SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
jeetje je hebt gelijkquote:Op donderdag 29 november 2012 01:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou als dat geen lot is, dan weet ik het ook niet meer Jaleesa.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
heejjquote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Dramatisch jaquote:Op donderdag 29 november 2012 02:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kittens zijn
Reclame op YouTube mobiel
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Heerlijk die muziek van led zeppelin....
Ff een vriend van me lastigvallen of die misschien zin heeft om wat basis dingen van gitaar spelen wilt uitleggen, dan ga ik het misschien mezelf proberen te leren.Rustig aan.![]()
Trouwens, KT, en anderen met slaapproblemen, al eens aan meditatie gedacht?
Ik zou het eens proberen als ik jullie was, of jezelf wat inlezen erover..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Kattenquote:Op donderdag 29 november 2012 02:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kittens zijn
Reclame op YouTube mobiel
Eigenwijze kutbeesten![b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
Nah, ik zit gewoon in een verneukt ritmequote:Op donderdag 29 november 2012 02:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, KT, en anderen met slaapproblemen, al eens aan meditatie gedacht?
Ik zou het eens proberen als ik jullie was, of jezelf wat inlezen erover..
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Mogguh, twee uur te vroeg, maar ik kan niet meer slapen.
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
KapooooootWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ja dus? Ik ook hoorquote:Op donderdag 29 november 2012 08:38 schreef stbabylon het volgende:
Mogguh? Het is bijna middag man. Ben er al bijna 3 uur uit..
![]()
Truequote:Op donderdag 29 november 2012 08:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt er ook geen gapend smilie achter staan. Maar ik gaap wel nog steeds
.
![]()
Fijn, baas heeft de mevrouw van de administratie ontslagen... ze zou overbodig zijn, hij zou haar taken er ook bij kunnen nemen.
Alleen daar waar normaal het salaris op de 26ste overgemaakt werd (meestal iig) is het nu al de 29ste, en nog geen spoor van het salaris... :/NIEUW: Foto's!![]()
1 uur gaan slapenquote:Op donderdag 29 november 2012 08:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt er ook geen gapend smilie achter staan
7 uur er weer uit
dat is niet echt een ideaal schema zeg maar
NIEUW: Foto's!![]()
Gaat lekker binnen dat bedrijfquote:Op donderdag 29 november 2012 08:45 schreef Cryothic het volgende:
Fijn, baas heeft de mevrouw van de administratie ontslagen... ze zou overbodig zijn, hij zou haar taken er ook bij kunnen nemen.
Alleen daar waar normaal het salaris op de 26ste overgemaakt werd (meestal iig) is het nu al de 29ste, en nog geen spoor van het salaris... :/.
Lekker handig dat je salaris ineens 3 dagen later gestort zou worden. Ik zou even aan de bel trekken als ik jou was.
![]()
Dat doette ge toch zelf jonguh.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
1 uur gaan slapen
7 uur er weer uit
dat is niet echt een ideaal schema zeg maar![]()
Ik moet mijn salarisstrook even checken, het is zo'n ¤63 euro minder als normaal. En nee, ik maak geen overuren of iets.
![]()
Die mag ik niet makenquote:Op donderdag 29 november 2012 08:52 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet mijn salarisstrook even checken, het is zo'n ¤63 euro minder als normaal. En nee, ik maak geen overuren of iets.
![]()
![]()
Origineel zijn we 2 bedrijven die samen gevoegd zijn.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat lekker binnen dat bedrijf.
Lekker handig dat je salaris ineens 3 dagen later gestort zou worden. Ik zou even aan de bel trekken als ik jou was.
Ik zat bij bedrijf A, en we zijn overgenomen door bedrijf B.
Echter, m'n baas (baas van bedrijf B dus) had er voor de fusie nogal een handje van om het salaris ook gewoon de 2de of 3de van de maand pas over te maken.
Daar kwam verandering in toen de mevrouw van de administratie (komende van bedrijf A) zei "nee, dat doe ik altijd op de 26ste, vaste gewoonte.
Maar ja, die is nu weg.
Zojuist een mailtje naar m'n baas gestuurd of ik van het weekend boodschappen mag doen, of dat ik water en droog brood moet eten
edit: krijg net een berichtje dat het salaris er op de zaak al vanaf is, dus vandaag of morgen zou het wel binnen moeten zijn
Klopt, maar ja... gezellig op de chat, en daarna... was het opeens 1 uurquote:Op donderdag 29 november 2012 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat doette ge toch zelf jonguh.
Pfff dit slaap gedrag breekt me echt op
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Mag niet?quote:Hehe, duidelijk wel zoquote:Op donderdag 29 november 2012 08:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Origineel zijn we 2 bedrijven die samen gevoegd zijn.
Ik zat bij bedrijf A, en we zijn overgenomen door bedrijf B.
Echter, m'n baas (baas van bedrijf B dus) had er voor de fusie nogal een handje van om het salaris ook gewoon de 2de of 3de van de maand pas over te maken.
Daar kwam verandering in toen de mevrouw van de administratie (komende van bedrijf A) zei "nee, dat doe ik altijd op de 26ste, vaste gewoonte.
Maar ja, die is nu weg.
Zojuist een mailtje naar m'n baas gestuurd of ik van het weekend boodschappen mag doen, of dat ik water en droog brood moet eten
edit: krijg net een berichtje dat het salaris er op de zaak al vanaf is, dus vandaag of morgen zou het wel binnen moeten zijn
[..]
Klopt, maar ja... gezellig op de chat, en daarna... was het opeens 1 uur. Maar wel apart dat die baas er zo laks in is
.
Oh lol, naja, hopen dat je boodschappen kan doen
Hehe, dat laatste is wel herkenbaar. Ik heb ook een beetje beroerd geslapen.Moet je eerder gaan slapenquote:Op donderdag 29 november 2012 08:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
Pfff dit slaap gedrag breekt me echt op.
![]()
Ik zou graag willen, maar dat is juist het probleemquote:Op donderdag 29 november 2012 09:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mag niet?
[..]
Hehe, duidelijk wel zo. Maar wel apart dat die baas er zo laks in is
.
Oh lol, naja, hopen dat je boodschappen kan doen
Hehe, dat laatste is wel herkenbaar. Ik heb ook een beetje beroerd geslapen.
[..]
Moet je eerder gaan slapen.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Oh zo, naja, aan de ene kant ook wel relaxedquote:Op donderdag 29 november 2012 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet structureel nee, dan moet de klant maar meer mensen bij ons inhuren.
Waarom lukt het niet dan?quote:Op donderdag 29 november 2012 09:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar dat is juist het probleem![]()
Suit up
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
Normal thursdayquote:.
ow bah... daarom zal ik nooit rijk worden... dagelijks in pak vind ik niks (en vooral de oorzaak van het pakquote:)
Zonet zag ik nog blauwe lucht met wolken die voorbij kwamen vliegen. Nu ziet het eruit als een grote wolk smog.
![]()
Ach, er zijn slechtere uniforms, ik voel me er prima inquote:Op donderdag 29 november 2012 09:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ow bah... daarom zal ik nooit rijk worden... dagelijks in pak vind ik niks (en vooral de oorzaak van het pak)
.
Goedemorgenquote:![]()
.
Vanmorgen (binnen die 3km die ik fiets) heb ik regen gehad, en de zon in m'n bek...quote:Op donderdag 29 november 2012 09:27 schreef Vinniiee het volgende:
Zonet zag ik nog blauwe lucht met wolken die voorbij kwamen vliegen. Nu ziet het eruit als een grote wolk smog.
Net kon ik m'n scherm niet zien omdat de zon in een raam reflecteerd, terwijl het hard regende.
Nu weer een hele blauwe lucht.
Apart weer.Ow, dat zeker.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, er zijn slechtere uniforms, ik voel me er prima in.
Staat ook goed
Maar een pak betekend vaak veel klant-contact in mijn ogen... en daar zit ik niet op te wachten.
Dus dan is het vaak vrij simpel -> werk waar je een pak voor aan moet, ligt mij niet
Bwehe, dat is wel heel apart, jaquote:Op donderdag 29 november 2012 09:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Vanmorgen (binnen die 3km die ik fiets) heb ik regen gehad, en de zon in m'n bek...
Net kon ik m'n scherm niet zien omdat de zon in een raam reflecteerd, terwijl het hard regende.
Nu weer een hele blauwe lucht.
Apart weer..
Nu is er weer blauwe lucht met wolkjes. En nog geen druppel regen gehad![]()
![]()
En je ziet er prima uitquote:Op donderdag 29 november 2012 09:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, er zijn slechtere uniforms, ik voel me er prima in.
![]()
![]()
Wasje draaid
Was gevouwen
Gestofzuigd
Administratie bijgewerkt
Vaatwasser uitgeruimd
Zoals een eckte huisvrouw betaamd![]()
![]()
Goed bezigquote:Op donderdag 29 november 2012 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
Wasje draaid
Was gevouwen
Gestofzuigd
Administratie bijgewerkt
Vaatwasser uitgeruimd
Zoals een eckte huisvrouw betaamd.
![]()
Thank youquote:.
Nu even relaxen?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen het aquarium nog effe maar dat doe ik denk vanmiddag.
![]()
Hehe, ook dat moet gebeurenquote:Op donderdag 29 november 2012 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Heb de was opgehangen
Nu idd relaxen tot ik Koen moet ophalen
Koffie.
Bak koffie erbij, hoppa![]()
![]()
![]()
Ik heb al 2 bakken gehadquote:Op donderdag 29 november 2012 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, ook dat moet gebeuren.
Bak koffie erbij, hoppa![]()
dus nu een groot glas water
![]()
![]()
Kan ookquote:Op donderdag 29 november 2012 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb al 2 bakken gehaddus nu een groot glas water
.
![]()
ik zit hier al aan m'n 3de glas water... komt een beetje m'n neus uit inmiddelsquote:Op donderdag 29 november 2012 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb al 2 bakken gehaddus nu een groot glas water
quote:Hoihoi!quote:Op donderdag 29 november 2012 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Heb de was opgehangen
Nu idd relaxen tot ik Koen moet ophalen
Koffie![]()
![]()
heb je een loopneus?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik zit hier al aan m'n 3de glas water... komt een beetje m'n neus uit inmiddels
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik heb 1 bak chocomelk, en 2 glazen thee op. Geen zin meer inquote:Op donderdag 29 november 2012 10:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik zit hier al aan m'n 3de glas water... komt een beetje m'n neus uit inmiddels.
![]()
2 bakken koffie, maar ik ben dan ook al vanaf 7 uur wakker
Ik al vanaf 5 uur, en vanaf half 7 uit bedquote:Op donderdag 29 november 2012 10:51 schreef AldoTheApache het volgende:
2 bakken koffie, maar ik ben dan ook al vanaf 7 uur wakker. En vanaf 8 uur op werk
De tijd gaat traag![]()
![]()
Neem theequote:Op donderdag 29 november 2012 10:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik zit hier al aan m'n 3de glas water... komt een beetje m'n neus uit inmiddels![]()
![]()
quote:niet weer he
quote:Op donderdag 29 november 2012 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]dat kan ik niet maken.. dan eet hij mij op
Alsof je daar problemen mee hebtquote:Op donderdag 29 november 2012 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
.
![]()
ohquote:Op donderdag 29 november 2012 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
dan een week geen sex voor hem
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Dat overleef ik nietquote:Op donderdag 29 november 2012 11:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
ohdan een week geen sex voor hem
![]()
![]()
![]()
Neuh, lig nog in bedquote:Op donderdag 29 november 2012 11:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mogguh
Al lekker uitgewaaid?
hij geen sex wil niet zeggen JIJ geen sexquote:
Sporten voor Sophia![]()
Hoe wil je dat doenquote:Op donderdag 29 november 2012 11:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij geen sex wil niet zeggen JIJ geen sex.
![]()
Ja maar.....quote:Op donderdag 29 november 2012 11:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij geen sex wil niet zeggen JIJ geen sex![]()
![]()
alsof LoLa geen speeltjes heeft en nr's van toyboysquote:PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Dat noem ik geen seks.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
alsof LoLa geen speeltjes heeft en nr's van toyboys![]()
Ohja Ik moest jou nog even Appen he?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
alsof LoLa geen speeltjes heeft en nr's van toyboys![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja Ik moest jou nog even Appen he?
Sporten voor Sophia![]()
neuh, niet iedereen...quote:Op donderdag 29 november 2012 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
Het is wel rustig hier, slaapt iedereen nog of zo.
He? Wat?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ook geniaal trouwens...
iemand anders (lees: een ontwerper) maakt een tijdsinschatting voor het werk dat ik moet doen.
En dan vragen ze zich af waarom ik langer bezig ben dan ingeschat is...
Je vraagt mij toch ook niet hoe lang de winterschilder nodig heeft om al je kozijnen te onderhouden?NIEUW: Foto's!![]()
Ik verwacht elk moment bezoekquote:Op donderdag 29 november 2012 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He? Wat?
Van jou wist ik hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Moet ik ook doen, hoor. En ik ben ook ontwerperquote:Op donderdag 29 november 2012 11:24 schreef Cryothic het volgende:
ook geniaal trouwens...
iemand anders (lees: een ontwerper) maakt een tijdsinschatting voor het werk dat ik moet doen.
En dan vragen ze zich af waarom ik langer bezig ben dan ingeschat is...
Je vraagt mij toch ook niet hoe lang de winterschilder nodig heeft om al je kozijnen te onderhouden?. Maar dan moet je het wel realistisch inschatten
.
Oh, veel plezierquote:Op donderdag 29 november 2012 11:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik verwacht elk moment bezoek.
![]()
en weten hoe het technisch in elkaar zit.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ik ook doen, hoor. En ik ben ook ontwerper. Maar dan moet je het wel realistisch inschatten
.
[..]
klein voorbeeld:
in een webshop staan de producten in "mooie" blokjes. Dat zorgt er voor dat een lange productnaam op 2 regels valt. Niks aan de hand.
Echter, de 2 regels staan te dicht op elkaar.
De theorie: in de CSS zet je de line-height van 10px naar 18px. Dan is er meer ruimte tussen de afzonderlijke regels. Is nog geen minuut werk, als je alle files al open hebt is het zelfs een paar seconden werk.
De praktijk: Het productblokje is niet een html-blokje, maar een achtergrond plaatje. Gevolg: omdat er meer ruimte nodig is, schuift alles onder de titel iets naar beneden, en valt dus buiten het hokje (want een plaatje schaalt niet mee). Dus ik moet dan eerst uitzoeken hoe groot het plaatje moet worden, dan weer een nieuw plaatje maken... en zo kost het opeens weer meer werk
En dan is in dit geval het gebruik van een plaatje nog onnodig en dom ook, als achtergrond... maar goed, dat even ter zijde.NIEUW: Foto's!![]()
Dat vond ik al direct toen je er over begonquote:Op donderdag 29 november 2012 11:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
en weten hoe het technisch in elkaar zit.
klein voorbeeld:
in een webshop staan de producten in "mooie" blokjes. Dat zorgt er voor dat een lange productnaam op 2 regels valt. Niks aan de hand.
Echter, de 2 regels staan te dicht op elkaar.
De theorie: in de CSS zet je de line-height van 10px naar 18px. Dan is er meer ruimte tussen de afzonderlijke regels. Is nog geen minuut werk, als je alle files al open hebt is het zelfs een paar seconden werk.
De praktijk: Het productblokje is niet een html-blokje, maar een achtergrond plaatje. Gevolg: omdat er meer ruimte nodig is, schuift alles onder de titel iets naar beneden, en valt dus buiten het hokje (want een plaatje schaalt niet mee). Dus ik moet dan eerst uitzoeken hoe groot het plaatje moet worden, dan weer een nieuw plaatje maken... en zo kost het opeens weer meer werk
En dan is in dit geval het gebruik van een plaatje nog onnodig en dom ook, als achtergrond... maar goed, dat even ter zijde.. Achterlijk volk
.
Maar zo blijf je wel lekker bezig ja.![]()
hopelijk niet al te lang meerquote:Op donderdag 29 november 2012 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vond ik al direct toen je er over begon. Achterlijk volk
.
Maar zo blijf je wel lekker bezig ja.![]()
hoorde gistere dat ik nog een collega heb die zich voorgenomen heeft wekelijks een solicitatiebrief de deur uit te doenGelukkig niet, dan was het "Staat al in een ander topic, gebruik het zoeken, lees de handleiding, daar heb je google voor, je mag geen mensen bedanken, je topic gaat op slot, je wordt gebanned, we zeggen niet waarom, zoek t zelf ff uit"quote:Op donderdag 29 november 2012 11:35 schreef Spezza19 het volgende:
Zeg, we zitten hier niet op tweakersNIEUW: Foto's!![]()
Klopt, maar zo ver gaat het niet eensquote:Op donderdag 29 november 2012 11:35 schreef Spezza19 het volgende:
Zeg, we zitten hier niet op tweakers. En het is een SC waarin je elk onderwerp mag bespreken
.
Heb je nog wat gehoord van dat bedrijf waarbij je gesolliciteerd hebt/wou solliciteren?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
hopelijk niet al te lang meer![]()
hoorde gistere dat ik nog een collega heb die zich voorgenomen heeft wekelijks een solicitatiebrief de deur uit te doen![]()
gesprek gehad daar, en klonk allemaal bijna te mooi om waar te zijn.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, maar zo ver gaat het niet eens. En het is een SC waarin je elk onderwerp mag bespreken
.
[..]
Heb je nog wat gehoord van dat bedrijf waarbij je gesolliciteerd hebt/wou solliciteren?
maar dat concurentie-beding...
ik moest mijn huidige contract opsturen, zodat zij dat met hun advocaat gingen bekijken (kennelijk willen ze me wel dus), en ik zou een voorstel krijgen per mail.
bijkomend puntje, ze zitten per 1 december in een ander pand, dus die zijn deze week denk ik veel te druk met verhuizen. Maar ik verwacht daar wel een aanbod van ja.
En dan wordt t m'n baas lief aankijken of ie me probleemloos laat gaan.
Oh dat klinkt wel goed, zeker als ze jouw contract willen gaan bekijken om te kijken wat er mogelijk is.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
gesprek gehad daar, en klonk allemaal bijna te mooi om waar te zijn.
maar dat concurentie-beding...
ik moest mijn huidige contract opsturen, zodat zij dat met hun advocaat gingen bekijken (kennelijk willen ze me wel dus), en ik zou een voorstel krijgen per mail.
bijkomend puntje, ze zitten per 1 december in een ander pand, dus die zijn deze week denk ik veel te druk met verhuizen. Maar ik verwacht daar wel een aanbod van ja.
En dan wordt t m'n baas lief aankijken of ie me probleemloos laat gaan.
Ben benieuwd, ik zal voor je duimen.![]()
![]()
Zo herkenbaarquote:[b]Op donderdag 29 november 2012 11:36 schreef Cryothic
Gelukkig niet, dan was het "Staat al in een ander topic, gebruik het zoeken, lees de handleiding, daar heb je google voor, je mag geen mensen bedanken, je topic gaat op slot, je wordt gebanned, we zeggen niet waarom, zoek t zelf ff uit"
dank je wel.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel goed, zeker als ze jouw contract willen gaan bekijken om te kijken wat er mogelijk is.
Ben benieuwd, ik zal voor je duimen.
de grootste grap: dat concurentiebeding speelt een rol omdat ze binnen 10km van m'n huidige werk zitten.
Ik zit nu op 3.5km fietsen ofzo, zou bij dat andere bedrijf volgens mij 2,5km zijn... maar aangezien ze gaan verhuizen wordt dat straks ook maar 2km ofzoquote:gelukkig, dacht dat t aan mij lag
Hehe, kun je naar huis rollenquote:Op donderdag 29 november 2012 11:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dank je wel.
de grootste grap: dat concurentiebeding speelt een rol omdat ze binnen 10km van m'n huidige werk zitten.
Ik zit nu op 3.5km fietsen ofzo, zou bij dat andere bedrijf volgens mij 2,5km zijn... maar aangezien ze gaan verhuizen wordt dat straks ook maar 2km ofzo
[..]gelukkig, dacht dat t aan mij lag
![]()
![]()
Hemelsbreed gemeten, ga ik van nu 2.2km, naar 1.3km.quote:
En over de weg van 3.2km naar 1.7km (huidige en nieuwe locatie van (hopelijk) nieuwe werkgever schelen over de weg niks)
Mja op tweakers zijn het wat dat betreft vaak wel een stel eikels.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dank je wel.
Ik zit nu op 3.5km fietsen ofzo, zou bij dat andere bedrijf volgens mij 2,5km zijn... maar aangezien ze gaan verhuizen wordt dat straks ook maar 2km ofzo
[..]gelukkig, dacht dat t aan mij lag
Tweakers ben ik echt al maanden niet geweestPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Hehe, dat is niet zo verquote:Op donderdag 29 november 2012 11:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hemelsbreed gemeten, ga ik van nu 2.2km, naar 1.3km.
En over de weg van 3.2km naar 1.7km (huidige en nieuwe locatie van (hopelijk) nieuwe werkgever schelen over de weg niks)
.
Ik ook nietquote:Op donderdag 29 november 2012 11:55 schreef Toekito het volgende:
Tweakers ben ik echt al maanden niet geweest.
![]()
Goeie middag
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Snap ik jaquote:Op donderdag 29 november 2012 12:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De tijd gaat zo verrekte langzaam hèquote:Op donderdag 29 november 2012 12:10 schreef Cryothic het volgende:
middag aan hen die net online komen
Echt nergens zin in vandaag
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Juist, start je je pc opnieuw op, heb je opeens geen geluid meer
Goed bezigquote:Op donderdag 29 november 2012 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben al best actief geweestik ga vanmiddag ook nog wel wat doen. Beetje opruimen ofzo.
14 SHADES OF GREY
Ach ja je moet toch wat.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
nergens? wel om te fokken kennelijk![]()
Maar even serieus ik baal gewoon van een heleboel dingen momenteel.
14 SHADES OF GREY
Hoi
Wat een kutdag. Pijn in buik, rokje werken. JeezI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
thanksquote:
had ik maar een kutdagquote:Op donderdag 29 november 2012 12:21 schreef Tamashii het volgende:
Hoi
Wat een kutdag. Pijn in buik, rokje werken. Jeez
Dat is wel vervelendquote:Op donderdag 29 november 2012 12:21 schreef Tamashii het volgende:
Hoi
Wat een kutdag. Pijn in buik, rokje werken. Jeez. Maar je overleefd het heus wel
![]()
![]()
thanksquote:ik sta al voor 30% een 7,2 dus ik moet deze wel halen
fixed.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
had ik maar een dag een kut![]()
en succesNIEUW: Foto's!![]()
Wat ga je dan doen?quote:Op donderdag 29 november 2012 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil voor 1 dag wel eens een piemol hebben
manmanman![]()
![]()
![]()
Zou je net zien dat je die dag ongesteld bentquote:dan heb je inderdaad een kutdag
14 SHADES OF GREY
alsof dat zo erg is, beetje bloed uit de flamoesquote:Op donderdag 29 november 2012 12:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou je net zien dat je die dag ongesteld bentdan heb je inderdaad een kutdag
Dames care to comment on thisquote:Op donderdag 29 november 2012 12:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alsof dat zo erg is, beetje bloed uit de flamoes
14 SHADES OF GREY
Beetje?quote:Op donderdag 29 november 2012 12:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alsof dat zo erg is, beetje bloed uit de flamoes
Brokken man, en slierten enzulks![]()
Meer details graag.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje?
Brokken man, en slierten enzulks![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje?
Brokken man, en slierten enzulks
nou en, tamponnetje erin en gaan met die banaanquote:Op donderdag 29 november 2012 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje?
Brokken man, en slierten enzulksWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Zonder beeldmateriaal graagquote:Ik moet nog lunchen namelijk
14 SHADES OF GREY
Ik ook, over een minuutquote:Op donderdag 29 november 2012 12:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zonder beeldmateriaal graagIk moet nog lunchen namelijk
.
![]()
En dan doorlekken en alsnog je witte slipje vol met rode zooiquote:Op donderdag 29 november 2012 12:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nou en, tamponnetje erin en gaan met die banaan![]()
omnomnomquote:Op donderdag 29 november 2012 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Propjes, slierten, brokjes meer kan ik er niet van maken![]()
![]()
Geef hier danquote:Op donderdag 29 november 2012 12:29 schreef AldoTheApache het volgende:
note to self#2 : Zet godverdomme die zak weg.
![]()
lijkt wel een kleuterklas, met propjes, brokjes gum en slierten papier in iemands haarquote:Op donderdag 29 november 2012 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Propjes, slierten, brokjes meer kan ik er niet van maken
Alsof het bloed het ergste is aan het ongesteld zijnquote:Op donderdag 29 november 2012 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan doorlekken en alsnog je witte slipje vol met rode zooi
Nou en?quote:Op donderdag 29 november 2012 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan doorlekken en alsnog je witte slipje vol met rode zooiDat stop je daarna dan toch gewoon in de wasmachine
HAHAHAHA!quote:Op donderdag 29 november 2012 12:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lijkt wel een kleuterklas, met propjes, brokjes gum en slierten papier in iemands haar![]()
![]()
CONFETTI uit de perforatorquote:Op donderdag 29 november 2012 12:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lijkt wel een kleuterklas, met propjes, brokjes gum en slierten papier in iemands haar![]()
![]()
Goed![]()
Aldo die buikkrampen zijn geen pretje heb ik gehoord.14 SHADES OF GREY
My Preciousssssssssssssssssssssssssssssssquote:14 SHADES OF GREY
En daarna lekker knuffelen en in slaap vallen in elkaars armen14 SHADES OF GREY
Knuffelen? In slaap vallen?quote:14 SHADES OF GREY
Of ik ?quote:Op donderdag 29 november 2012 12:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed zo.
[..]
Ik denk dat Faxie wint. Of magnetronkoffie.
![]()
ben je hommo?quote:Op donderdag 29 november 2012 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
En daarna lekker knuffelen en in slaap vallen in elkaars armen
Jaquote:
14 SHADES OF GREY
eraf rollen, en dan zeggen: Zo, en nu ga je naar je eigen bedquote:Op donderdag 29 november 2012 12:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rug toekeren en pitten. En als je weer wakker wordt ochtendseks.
Dat denk ik. Ik dacht dat Faxie zei dat hij al een aantal jaar droog staatquote:. Maar dat weet ik niet zeker.
![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 12:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
eraf rollen, en dan zeggen: Zo, en nu ga je naar je eigen bed![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 12:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
eraf rollen, en dan zeggen: Zo, en nu ga je naar je eigen bed. Dat kun je alleen niet zeggen als je bij haar slaapt
.
![]()
Afrekenen oh nee wacht dat je er voor. Dan aankleden en naar huis gaanquote:Op donderdag 29 november 2012 12:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
eraf rollen, en dan zeggen: Zo, en nu ga je naar je eigen bed14 SHADES OF GREY
Zo, en nu ga je naar de bankquote:Op donderdag 29 november 2012 12:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]. Dat kun je alleen niet zeggen als je bij haar slaapt
.
Oh de pandapunten
14 SHADES OF GREY
Ik heb er heel veel, weet nu wel waardoor dat komtquote:
Kan ook. Maar dan denk ik dat ik niet nog een keer langs mag komenquote:Op donderdag 29 november 2012 12:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zo, en nu ga je naar de bank.
![]()
Alsof je dat wilquote:Op donderdag 29 november 2012 12:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ook. Maar dan denk ik dat ik niet nog een keer langs mag komen.
1x sex met een mooi verhaal > regelmatig sexquote:Op donderdag 29 november 2012 12:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wel. Beter wel goede en regelmatig seks, dan geen seks
.
Dat verhaal boeit me niet. Ga jij maar lekker een aantal weken droog staanquote:Op donderdag 29 november 2012 12:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
1x sex met een mooi verhaal > regelmatig sex.
![]()
ssstttquote:Op donderdag 29 november 2012 12:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat verhaal boeit me niet. Ga jij maar lekker een aantal weken droog staan.
En hoe lang is het kif?quote:Op donderdag 29 november 2012 12:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat verhaal boeit me niet. Ga jij maar lekker een aantal weken droog staan.
14 SHADES OF GREY
quote:Op donderdag 29 november 2012 12:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kom eens op net dat verhaal dan.
Dat je droog staatquote:
14 SHADES OF GREY
Lalala ik veel langerquote:
14 SHADES OF GREY
Oh dat is grappigquote:
14 SHADES OF GREY
Dat geen seks hebben is nog niet eens het ergstequote:
14 SHADES OF GREY
Eens. Geen liefde krijgen is kut.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat geen seks hebben is nog niet eens het ergste![]()
Zekerquote:Op donderdag 29 november 2012 13:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eens. Geen liefde krijgen is kut.
14 SHADES OF GREY
Rokjequote:
14 SHADES OF GREY
The one who inspires the pain to the phantasmagoria in my headWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik zou daar nog aandacht en intimiteit aan toevoegenquote:Op donderdag 29 november 2012 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje raar verwoord misschien alleen.
14 SHADES OF GREY
Goed punt.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou daar nog aandacht en intimiteit aan toevoegenPics.quote:![]()
Neh, staat aan de binnenkant, t label zegmaar "Be awaesome"quote:
Geniaal, nou wel wat mee doen dan vandaag, anders doe je je shirt te kortquote:Op donderdag 29 november 2012 13:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neh, staat aan de binnenkant, t label zegmaar "Be awaesome"NIEUW: Foto's!![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 13:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wit shirt met een hele grote groene + erop?Wat heb je er nou aan dat dat aan de binnenkant staatquote:Op donderdag 29 november 2012 13:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neh, staat aan de binnenkant, t label zegmaar "Be awaesome".
![]()
Ik ga gewoon mezelf zijn, dan ben ik al awesome genoegquote:Op donderdag 29 november 2012 13:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geniaal, nou wel wat mee doen dan vandaag, anders doe je je shirt te kort
Omdat IK weet dat het er staatquote:Op donderdag 29 november 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Wat heb je er nou aan dat dat aan de binnenkant staat.
Mental support enzo
I knohow. Maar ik vraag me nog steeds af wat beter of blabla is.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 13:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga gewoon mezelf zijn, dan ben ik al awesome genoeg
[..]
Omdat IK weet dat het er staatMental support enzo
Wat bedoel je precies met 'wat beter is'? Voor je bankrekening is het beter om het niet te kopenquote:Op donderdag 29 november 2012 13:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I knohow. Maar ik vraag me nog steeds af wat beter of blabla is..
![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 13:14 schreef Vinniiee het volgende:
TMF Yearmix 2000 maar even opgezet![]()
Zelf meer in de mood voor
https://dl.dropbox.com/u/(...)0by%20Grendel%29.mp3What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik wil een levenquote:
14 SHADES OF GREY
Stond vanmorgen nog ergens (kan nu t artikel niet meer vinden natuurlijk) dat iOS terein aan het verliezen is t.o.v. Android wat betreft tablets.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I knohow. Maar ik vraag me nog steeds af wat beter of blabla is.
Ik zou het wel weten... bij mij zou het een Galaxy Tab 2 10.1 worden.
Ik heb echt niks met die iPadquote:Op donderdag 29 november 2012 13:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga gewoon mezelf zijn, dan ben ik al awesome genoeg
[..]
Omdat IK weet dat het er staatMental support enzo
Ik bedoel tussen Samsung of Apple.quote:
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik heb dat vorige week gehoord over verliezen van de apple consumer. Maar goed, ik ben een noob en hou van design, net als dat ik van kunst houd.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Stond vanmorgen nog ergens (kan nu t artikel niet meer vinden natuurlijk) dat iOS terein aan het verliezen is t.o.v. Android wat betreft tablets.
Ik zou het wel weten... bij mij zou het een Galaxy Tab 2 10.1 worden.
Ik heb echt niks met die iPad
Was dat voor muziek?quote:Op donderdag 29 november 2012 13:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
Zelf meer in de mood voor
https://dl.dropbox.com/u/(...)0by%20Grendel%29.mp3Samsung. Ik heb niks met Applequote:Op donderdag 29 november 2012 13:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik bedoel tussen Samsung of Apple.. En je moet voor heel veel app's betalen bij Apple.
![]()
EBM/industrialquote:Op donderdag 29 november 2012 13:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was dat voor muziek?
[..]
Samsung. Ik heb niks met Apple.
Tevens wordt de staart van mijn nieuwe knuffel aangevallen door m'n kat O.oWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Wat voor smartphone heb je nu? Wat vind je prettig om mee te werken?quote:Op donderdag 29 november 2012 13:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik bedoel tussen Samsung of Apple.14 SHADES OF GREY
Hmm, straks maar even opzetten danquote:Op donderdag 29 november 2012 13:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
EBM/industrial
Tevens wordt de staart van mijn nieuwe knuffel aangevallen door m'n kat O.o
Wat voor knuffel. Stoute poes
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 13:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb dat vorige week gehoord over verliezen van de apple consumer. Maar goed, ik ben een noob en hou van design, net als dat ik van kunst houd.http://www.slashgear.com/(...)no-contest-14228131/quote:Personally, I’d rather have an iPad than a Galaxy Tab, but not because one is better tuned than the other. I like the vastness of the accessories market for the iPad, the app store has the games and apps I want right away, and it still seems as though Apple’s support network is the better choice in the end.NIEUW: Foto's!![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, straks maar even opzetten dan
Wat voor knuffel. Stoute poes
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
HTC. Kuttelefoon.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor smartphone heb je nu? Wat vind je prettig om mee te werken?Wellicht komt dat doordat ie al bijna 1.5 jaar oud is, maar hij valt uit, hij typt soms niet, hij is giga snel leeg, hij doet dit en dat wat allemaal kut is.
Ja, ik ga eens awesome zijn en de awesome dingen doen met de awesome personen waar ik mee afgesproken heb
Dat zijn alle smartphones lieve schatquote:Op donderdag 29 november 2012 13:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
HTC. Kuttelefoon.Wellicht komt dat doordat ie al bijna 1.5 jaar oud is, maar hij valt uit, hij typt soms niet, hij is giga snel leeg, hij doet dit en dat wat allemaal kut is.
.
![]()
Hehe, en zo zijn er honderden meningen.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
http://www.slashgear.com/(...)no-contest-14228131/
Awesomequote:Op donderdag 29 november 2012 13:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, ik ga eens awesome zijn en de awesome dingen doen met de awesome personen waar ik mee afgesproken heb![]()
![]()
Nou, kan me niet voorstellen dat iedere telefoon ZO snel leeg is. Ik hoef maar 2 uur op internet en bam.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zijn alle smartphones lieve schat.
Jij man, met je retard horse.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je bent zelf geniaaaaaal
Ik ga m zo maar ff als boksbal gebruikenWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Jawel, mijn Galaxy S2 ook. En de S3 ook, en de Nexus ook, en ga zo maar doorquote:Op donderdag 29 november 2012 13:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, kan me niet voorstellen dat iedere telefoon ZO snel leeg is. Ik hoef maar 2 uur op internet en bam..
![]()
quote:![]()
Deze is mooier, dus jij moet deze
Nee, beide zijn ze even mooi.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
Deze is mooier, dus jij moet dezeDon't do thiiis.
Oooooooooooooooooh Donnaaaa,
I had a girl. Donna was her name.
Since she left me. I never have the same.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Hahaha awww, maak ik t je moeilijk? Think about itquote:Op donderdag 29 november 2012 13:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, beide zijn ze even mooi.Don't do thiiis.
Near to you I am healing, but it's takin' so long.. And though she's gone and you are wonderful, it's hard to move on lalalaquote:Op donderdag 29 november 2012 13:32 schreef Tamashii het volgende:
Oooooooooooooooooh Donnaaaa,
I had a girl. Donna was her name.
Since she left me. I never have the same.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Nee mafketel.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hahaha awww, maak ik t je moeilijk? Think about it
quote:
Toch blijft het aanbod staan, zoNedeel van vandaag is vandaagquote:Op donderdag 29 november 2012 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
Nadeel van een goede dag is dat je vaak overenthousiast weer bent
Je mag best wat enthousiasme aan mijn gevenquote:Op donderdag 29 november 2012 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
Nadeel van een goede dag is dat je vaak overenthousiast weer bentdie van mij is op namelijk
14 SHADES OF GREY
Bijnaquote:
14 SHADES OF GREY
Maar na vandaag is het wel weekendquote:Op donderdag 29 november 2012 13:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nedeel van vandaag is vandaag![]()
kusje op je nadelige dag![]()
Sheeeee knowwwws how to love me. And rockssss to the left, rocks to the righttttt.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Near to you I am healing, but it's takin' so long.. And though she's gone and you are wonderful, it's hard to move on lalalaI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Mja, meh.. Mijn weekend wordt ook stom denk ikquote:Op donderdag 29 november 2012 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar na vandaag is het wel weekend![]()
Maar dank je
True, en de dagen erna zijn dan een beetje ruk.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
Nadeel van een goede dag is dat je vaak overenthousiast weer bentI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Oh... Geen leuke vooruitzichten?quote:Op donderdag 29 november 2012 13:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mja, meh.. Mijn weekend wordt ook stom denk ik![]()
Maar dank je![]()
Duurt nog 3,5 uur ofzo.quote:HEUL NIETquote:Op donderdag 29 november 2012 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar na vandaag is het wel weekend![]()
![]()
Meiissjeeee, het leven is hard maar nou verdien je weer centjes en alles. <3quote:Op donderdag 29 november 2012 13:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Toch blijft het aanbod staan, zo
[..]
Nedeel van vandaag is vandaagI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
She knoooooooooohoooows that if she loves me, she can have me..quote:Op donderdag 29 november 2012 13:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sheeeee knowwwws how to love me. And rockssss to the left, rocks to the righttttt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Kleine kansquote:Op donderdag 29 november 2012 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh... Geen leuke vooruitzichten?
quote:![]()
Ik wel althans dat hoop ik, iets met een verjaardag ofzo14 SHADES OF GREY
Ja..Mja *zucht*.. Ze hadden t gewoon wel ff eerder mogen laten weten.. Dit zuigt gewoonquote:Op donderdag 29 november 2012 13:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Meiissjeeee, het leven is hard maar nou verdien je weer centjes en alles. <3What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ahh, da's wel beter ja, wordt vast gezelligquote:Op donderdag 29 november 2012 13:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
Ik wel althans dat hoop ik, iets met een verjaardag ofzo
Ja, met m'n nieuwe herparderp knuffelquote:Op donderdag 29 november 2012 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Dat wordt onder je dekbed schuilen en huilen tot het weekend over is
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ahh, da's wel beter ja, wordt vast gezellig14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: