abonnement Unibet Coolblue
pi_121613694
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:18 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De kans dat een extra wifi stick werkt is bijna 0 ivm drivers.
Gewoon een Bluetooth muis kopen (als je stick dat heeft) of via een HUB een normale (logitech) draadloze muis aansluiten.
ik zocht via chinaprisex op bleutooth mouse, maar hij geeft geen resultaten?
hoe kan dat?
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:14:59 #152
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_121615099
Bluetooth ipv bleutooth, misschien dat dat t was?
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:16:00 #153
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121615167
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:14 schreef funky_fart het volgende:
Bluetooth ipv bleutooth, misschien dat dat t was?
:Y En Chinaprices ipv Chinapricex zal ook wel helpen,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 15 januari 2013 @ 23:00:46 #154
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_121617954
voor mensen met wifi issues, gebruik even een wifiscanner en zet je router op een rustig kanaal. kan een hoop helpen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_121629940
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:16 schreef RobertNL het volgende:

[..]

:Y En Chinaprices ipv Chinapricex zal ook wel helpen,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al gevonden en besteld.
maar nog een vraagje,
ik heb een mx1 en ik maak via wifi verbinding met internet, maar heb paar vraagjes,
kan ik youtube videos op volle beeld afspelen of alleen in 640*480?
normaal moet je tog zon knop hebben om groter te maken?
pi_121631238
Heeft er hier trouwens al iemand de measy RC13 besteld, zou vooral graag weten hoe goed de klank wel is om er mee te skypen.
pi_121674890
Is er een remote app, die mijn tablet gebruikt als touch screen voor mijn google TV? dus echt 1 op 1, liefst met beeld. Een soort remote desktop idee.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:14 schreef pazara het volgende:

[..]

al gevonden en besteld.
maar nog een vraagje,
ik heb een mx1 en ik maak via wifi verbinding met internet, maar heb paar vraagjes,
kan ik youtube videos op volle beeld afspelen of alleen in 640*480?
normaal moet je tog zon knop hebben om groter te maken?
je kunt high quality aanzetten, en dan krijg je 720p. 1080p lijkt nog niet mogelijk te zijn, al hoorde ik dat er een XBMC app is die dat mogelijk maakt.
  donderdag 17 januari 2013 @ 13:35:10 #158
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121677342
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 21 januari 2013 @ 18:22:44 #159
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_121854363
Ik ga dadelijk over op glasvezel en dan gaat de UPC box dus weg. Nou wil ik de optie behouden om tv op te nemen. Is de enige mogelijkheid hiervoor een DVD-HD Recorder te kopen? Of kan dat ook met een Android stickie?
Say whaaaat?
  maandag 21 januari 2013 @ 19:13:37 #160
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121856474
Heeft geen antenne ingang, dus je kunt niet zomaar een willekeurig kanaal kijken. Via een HDMI-out op je antennebox krijg je alleen het signaal van waarnaar je aan het kijken bent, dus daar zul je niet veel mee opschieten lijkt me. Buiten het feit dat er mogelijkerwijs ook geen apps zijn die met dat idee zijn gemaakt en met een USB DVB-T stick werken ofzo. Dus het lijkt me eerder van niet...

Nieuwe official firmware voor MINIX bezitters: http://minixforums.com/th(...)ded-500mb.163/page-3
Ze zijn ook bezig met eigen hardware acceleratie voor XBMC (volgens hun Facebook).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_122554476
Wie gebruikt hier de Uhost 2? En wat zijn de ervaringen met dit apparaat, dat overigens schandalig wordt gerelabled en 3x duurder wordt verkocht door "bepaalde" Nederlandse webshops.

Alvorens bedankt.
pi_122898096
ik heb een mk808 gekocht en een usbpowered usb hub en ik heb een externe hardeschijf WD mypassport van 2TB staat op NTFS maar heb geen idee hoe ik kan zorgen dat ik bestanden kan lezen
ik heb ES explorer maar weet niet hoe ik verder moet.
  donderdag 14 februari 2013 @ 23:42:08 #163
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_122898164
Volgens mij heb je standaard geem ntfs support in android. Daar moet je dus iets voor fiksen, zie google
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_122934240
Ik wil toch eindelijk ook 1 bestellen. Zit zelf tegen denken aan de MiniX Neo x5( na wat leeswerk). Is dit een goede keuze of is bijvoorbeeld de ug802 een betere optie? Zit natuurlijk wel aardig wat verschil in door box/stick. Andere suggesties zijn uiteraard welkom
Geloof in Winne als een religie
  woensdag 20 februari 2013 @ 19:23:56 #165
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_123129143
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:15 schreef relativity het volgende:
Iemand een idee van een andere android stick waar ik debian, o.i.d., op kan installeren i.p.v. android?

Liefst met een beetje acceptabele specificaties?
Kijk ook eens hierbij enzo: http://www.slatedroid.com/forum/425-ug802/
Gewoon wat van die fora afgaan.
Zijn wel wat geporte distro's beschikbaar voor Rockchip-stickies.
Allwinner chips hebben geloof ik nog meer Linux-mogelijkheden, omdat daar al langer op ontwikkeld is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 20 februari 2013 @ 19:30:41 #166
327191 RobertNL
For your gear.
pi_123129527
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:15 schreef relativity het volgende:
Iemand een idee van een andere android stick waar ik debian, o.i.d., op kan installeren i.p.v. android?

Liefst met een beetje acceptabele specificaties?
Ik weet dat de GK802 dat heeft, zal het zelf ook eens installeren :D!
http://blog.geekbuying.co(...)accelerated-working/

Meer community voor die stick:
http://www.armtvtech.com/armtvtechforum/viewforum.php?f=50

quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:39 schreef Guul het volgende:
Is er eigenlijk een Android stick met av out?
Handig voor op vakantie...
Raspberry pi, verder zijn er wel een paar van die mediaspelers die dit kunnen (geen stick, iets groter).
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:01 schreef HeatWave het volgende:
Ja, had er al iets over gelezen, maar ben toch een beetje bang dat het ding doorfikt zonder heatsink :P.
Zijn toch ook kernels met minder overklock of lees ik dat verkeerd :+ Het is vaak de moeite wel waard bij die stiks is mijn ervaring :D

Is er een speciaal door Shiz ontworpen topic, zitten wij het CWST er een beetje mee te vervuilen :o!?
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 15:01 schreef Goddelijker het volgende:
Relax, morgen komt 'ie. Beetje weinig tijd atm.
En hoe bevalt hij nu na enige tijd? ;) Ben ik wel benieuwd na, bekende zocht ook nog een kasje met wat meer aansluitingen dan HDMI.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 22:32 schreef jarnobuiter het volgende:
Ik wil toch eindelijk ook 1 bestellen. Zit zelf tegen denken aan de MiniX Neo x5( na wat leeswerk). Is dit een goede keuze of is bijvoorbeeld de ug802 een betere optie? Zit natuurlijk wel aardig wat verschil in door box/stick. Andere suggesties zijn uiteraard welkom
Verschil is best groot, zou gewoon kijken welke versie ondertussen het verste is met support van XBMC of andere Video programmas. De Neo x5 heeft natuurlijk ook voordelen als je hem niet vaak mee neemt (meer aanlsuitingen).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_123129552
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:23 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Kijk ook eens hierbij enzo: http://www.slatedroid.com/forum/425-ug802/
Gewoon wat van die fora afgaan.
Zijn wel wat geporte distro's beschikbaar voor Rockchip-stickies.
Allwinner chips hebben geloof ik nog meer Linux-mogelijkheden, omdat daar al langer op ontwikkeld is.
Oke bedankt! :) Ziet er goed uit. Ik wilde eerst een dure nas halen, maar als ik die zelf kan bouwen is natuurlijk nog leuker ^^

Ik keek vooral naar de RockChip wegens zijn prestaties - daarom vond ik dat interessanter. Maar wordt Linux dan geemuleerd in android?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  woensdag 20 februari 2013 @ 19:33:22 #168
327191 RobertNL
For your gear.
pi_123129657
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:31 schreef relativity het volgende:

[..]

Oke bedankt! :) Ziet er goed uit. Ik wilde eerst een dure nas halen, maar als ik die zelf kan bouwen is natuurlijk nog leuker ^^

Ik keek vooral naar de RockChip wegens zijn prestaties - daarom vond ik dat interessanter. Maar wordt Linux dan geemuleerd in android?
Nee, gewoon native maar er zijn niet heel veel fabrikanten die het hebben / het is later op gang gekomen. Naar mijn idee was het er tot niet al te lang geleden nog helemaal niet (maar ik loop al weer hopeloos achter zie ik :+)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_123129808
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:33 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nee, gewoon native maar er zijn niet heel veel fabrikanten die het hebben / het is later op gang gekomen. Naar mijn idee was het er tot niet al te lang geleden nog helemaal niet (maar ik loop al weer hopeloos achter zie ik :+)
Hehe ik was een paar maanden al erover aan het fantaseren hoe vet dat zou zijn haha ^^.
Gaaf dat het nu eindelijk tot de mogelijkheden behoort! :D

Maar zoals ik zie is die RK3088 redelijk in opkomst hè? Alleen nog even kijken voor 2GB ram en 8GB Nand flash :)

[ Bericht 0% gewijzigd door relativity op 20-02-2013 19:41:45 ]
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  woensdag 20 februari 2013 @ 19:46:53 #170
327191 RobertNL
For your gear.
pi_123130396
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:35 schreef relativity het volgende:

[..]

Hehe ik was een paar maanden al erover aan het fantaseren hoe vet dat zou zijn haha ^^.
Gaaf dat het nu eindelijk tot de mogelijkheden behoort! :D

Maar zoals ik zie is die RK3188 redelijk in opkomst hè? Alleen nog even kijken voor 2GB ram en 8GB Nand flash :)
Wat wil je er op draaien Debian? Unbuntu? (wellicht is een RPI ook wat voor je?)

Wat overigens een nadeel is van de Picuntu build voor de RK3066 en veel andere chips:
quote:
Videos will not work with hardware encoding - thus xbmc, skype, vlc and other video players do not work
De RK3188 is inderdaad onderweg maar daar gaat de development natuurlijk weer deels opnieuw gedaan moeten worden. De GPU drivers gaan denk ik wel helemaal niet vrij gegeven worden :'(
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_123130644
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:46 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Wat wil je er op draaien Debian? Unbuntu? (wellicht is een RPI ook wat voor je?)

Wat overigens een nadeel is van de Picuntu build voor de RK3066 en veel andere chips:

[..]

De RK3188 is inderdaad onderweg maar daar gaat de development natuurlijk weer deels opnieuw gedaan moeten worden. De GPU drivers gaan denk ik wel helemaal niet vrij gegeven worden :'(
Ubuntu of Debian ja, maakt mij niet zoveel uit wat :) zolang het debian-based is ben ik content. Rasberry PI heb ik overigens ook bekeken, maar is waarschijnlijk te traag voor hetgeen waar ik hem voor wil gebruiken:
- Backup
- Downloadserver
- Webserver
- Etc
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  woensdag 20 februari 2013 @ 19:57:21 #172
327191 RobertNL
For your gear.
pi_123131033
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:50 schreef relativity het volgende:

[..]

Ubuntu of Debian ja, maakt mij niet zoveel uit wat :) zolang het debian-based is ben ik content. Rasberry PI heb ik overigens ook bekeken, maar is waarschijnlijk te traag voor hetgeen waar ik hem voor wil gebruiken:
- Backup
- Downloadserver
- Webserver
- Etc
Ah, wellicht dan nog een stapje hoger kijken bij ODROID weet niet of een RK3066 dat (gelijktijdig) gaat trekken ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_123131183
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:57 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ah, wellicht dan nog een stapje hoger kijken bij ODROID weet niet of een RK3066 dat (gelijktijdig) gaat trekken ;)
Ook die GK802 quad core niet?
In die nas systemen (van bijv. synology) zitten toch ook van die simpele processortjes?

Die ODROID ziet er erg leuk uit :D

Jammer dat die ODROID-X2 uitverkocht is :(
http://www.hardkernel.com(...)g_code=G135235611947

Kan ik daar bijv ook mee 4 harde schijven in raid schakelen?
Mijn budget is overigens 200 EUR totaal, exl. schijven.

[ Bericht 7% gewijzigd door relativity op 20-02-2013 20:08:35 ]
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_123131450
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:30 schreef RobertNL het volgende:
Verschil is best groot, zou gewoon kijken welke versie ondertussen het verste is met support van XBMC of andere Video programmas. De Neo x5 heeft natuurlijk ook voordelen als je hem niet vaak mee neemt (meer aanlsuitingen).
Het is toch de X5 geworden, in nu onderweg. Hoop dat ik er veel plezier van ga hebben, maar volgens vele reviews moet dat wel lukken :)
Geloof in Winne als een religie
  woensdag 20 februari 2013 @ 22:06:35 #175
327191 RobertNL
For your gear.
pi_123139201
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:59 schreef relativity het volgende:

[..]

Ook die GK802 quad core niet?
In die nas systemen (van bijv. synology) zitten toch ook van die simpele processortjes?

Die ODROID ziet er erg leuk uit :D

Jammer dat die ODROID-X2 uitverkocht is :(
http://www.hardkernel.com(...)g_code=G135235611947

Kan ik daar bijv ook mee 4 harde schijven in raid schakelen?
Mijn budget is overigens 200 EUR totaal, exl. schijven.
Ja klopt, zou opzich ook wel moeten werken. Maar mijn Synology heeft het er bij te veel taken ook niet heel makkelijk mee ;)

Oei, maar die ODROID is wel een pak krachtiger denk ik, vooral op 1.7'' GHZ. Of/hoe je 4 schijven in raid kan zetten met 1 van deze apparaten durf ik niet te zeggen. (de Odroid heeft wel een forum, wellicht daar eens vragen/kijken?)

Edit voor 200 ex schijf is dit wellicht ook wel interessant
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')