Vooral niet leeg laten lopen.quote:Op maandag 24 december 2012 21:32 schreef pazara het volgende:
maar als ik de nieuwe accu heb, wat kan ik dan het beste doen?
eerst leeg laten lopen of helemaal vol laden?
quote:Op maandag 24 december 2012 22:55 schreef pazara het volgende:
dus leeg laten lopen tot 0% en dan weer laden?
Lijkt me onzin dat het daaraan ligt, als de poort geen contact maakt laadt ie helemaal niet op.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:05 schreef Toekito het volgende:
iemand bekend met het steeds slechter opladen van de S2 na verloop van tijd? En dat de batterij steeds sneller dood gaat?
las al ergens dat je dan je usbpoort op je tel. moet schoonblazen (geen resultaat) en dat plaatje in je usb moet buigen. Ben beetje huiverig dat te doen, iemand tips?
Idd of de mijne vliegt binnenkort naar buitenquote:
binnenkort komt de S4quote:Op maandag 7 januari 2013 13:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Idd of de mijne vliegt binnenkort naar buiten
Ik weet het... Maar ik twijfel nu ook om over te stappen richting iPhone, haha.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 13:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet het... Maar ik twijfel nu ook om over te stappen richting iPhone, haha.
Ik ook. Ben dat gekloot met Samsung wel een beetje zat. Kapotte batterij, scherm ingebrand, camera naar de tyfus.. zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet het... Maar ik twijfel nu ook om over te stappen richting iPhone, haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 januari 2013 16:54 schreef fotostarter het volgende:
Sorry jongens, ga jullie verlaten.
Geen S2 meer voor mij vanaf morgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vaarwel. je was een waardig S2 bezitter. Het ga je goed!
RIP aan de nabestaanden![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 16:56 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]vaarwel. je was een waardig S2 bezitter. Het ga je goed!
RIP aan de nabestaanden
Vind ik altijd jammer om te horen, zelf heb ik (op een inbranding in het scherm, dat na 1 week verholpen was door (kosteloos) een nieuw scherm te plaatsen) nog nooit problemen gehad met mijn toestel.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:02 schreef fotostarter het volgende:
[..]![]()
Als ik eerlijk ben, ben ik blij dat ik er vanaf ben. Vanaf dag 1 alleen maar gekloot
Vastlopers, gare batterij en meer
Komt goed. En blijf toch bij samsung hangen. * fotostarter is samsung fanboyquote:Op maandag 7 januari 2013 17:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Vind ik altijd jammer om te horen, zelf heb ik (op een inbranding in het scherm, dat na 1 week verholpen was door (kosteloos) een nieuw scherm te plaatsen) nog nooit problemen gehad met mijn toestel.
Ach ik hoop dat je meer geluk hebt met je volgende toestel! succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |