goed punt idd over dat root deel XDquote:Op donderdag 24 januari 2013 07:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mwah, het lijkt mij dat als het echt riskant was je wel root nodig zou moeten hebben om die bestanden te verwijderen. Ik had na het backuppen nog eens gekeken, en er stond weer 50kb aan bestanden. Die bestanden die ik verwijderde waren 400kb oid.
Maar het kan riskabel zijn idd, daarom zette ik ook dat over eigen risico er onder.
kies al opnieuw opgestart?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:54 schreef netolk het volgende:
@gogosweden, het maakt geen zak uit of je die data wist of niet Kies blijft gewoon error opgooien dus is niet echt een goed oplossing zeg maar
Enige manier voor deze update.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:55 schreef TJV het volgende:
Dat jullie dat Kies nog gebruiken, ik snap er geen reet van.
Als ie beschikbaar is kan je 'm gewoon los downloaden en flashen met odin. Net zoals de spaanse versie.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:56 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Enige manier voor deze update.
Ik bedoelde dus, enige manier voor de meestequote:Op donderdag 24 januari 2013 21:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Als ie beschikbaar is kan je 'm gewoon los downloaden en flashen met odin. Net zoals de spaanse versie.
Je hebt een aantal apps in de Play Store daarvoor. Kijk eens of Mobile Backup II iets is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:25 schreef netolk het volgende:
hmm, weet iemand een manier om je contacten, kalender ect. te back-uppen zonder dat poep Kies?
Google contacts/kalender een optie?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:25 schreef netolk het volgende:
hmm, weet iemand een manier om je contacten, kalender ect. te back-uppen zonder dat poep Kies?
Heb dit er nu opgezet en is idd best een handig appjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je hebt een aantal apps in de Play Store daarvoor. Kijk eens of Mobile Backup II iets is.
Test zelf ook eerst of je de backup wel goed terug kan zetten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:42 schreef netolk het volgende:
[..]
Heb dit er nu opgezet en is idd best een handig appje
dit doet tenminste wel wat je wilt ipv. dat Kies dat na een kwartier voorbereiden een onbekende fout "vind" en dan vind dat je je mobiel opnieuw moet aansluiten en het grapje opnieuw begint
jup dat werkt ook gewoonquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Test zelf ook eerst of je de backup wel goed terug kan zetten.
Mooiquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:53 schreef netolk het volgende:
[..]
jup dat werkt ook gewoon
en de app zet de data gewoon als .txt op de door jou gekozen sd kaart dus mocht het mis gaan dan heb ik ze ook nog als .txt dus dan is er wel weer een manier te vinden mocht het mis gaan
edit: sorry verkeerde topicquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:35 schreef editoor het volgende:
Hoe schakel je die irritante meldingen uit? Op de S3?
Ik had 4.2.1 hier al op staan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:57 schreef gogosweden het volgende:
jelly bean schiet lekker op zeg, alleen nog maar in spanje en china_!
zomaarquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:57 schreef gogosweden het volgende:
jelly bean schiet lekker op zeg, alleen nog maar in spanje en china_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |