jaa, jij ook?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Hoii
Iedereen hier lekker geslapen?
Mooi, deelsquote:
dan staart er iemand naar jequote:Op donderdag 29 november 2012 10:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooi, deels
ben echt 100x wakker geworden vanacht
Geen idee waarom want door telefoon enzo slaap ik altijd heen
Hmmm.. Een of andere geest die niet kon geloven dat me kamer wel degelijk opgeruimd is nuquote:Op donderdag 29 november 2012 10:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan staart er iemand naar je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogge, jawel, maar wel een beetje kortquote:Op donderdag 29 november 2012 10:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Hoii
Iedereen hier lekker geslapen?
quote:Op donderdag 29 november 2012 10:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hmmm.. Een of andere geest die niet kon geloven dat me kamer wel degelijk opgeruimd is nu!
Dat zal het zijn jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 29 november 2012 10:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hmmm.. Een of andere geest die niet kon geloven dat me kamer wel degelijk opgeruimd is nu!
Ja wie weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
waaat ga je daar nou weer doen?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ben nu op weg naar oh oh Den Haag
aww veel plezierquote:Op donderdag 29 november 2012 10:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naar sealife op excursie
Was dat niet dat huge-ass aquarium?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naar sealife op excursie
yupquote:Op donderdag 29 november 2012 10:45 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Was dat niet dat huge-ass aquarium?
ja hoorde ook dat je roggen mocht aaien ofzoquote:Op donderdag 29 november 2012 10:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
aww veel plezierben daar 1x geweest toen ik... 10 was ofzo en toen was er een octopus die een potje kon openmaken ofzo en dat was helemaal op tv en al die bende XD
Roggen aaien is cool en dat mag daar inderdaadquote:Op donderdag 29 november 2012 10:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja hoorde ook dat je roggen mocht aaien ofzolijkt me wel grappig
Auwquote:Op donderdag 29 november 2012 10:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Roggen aaien is cool en dat mag daar inderdaaddie zitten in een hele grote bak waar een bruggetje overheen loopt etc als ik het goed herinner
Niet stiekem pijlstaart rog aaien he?
"The Steve Irwin experience"quote:Op donderdag 29 november 2012 10:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Roggen aaien is cool en dat mag daar inderdaaddie zitten in een hele grote bak waar een bruggetje overheen loopt etc als ik het goed herinner
nee komt goedquote:Op donderdag 29 november 2012 10:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja stiekem is dat ook in sealife scheveningen gebeurt, maar ze hebben het verhaal iets veranderd anders zou niemand er meer heen gaanquote:Op donderdag 29 november 2012 10:48 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
"The Steve Irwin experience"
Oke gelukkig maarquote:
als ik er ben stuur ik een fotoquote:Op donderdag 29 november 2012 10:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja stiekem is dat ook in sealife scheveningen gebeurt, maar ze hebben het verhaal iets veranderd anders zou niemand er meer heen gaan
[..]
Oke gelukkig maar
- Ik verwacht trouwens wel een foto op de whatsapp van een rog nu.
Yee, dan is mijn dag ook weer goedquote:Op donderdag 29 november 2012 10:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik er ben stuur ik een foto
gelukkig maarquote:Op donderdag 29 november 2012 10:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yee, dan is mijn dag ook weer goed
quote:Op donderdag 29 november 2012 10:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja stiekem is dat ook in sealife scheveningen gebeurt, maar ze hebben het verhaal iets veranderd anders zou niemand er meer heen gaan
[..]
Oke gelukkig maar
- Ik verwacht trouwens wel een foto op de whatsapp van een rog nu.
Koffie zuipen en FOK!en ?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben weer de halve dag alleen op stage
beterrrrquote:Op donderdag 29 november 2012 11:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben weer de halve dag alleen op stage
ik zag het, ernstigquote:Op donderdag 29 november 2012 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ontdekte gisteren deze SC. Toen ging ik ineens van 300-350 posts naar 570 posts.
Ja dat kanquote:Op donderdag 29 november 2012 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat krijg je als je niks te doen hebt op je werk.
Doe net als mij... hele dag thuiszitten zoekend naar werkquote:Op donderdag 29 november 2012 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat krijg je als je niks te doen hebt op je werk.
ja dan snap ik datquote:Op donderdag 29 november 2012 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook in GRTDOJW zit.
Dat mag ik in januari doen als ik niet aangenomen wordt op het Saxionquote:Op donderdag 29 november 2012 11:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Doe net als mij... hele dag thuiszitten zoekend naar werk
En als je de rest vrij is (weekend) dan mag ik weer me uniform aantrekken en werken
Volgende week zaterdag wel een dienst van minimaal 13 uur
Nee dat is juist fking lekker... gelijk weer genoeg geld voor de komende tijdquote:Op donderdag 29 november 2012 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat mag ik in januari doen als ik niet aangenomen wordt op het Saxion.
Hehe, dat is wel kut. Dat is een lange dag!
Mja oke, zit wat inquote:Op donderdag 29 november 2012 11:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee dat is juist fking lekker... gelijk weer genoeg geld voor de komende tijd
En moet er bijna 2 uur voor rijden dus dan ga ik niet maar een dienst van 8 uur lopen
Ennnnnnn het is weer een muziek evenement dus word denk weer genieten
Speedfestquote:Op donderdag 29 november 2012 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja oke, zit wat in. Ah oke, welk feest?
quote:Op donderdag 29 november 2012 11:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niets nieuws daar, ik sta zelfs relatief hoog
Hmm, zegt me niksquote:Op donderdag 29 november 2012 11:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Speedfest
Aankomend weekend weer naar de kuip, daar weer even in de gaten houden
Fey-RKC
120quote:Op donderdag 29 november 2012 11:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
dat is algemeen bekendquote:Op donderdag 29 november 2012 11:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ik kan er niets aan doen, ik kan er gewoon niet mee omgaan.
Mhaw voetbal boeit me niks maar hoop altijd dat Feyenoord wint want dan blijven de "supporters" lief en kan ik gewoon weer snel vrolijk naar huisquote:Op donderdag 29 november 2012 11:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, zegt me niks.
Hehe, leuke wedstrijdjes zijn dat. Altijd maar een verrassing wat er gaat gebeuren.
Hehehehequote:Op donderdag 29 november 2012 11:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ik kan er niets aan doen, ik kan er gewoon niet mee omgaan.
Hehehe, ik heb er ook niet veel mee. Maar dat kun je beter hebben. Die rellen lijkt me niksquote:Op donderdag 29 november 2012 11:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw voetbal boeit me niks maar hoop altijd dat Feyenoord wint want dan blijven de "supporters" lief en kan ik gewoon weer snel vrolijk naar huis
Enn yeeeee komt me moeder ineens me kamer binnen met frikandelbroodjes![]()
Nee dan worden mensen nogal vervelend... toen ook Fey-Ajax, stond tot de 85ste minuut ofzo 1-2 ... dus de eerste supporters die weg gingen allemaal lekker irritand doen tegen ons en toen werd er gescoord en iedereen ineens weer blijquote:Op donderdag 29 november 2012 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehe, ik heb er ook niet veel mee. Maar dat kun je beter hebben. Die rellen lijkt me niks.
Omnomnom, lekker.
Ik kan me voorstellen dat dat heel erg verschilt waar je staat. Eigenlijk best apart, want voetbal zou juist ook een feestje moeten zijnquote:Op donderdag 29 november 2012 11:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee dan worden mensen nogal vervelend... toen ook Fey-Ajax, stond tot de 85ste minuut ofzo 1-2 ... dus de eerste supporters die weg gingen allemaal lekker irritand doen tegen ons en toen werd er gescoord en iedereen ineens weer blij
16 Dec weer een risico wedstrijd, Fey-Ado.
Hoop dat ik lekker op me vaste stekkie sta want fouilleren bij de kuip vind ik niks... al die supporters daar lijken altijd sacherijnig enzoen de supporters zeuren ook nog eens op je bij het fouilleren
boeit me weinig maar maakt het werk minder leuk.
Tijdens evenementen daarintegen is fouilleren juist leuk, mensen in de feeststemming en gaan altijd gewoon gezellig een praatje met je maken. Opmerkingen krijg je ook nog wel maar op evenementen mag je meer zeggen etc dus je kan gewoon lekker mee gaan lullen
Ja en degene die het als een feestje zien (gezinnen etc) hoeven we niet altijd te fouillerenquote:Op donderdag 29 november 2012 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat heel erg verschilt waar je staat. Eigenlijk best apart, want voetbal zou juist ook een feestje moeten zijn. Tenzij je keihard verliest natuurlijk
.
slotpostsquote:Op donderdag 29 november 2012 11:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet eens. Best slecht eigenlijk, die zouden dus zo wat naar binnen kunnen smokkelen. Hehe, harde kern ditdat.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja en degene die het als een feestje zien (gezinnen etc) hoeven we niet altijd te fouilleren
Bij veel wedstrijden pakken we de doelgroep eruit
Wel schattig altijd van die kleine kinderen die met hun rugtasje komen en dan helemaal verlegen worden als je vraagt of je even in zijn tas mag kijken
Kinderen
Net als ik zeg je kan niet van te voren weten wanneer we wel doelgroep doen en wanneer iedereenquote:Op donderdag 29 november 2012 11:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet eens. Best slecht eigenlijk, die zouden dus zo wat naar binnen kunnen smokkelen. Hehe, harde kern ditdat.
Haha, ja geniaal.
Steekt wel een beetje raar in elkaar danquote:Op donderdag 29 november 2012 11:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Net als ik zeg je kan niet van te voren weten wanneer we wel doelgroep doen en wanneer iedereen
En die mensen die zeggen alleen risico wedstrijden doen we alles die mogen ook 2x achter hun oor krabben want een wedstrijd tegen... bijvoorbeeld fc knudde zouden we ook zomaar iedereen kunnen checken als we die opdracht krijgen
Daarom, en het systeem wat erin zit werkt volgens mij wel aardig maarja genoeg geluld ander onderwerpquote:Op donderdag 29 november 2012 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Steekt wel een beetje raar in elkaar dan. Maar goed, wat de baas zegt moet jij doen
.
Goed plan. Ik heb honger, zin in de Subway, maar die hebben we hier nietquote:Op donderdag 29 november 2012 11:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Daarom, en het systeem wat erin zit werkt volgens mij wel aardig maarja genoeg geluld ander onderwerp
Als ik subway wil moet ik ook naar een paar dorpen verder rijdenquote:Op donderdag 29 november 2012 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed plan. Ik heb honger, zin in de Subway, maar die hebben we hier niet.
Hehe, ja hier ookquote:Op donderdag 29 november 2012 11:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als ik subway wil moet ik ook naar een paar dorpen verder rijdenmaar we hebben wel een mac
dorpenquote:Op donderdag 29 november 2012 11:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als ik subway wil moet ik ook naar een paar dorpen verder rijdenmaar we hebben wel een mac
Dorpen zijn chill om in te wonenquote:
mijn dorp heeft geen treinquote:Op donderdag 29 november 2012 11:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dorpen zijn chill om in te wonen![]()
Alleen met uitgaan soms wat minder maarja, lang leve de trein
Mijne gelukkig welquote:Op donderdag 29 november 2012 11:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn dorp heeft geen trein
Ja man, lekker grolsch drinken in de keet en boerinnen met overgewicht en accent aanduwenquote:Op donderdag 29 november 2012 11:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dorpen zijn chill om in te wonen![]()
Alleen met uitgaan soms wat minder maarja, lang leve de trein
Hier is niets mis mee.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ja man, lekker grolsch drinken in de keet
Jah eigenlijk is grolsch ook best te drinken, maar Amstel ofzo drinken ze dan weer niet in een dorpquote:
Hier welquote:Op donderdag 29 november 2012 12:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jah eigenlijk is grolsch ook best te drinken, maar Amstel ofzo drinken ze dan weer niet in een dorp
Drink zelf hertog jan of amstel...quote:Op donderdag 29 november 2012 11:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja man, lekker grolsch drinken in de keet en boerinnen met overgewicht en accent aanduwenVeel plezier, maar mij niet gezien
In welk "dorp" woon je dan?quote:Op donderdag 29 november 2012 12:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Drink zelf hertog jan of amstel...en nee hier hebben we geen "keet" en al dat gebeuren
en zit binnen 15 minuten in Haarlem vanaf hier.. Amsterdam 20 minuten
Hillegomquote:Op donderdag 29 november 2012 12:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
In welk "dorp" woon je dan?
20k inwoners en een eigen station. Das geen dorp man. Als je nou in sexbierum ofzo woont..quote:
Het valt nog steeds onder een dorpquote:Op donderdag 29 november 2012 12:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
20k inwoners en een eigen station. Das geen dorp man. Als je nou in sexbierum ofzo woont..
Apeldoorn was vroeger ook een dorp, dat is het nu niet meer. Dus die tekst zegt niksquote:Op donderdag 29 november 2012 12:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het valt nog steeds onder een dorp
Hillegom is een plaats en gemeente in de Bollenstreek in de Nederlandse provincie Zuid-Holland. De gemeente telt 20.888 inwoners en heeft een oppervlakte van 13,48 kmē (waarvan 0,60 kmē water). Binnen de gemeentegrenzen liggen geen andere kernen. De naam Hillegom is afgeleid van de Abdij genaamd "Hijlighem" waar het dorp later omheen is gebouwd. Deze abdij is in de middeleeuwen verdwenen.
Ja ok maar cmon, je zit tussen alle grote steden in. Dat heeft niks meer te maken met een dorp.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het valt nog steeds onder een dorp
Hillegom is een plaats en gemeente in de Bollenstreek in de Nederlandse provincie Zuid-Holland. De gemeente telt 20.888 inwoners en heeft een oppervlakte van 13,48 kmē (waarvan 0,60 kmē water). Binnen de gemeentegrenzen liggen geen andere kernen. De naam Hillegom is afgeleid van de Abdij genaamd "Hijlighem" waar het dorp later omheen is gebouwd. Deze abdij is in de middeleeuwen verdwenen.
Ssssssstquote:Op donderdag 29 november 2012 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Apeldoorn was vroeger ook een dorp, dat is het nu niet meer. Dus die tekst zegt niks.
Klopt daar heb je dan wel weer gelijk inquote:Op donderdag 29 november 2012 12:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja ok maar cmon, je zit tussen alle grote steden in. Dat heeft niks meer te maken met een dorp.
Kleine stadquote:Op donderdag 29 november 2012 12:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ssssssstik vind het nog steeds een dorp
Jammer, ik wou net een grap gaan maken over FC twente - PEC Zwollequote:
Noordelijker dan Purmerend. Purmerend is een afvoerputjequote:Op donderdag 29 november 2012 12:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jammer, ik wou net een grap gaan maken over FC twente - PEC ZwollePurmerend ofzo?
Hahah die paar keren dat ik in Purmerend ben geweest is het me anders wel goed bevallen daar. Zit je helemaal in Den Helder dan?quote:Op donderdag 29 november 2012 12:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Noordelijker dan Purmerend. Purmerend is een afvoerputje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |