SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
jeetje je hebt gelijkquote:Op donderdag 29 november 2012 01:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou als dat geen lot is, dan weet ik het ook niet meer Jaleesa.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
heejjquote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Dramatisch jaquote:Op donderdag 29 november 2012 02:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kittens zijn
Reclame op YouTube mobiel
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Heerlijk die muziek van led zeppelin....
Ff een vriend van me lastigvallen of die misschien zin heeft om wat basis dingen van gitaar spelen wilt uitleggen, dan ga ik het misschien mezelf proberen te leren.Rustig aan.![]()
Trouwens, KT, en anderen met slaapproblemen, al eens aan meditatie gedacht?
Ik zou het eens proberen als ik jullie was, of jezelf wat inlezen erover..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Kattenquote:Op donderdag 29 november 2012 02:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kittens zijn
Reclame op YouTube mobiel
Eigenwijze kutbeesten![b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
Nah, ik zit gewoon in een verneukt ritmequote:Op donderdag 29 november 2012 02:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, KT, en anderen met slaapproblemen, al eens aan meditatie gedacht?
Ik zou het eens proberen als ik jullie was, of jezelf wat inlezen erover..
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Mogguh, twee uur te vroeg, maar ik kan niet meer slapen.
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
KapooooootWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ja dus? Ik ook hoorquote:Op donderdag 29 november 2012 08:38 schreef stbabylon het volgende:
Mogguh? Het is bijna middag man. Ben er al bijna 3 uur uit..
![]()
Truequote:Op donderdag 29 november 2012 08:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt er ook geen gapend smilie achter staan. Maar ik gaap wel nog steeds
.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: