SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
jeetje je hebt gelijkquote:Op donderdag 29 november 2012 01:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou als dat geen lot is, dan weet ik het ook niet meer Jaleesa.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
heejjquote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Dramatisch jaquote:Op donderdag 29 november 2012 02:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kittens zijn
Reclame op YouTube mobiel
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Heerlijk die muziek van led zeppelin....
Ff een vriend van me lastigvallen of die misschien zin heeft om wat basis dingen van gitaar spelen wilt uitleggen, dan ga ik het misschien mezelf proberen te leren.Rustig aan.![]()
Trouwens, KT, en anderen met slaapproblemen, al eens aan meditatie gedacht?
Ik zou het eens proberen als ik jullie was, of jezelf wat inlezen erover..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Kattenquote:Op donderdag 29 november 2012 02:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kittens zijn
Reclame op YouTube mobiel
Eigenwijze kutbeesten![b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
Nah, ik zit gewoon in een verneukt ritmequote:Op donderdag 29 november 2012 02:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, KT, en anderen met slaapproblemen, al eens aan meditatie gedacht?
Ik zou het eens proberen als ik jullie was, of jezelf wat inlezen erover..
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Mogguh, twee uur te vroeg, maar ik kan niet meer slapen.
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
KapooooootWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ja dus? Ik ook hoorquote:Op donderdag 29 november 2012 08:38 schreef stbabylon het volgende:
Mogguh? Het is bijna middag man. Ben er al bijna 3 uur uit..
![]()
Truequote:Op donderdag 29 november 2012 08:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt er ook geen gapend smilie achter staan. Maar ik gaap wel nog steeds
.
![]()
Fijn, baas heeft de mevrouw van de administratie ontslagen... ze zou overbodig zijn, hij zou haar taken er ook bij kunnen nemen.
Alleen daar waar normaal het salaris op de 26ste overgemaakt werd (meestal iig) is het nu al de 29ste, en nog geen spoor van het salaris... :/NIEUW: Foto's!![]()
1 uur gaan slapenquote:Op donderdag 29 november 2012 08:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt er ook geen gapend smilie achter staan
7 uur er weer uit
dat is niet echt een ideaal schema zeg maar
NIEUW: Foto's!![]()
Gaat lekker binnen dat bedrijfquote:Op donderdag 29 november 2012 08:45 schreef Cryothic het volgende:
Fijn, baas heeft de mevrouw van de administratie ontslagen... ze zou overbodig zijn, hij zou haar taken er ook bij kunnen nemen.
Alleen daar waar normaal het salaris op de 26ste overgemaakt werd (meestal iig) is het nu al de 29ste, en nog geen spoor van het salaris... :/.
Lekker handig dat je salaris ineens 3 dagen later gestort zou worden. Ik zou even aan de bel trekken als ik jou was.
![]()
Dat doette ge toch zelf jonguh.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
1 uur gaan slapen
7 uur er weer uit
dat is niet echt een ideaal schema zeg maar![]()
Ik moet mijn salarisstrook even checken, het is zo'n ¤63 euro minder als normaal. En nee, ik maak geen overuren of iets.
![]()
Die mag ik niet makenquote:Op donderdag 29 november 2012 08:52 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet mijn salarisstrook even checken, het is zo'n ¤63 euro minder als normaal. En nee, ik maak geen overuren of iets.
![]()
![]()
Origineel zijn we 2 bedrijven die samen gevoegd zijn.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat lekker binnen dat bedrijf.
Lekker handig dat je salaris ineens 3 dagen later gestort zou worden. Ik zou even aan de bel trekken als ik jou was.
Ik zat bij bedrijf A, en we zijn overgenomen door bedrijf B.
Echter, m'n baas (baas van bedrijf B dus) had er voor de fusie nogal een handje van om het salaris ook gewoon de 2de of 3de van de maand pas over te maken.
Daar kwam verandering in toen de mevrouw van de administratie (komende van bedrijf A) zei "nee, dat doe ik altijd op de 26ste, vaste gewoonte.
Maar ja, die is nu weg.
Zojuist een mailtje naar m'n baas gestuurd of ik van het weekend boodschappen mag doen, of dat ik water en droog brood moet eten
edit: krijg net een berichtje dat het salaris er op de zaak al vanaf is, dus vandaag of morgen zou het wel binnen moeten zijn
Klopt, maar ja... gezellig op de chat, en daarna... was het opeens 1 uurquote:Op donderdag 29 november 2012 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat doette ge toch zelf jonguh.
Pfff dit slaap gedrag breekt me echt op
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Mag niet?quote:Hehe, duidelijk wel zoquote:Op donderdag 29 november 2012 08:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Origineel zijn we 2 bedrijven die samen gevoegd zijn.
Ik zat bij bedrijf A, en we zijn overgenomen door bedrijf B.
Echter, m'n baas (baas van bedrijf B dus) had er voor de fusie nogal een handje van om het salaris ook gewoon de 2de of 3de van de maand pas over te maken.
Daar kwam verandering in toen de mevrouw van de administratie (komende van bedrijf A) zei "nee, dat doe ik altijd op de 26ste, vaste gewoonte.
Maar ja, die is nu weg.
Zojuist een mailtje naar m'n baas gestuurd of ik van het weekend boodschappen mag doen, of dat ik water en droog brood moet eten
edit: krijg net een berichtje dat het salaris er op de zaak al vanaf is, dus vandaag of morgen zou het wel binnen moeten zijn
[..]
Klopt, maar ja... gezellig op de chat, en daarna... was het opeens 1 uur. Maar wel apart dat die baas er zo laks in is
.
Oh lol, naja, hopen dat je boodschappen kan doen
Hehe, dat laatste is wel herkenbaar. Ik heb ook een beetje beroerd geslapen.Moet je eerder gaan slapenquote:Op donderdag 29 november 2012 08:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
Pfff dit slaap gedrag breekt me echt op.
![]()
Ik zou graag willen, maar dat is juist het probleemquote:Op donderdag 29 november 2012 09:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mag niet?
[..]
Hehe, duidelijk wel zo. Maar wel apart dat die baas er zo laks in is
.
Oh lol, naja, hopen dat je boodschappen kan doen
Hehe, dat laatste is wel herkenbaar. Ik heb ook een beetje beroerd geslapen.
[..]
Moet je eerder gaan slapen.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Oh zo, naja, aan de ene kant ook wel relaxedquote:Op donderdag 29 november 2012 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet structureel nee, dan moet de klant maar meer mensen bij ons inhuren.
Waarom lukt het niet dan?quote:Op donderdag 29 november 2012 09:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar dat is juist het probleem![]()
Suit up
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
Normal thursdayquote:.
ow bah... daarom zal ik nooit rijk worden... dagelijks in pak vind ik niks (en vooral de oorzaak van het pakquote:)
Zonet zag ik nog blauwe lucht met wolken die voorbij kwamen vliegen. Nu ziet het eruit als een grote wolk smog.
![]()
Ach, er zijn slechtere uniforms, ik voel me er prima inquote:Op donderdag 29 november 2012 09:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ow bah... daarom zal ik nooit rijk worden... dagelijks in pak vind ik niks (en vooral de oorzaak van het pak)
.
Goedemorgenquote:![]()
.
Vanmorgen (binnen die 3km die ik fiets) heb ik regen gehad, en de zon in m'n bek...quote:Op donderdag 29 november 2012 09:27 schreef Vinniiee het volgende:
Zonet zag ik nog blauwe lucht met wolken die voorbij kwamen vliegen. Nu ziet het eruit als een grote wolk smog.
Net kon ik m'n scherm niet zien omdat de zon in een raam reflecteerd, terwijl het hard regende.
Nu weer een hele blauwe lucht.
Apart weer.Ow, dat zeker.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, er zijn slechtere uniforms, ik voel me er prima in.
Staat ook goed
Maar een pak betekend vaak veel klant-contact in mijn ogen... en daar zit ik niet op te wachten.
Dus dan is het vaak vrij simpel -> werk waar je een pak voor aan moet, ligt mij niet
Bwehe, dat is wel heel apart, jaquote:Op donderdag 29 november 2012 09:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Vanmorgen (binnen die 3km die ik fiets) heb ik regen gehad, en de zon in m'n bek...
Net kon ik m'n scherm niet zien omdat de zon in een raam reflecteerd, terwijl het hard regende.
Nu weer een hele blauwe lucht.
Apart weer..
Nu is er weer blauwe lucht met wolkjes. En nog geen druppel regen gehad![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: