaling.htm
Misschien kennen ze hem niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:07 schreef tong80 het volgende:
250 views. Lijkt me sterk dat er geen Feyenoorder tussen zit die iets kan posten.
Of zitten ze weer ergens negatief te zeiken ?
Of ze weten gewoon niet wie hij isquote:Op donderdag 29 november 2012 14:07 schreef tong80 het volgende:
250 views. Lijkt me sterk dat er geen Feyenoorder tussen zit die iets kan posten.
Of zitten ze weer ergens negatief te zeiken ?
quote:
Sommige mensen hebben wel een baan/opleiding. Om nog maar te zwijgen over het feit dat niet iedereen 40+ is.quote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben wel een baan/opleiding. Om nog maar te zwijgen over het feit dat niet iedereen 40+ is.
En toch ben ik persoonlijk ook niet zo happig op het "Rip" zeggen over iemand waar ik nooit over heb gehoord/gelezen. Hoeveel waarde heeft zoiets nou? Het enige wat je ermee voor elkaar krijgt is topic opvulling.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Topic is geopend om 5 uur vannacht. Inmiddels zijn ze in de SC weer 3 topics verder.
In het Feyenoord topic gekeken, posten ze ook als de neten. Niemand heeft het erover.
quote:Op donderdag 29 november 2012 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En toch ben ik persoonlijk ook niet zo happig op het "Rip" zeggen over iemand waar ik nooit over heb gehoord/gelezen. Hoeveel waarde heeft zoiets nou? Het enige wat je ermee voor elkaar krijgt is topic opvulling.
Geen idee op wie je doelt, maar je hebt voor Feyenoord puur sportief gezien al snelmeer dan Fafié betekend.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja daarom eren ze verdwaalde tweederangs Noren.
quote:Op donderdag 29 november 2012 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee op wie je doelt, maar je hebt voor Feyenoord puur sportief gezien al snelmeer dan Fafié betekend.
Maar dat staat hier dan ook volledig los van. Ik stop er ook gewoon mee.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:13 schreef Multiply het volgende:
Ten eerste: respect tonen op een forum.. uhh ja ok. Dat doe je alleen maar voor jezelf lijkt me.
Ten tweede: praten over respect en dan alleen maar zeuren over dat mensen niet reageren. Apart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |