SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________________________________________________________________________________
Reviews
Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review
Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728
Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review
Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html
Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml
Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/
CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
Gewoon de nieuwe Kies erop zetten, dan in het menu van kies "probleem oplossen" oid, dan installeerd hij zelf de nieuwste drivers.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als ik mijn S2 wil aansluiten op de laptop geeft ie aan dat USB apparaat niet herkent wordt maar ik heb nu al 2 verschillende soorten samsung usb drivers proberen te downloaden maar alsnog wil het niet lukken.
Iemand een idee?
Ook met de nieuwste KIES maakt ie geen verbinding. Moet ik met KIES ook nog op mijn telefoon de instelling aanvinken van usb-foutopsporing/quote:Op woensdag 28 november 2012 22:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Gewoon de nieuwe Kies erop zetten, dan in het menu van kies "probleem oplossen" oid, dan installeerd hij zelf de nieuwste drivers.
En wat is precies de melding?
er is zon jb rom die echt geweldig schijnt te zijn, beter dan de note versie en die is al erg goedquote:Op woensdag 28 november 2012 22:36 schreef Prof_Hoax het volgende:
Wat een bazentoestel blijft het toch ook he.
Een nieuw rommetje begint toch weer te kriebelen bij mijna een maand ofzo stock te draaien (na een nieuw scherm) denk ik toch aan een nieuwe flash
Mja ik doe nu wel extreem lang met mijn batterij, terwijl ik hetzelfde als voorheen doe. Nu zo'n twee dagen, voorheen met een rom amper een werkdag.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
er is zon jb rom die echt geweldig schijnt te zijn, beter dan de note versie en die is al erg goed
Dus je hebt nu versie 4.0.4?quote:Op donderdag 29 november 2012 09:51 schreef SimtekF1 het volgende:
Heb gister Kies redelijk snel kunnen updaten en bleek dat ik de nieuwste firmware ook nog niet had.
Moet zeggen dat de nieuwe versie stukken sneller lijkt dan de vorige die ik er op had, batterij lijkt ook langer mee te gaan.
Dat is de beta software van Samsung zelfquote:Op woensdag 28 november 2012 22:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
er is zon jb rom die echt geweldig schijnt te zijn, beter dan de note versie en die is al erg goed
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1489197quote:Op donderdag 29 november 2012 15:00 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Dat is de beta software van Samsung zelfdraait idd lekker en met de nieuwe Touchwiz UX Nature
dat was voor chat-on dacht ikquote:Op maandag 17 december 2012 14:39 schreef SiGNe het volgende:
Kreeg net wel een update van Samsung Push-services
Nu januari.quote:Op maandag 10 december 2012 23:46 schreef automatic_ het volgende:
Jelly zou toch in november komen of niet...?
Grotere batterij heb je denk ik het meest aan..quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:18 schreef Thaboel het volgende:
Iemand nog een leuke gadget voor de S2? Max 20eu... Kadotje :p
Het is voor het jongere broertje van me vriendin. Dus liever iets aan de buitenkant.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Grotere batterij heb je denk ik het meest aan..
Dan zou ik een mooie hoes kopen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het is voor het jongere broertje van me vriendin. Dus liever iets aan de buitenkant.
1x spammen is wel genoeg, je geeft wel heel erg weinig informatie. Misschien is hij oververhit, maar mij lijkt het eerder dat je accu gaar is. Ik zou zeggen, test het eens verder uit met andere apps.quote:Op zondag 23 december 2012 23:39 schreef pazara het volgende:
ik heb een s2 gekocht via marktplaats, ik zat muziek te luisteren op internet via een player de flash nodig heeft en opeens viel die uit bij 50%,soms 40%, soms 45%, de s2 ging niet meer aan, aan de lader gehangen en toen deed die het weer...ik heb een accu van 1650 mah en ik heb android 4.04
door wat komt dit?
ik heb nu een nieuwe accu besteld van 2000 mah, dus het is afwaachten....quote:Op maandag 24 december 2012 00:34 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
1x spammen is wel genoeg, je geeft wel heel erg weinig informatie. Misschien is hij oververhit, maar mij lijkt het eerder dat je accu gaar is. Ik zou zeggen, test het eens verder uit met andere apps.
Als je rechts je power knop in gedrukt houdt krijg je dan een menutje? Zo ja "dataverbinding" uit zetten, tevens roaming ook uit in je instellingen menu, dan ben je er zeker van dat hij geen data gebruikt.quote:Op zondag 23 december 2012 23:23 schreef STORMSEEKER het volgende:
Heb net een S II gekocht. Echt een mooi apparaat.
Een aantal dingen zijn me echter nog niet helemaal duidelijk. Misschien dat jullie dit weten?
Er is een optie om het geluid helemaal uit te zetten, maar blijkbaar heeft dit alleen effect op het belvolume en niet op het volume van media/spellen, meldingen, systeem (wat dat ook mag zijn), etc.
Ik wil dat ie echt stil is als ik dat aanvink. Hoe doe ik dat?
Verder heb ik nog geen databundel (komt eraan), dus ik internet alleen via WIFI. Ik ben echter bang dat ik misschien data gebruik buiten WIFI (whatsapp replies, updates etc) en dat is teringduur.
Hoe weet ik zeker dat dat is uitgeschakeld?
Verder nog goeie ideeen voor geniale apps die iedereen zou moeten hebben? (Naast whatsapp, EHBO, NS, 9292OV, shazam, etc)
Bedankt!
Dat je niet met het apparaat overweg kan is wat anders. Ik heb daar namelijk allemaal geen last van. Welke videospeler gebruik je?quote:Op maandag 24 december 2012 13:15 schreef RoW_0 het volgende:
Ah, ik heb ook zo'n ding van de zaak. Verschrikkelijke apparaat is het.![]()
Wat gek dat je niet eens een video kan bekijken zonder vast te lopen. Of extreem gekke beeldverhoudingen als je 'm rechtop houdt.
Waar heb je die besteld? is dat met een extra dikke cover erbij?quote:Op maandag 24 december 2012 13:11 schreef pazara het volgende:
[..]
ik heb nu een nieuwe accu besteld van 2000 mah, dus het is afwaachten....
maar als ik de nieuwe accu heb, wat kan ik dan het beste doen?
eerst leeg laten lopen of helemaal vol laden?
http://tweakers.net/price(...)xtended-battery-kit-(eb-k1a2ebegstd)-samsung-galaxy-sii-(origineel).htmlquote:Op maandag 24 december 2012 13:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Waar heb je die besteld? is dat met een extra dikke cover erbij?
ja diequote:Op maandag 24 december 2012 13:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Waar heb je die besteld? is dat met een extra dikke cover erbij?
Videospeler?quote:Op maandag 24 december 2012 13:17 schreef Thomas B. het volgende:
Dat je niet met het apparaat overweg kan is wat anders. Ik heb daar namelijk allemaal geen last van. Welke videospeler gebruik je?
Nee. Dan heb je vaak flash nodig. Bij mij loopt het vloeiend dan. Doe je via 3g of wifi?quote:Op maandag 24 december 2012 13:31 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Videospeler?Moet dat ook nog eens apart gedownload worden? Is het niet mogelijk om een filmpje te bekijken via je browser? Ik kijk journaal 24 en daar behaal ik 10 frames per seconde.
hoe beddoel je?quote:Op maandag 24 december 2012 13:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik heb er een extra cover achter met leuk printje..die zal dan niet meer passen zeker
Omdat je er een nieuwe achterkant bij krijgt die dikker is. Maar ik heb nu een case op de achterkant. Maar als je er een dikkere accudeksel bij krijgt past de cover toch niet meer? die is berekend op de standaard accudeksel.quote:Op maandag 24 december 2012 13:35 schreef pazara het volgende:
[..]
hoe beddoel je?
ik heb nu een klik case op de achterkant, past die dan ook niet meer?
ik weet niet...quote:Op maandag 24 december 2012 13:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Omdat je er een nieuwe achterkant bij krijgt die dikker is. Maar ik heb nu een case op de achterkant. Maar als je er een dikkere accudeksel bij krijgt past de cover toch niet meer? die is berekend op de standaard accudeksel.
Ik dacht dat je doelde op normale videobestanden zoals avi. Voor de Journaal 24 stream kun je veel beter de NOS app gebruiken.quote:Op maandag 24 december 2012 13:31 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Videospeler?Moet dat ook nog eens apart gedownload worden? Is het niet mogelijk om een filmpje te bekijken via je browser? Ik kijk journaal 24 en daar behaal ik 10 frames per seconde.
Of gebruik je die extra dikke accudeksel gewoo niet en klik je de cover er meteen overheen?quote:Op maandag 24 december 2012 13:39 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik ook niet maar voordat ik zo'n ding ga bestellen wil ik het wel zeker weten
Ik heb nu zo een http://www.focalprice.com(...)te.html#.UNhM8W_8LQg
Maar ja past die nog met een extra dikke accudeksel?
http://www.sammobile.com/(...)galaxy-s-ii-delayed/quote:
Die batterij is dikker en steekt dus uit dus hij is ook groter. Dus degene die je nu hebt past dan niet meer. Voor zover ik weet zijn er ook geen "leuke" andere backcovers voor de extended battery.quote:Op maandag 24 december 2012 13:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Of gebruik je die extra dikke accudeksel gewoo niet en klik je de cover er meteen overheen?
Naja, beter meteen een goede versie dan eerst een tijdelijke versie waar nog een flinke bug in zit.quote:
Vooral niet leeg laten lopen.quote:Op maandag 24 december 2012 21:32 schreef pazara het volgende:
maar als ik de nieuwe accu heb, wat kan ik dan het beste doen?
eerst leeg laten lopen of helemaal vol laden?
quote:Op maandag 24 december 2012 22:55 schreef pazara het volgende:
dus leeg laten lopen tot 0% en dan weer laden?
Lijkt me onzin dat het daaraan ligt, als de poort geen contact maakt laadt ie helemaal niet op.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:05 schreef Toekito het volgende:
iemand bekend met het steeds slechter opladen van de S2 na verloop van tijd? En dat de batterij steeds sneller dood gaat?
las al ergens dat je dan je usbpoort op je tel. moet schoonblazen (geen resultaat) en dat plaatje in je usb moet buigen. Ben beetje huiverig dat te doen, iemand tips?
Idd of de mijne vliegt binnenkort naar buitenquote:
binnenkort komt de S4quote:Op maandag 7 januari 2013 13:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Idd of de mijne vliegt binnenkort naar buiten
Ik weet het... Maar ik twijfel nu ook om over te stappen richting iPhone, haha.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 13:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet het... Maar ik twijfel nu ook om over te stappen richting iPhone, haha.
Ik ook. Ben dat gekloot met Samsung wel een beetje zat. Kapotte batterij, scherm ingebrand, camera naar de tyfus.. zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet het... Maar ik twijfel nu ook om over te stappen richting iPhone, haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 januari 2013 16:54 schreef fotostarter het volgende:
Sorry jongens, ga jullie verlaten.
Geen S2 meer voor mij vanaf morgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vaarwel. je was een waardig S2 bezitter. Het ga je goed!
RIP aan de nabestaanden![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 16:56 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]vaarwel. je was een waardig S2 bezitter. Het ga je goed!
RIP aan de nabestaanden
Vind ik altijd jammer om te horen, zelf heb ik (op een inbranding in het scherm, dat na 1 week verholpen was door (kosteloos) een nieuw scherm te plaatsen) nog nooit problemen gehad met mijn toestel.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:02 schreef fotostarter het volgende:
[..]![]()
Als ik eerlijk ben, ben ik blij dat ik er vanaf ben. Vanaf dag 1 alleen maar gekloot
Vastlopers, gare batterij en meer
Komt goed. En blijf toch bij samsung hangen. * fotostarter is samsung fanboyquote:Op maandag 7 januari 2013 17:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Vind ik altijd jammer om te horen, zelf heb ik (op een inbranding in het scherm, dat na 1 week verholpen was door (kosteloos) een nieuw scherm te plaatsen) nog nooit problemen gehad met mijn toestel.
Ach ik hoop dat je meer geluk hebt met je volgende toestel! succes
Ik ga hierna naar de S4, hiervoor had ik de Samsung Ultra Touch (eerste touch telefoon van samsung en 8.0 MP camera)quote:Op maandag 7 januari 2013 17:04 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Komt goed. En blijf toch bij samsung hangen. * fotostarter is samsung fanboy
Ik van een Morte(?) naar Htc desire, toen S1 toen S2.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik ga hierna naar de S4, hiervoor had ik de Samsung Ultra Touch (eerste touch telefoon van samsung en 8.0 MP camera)
* Prof_Hoax is ook fanboy
Wie zegt dat dat aan Samsung ligt en niet aan jou?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:52 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Ik ook. Ben dat gekloot met Samsung wel een beetje zat. Kapotte batterij, scherm ingebrand, camera naar de tyfus.. zo kan ik nog wel even doorgaan.
Wanneer komt die nou eens?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:20 schreef automatic_ het volgende:
Ik draai gewoon de normale versie, dus een rom zal wellicht wat dingen oplossen. Ik ga de nieuwe update nog een kans geven denk ik
Heb je al eens een 'reset naar fabrieksinstellingen' geprobeerd?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:20 schreef automatic_ het volgende:
Ik draai gewoon de normale versie, dus een rom zal wellicht wat dingen oplossen. Ik ga de nieuwe update nog een kans geven denk ik
Da's sowieso slim om na elke flash te doen..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je al eens een 'reset naar fabrieksinstellingen' geprobeerd?
Nee, eigenlijk niet. Misschien moet ik dat dan even doen na de volgende update.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je al eens een 'reset naar fabrieksinstellingen' geprobeerd?
Blijft irritant dat nog steeds niet bekend is wanneer precies maar zal wel geduld moeten hebben. Jammer dat het ook alleen via Kies kan ipv via WIFI en aan stroom hangen. Mijn vriendin heeft de S2 en is prima tevreden behalve dan dat ie om de 2/3 dagen ineens uitvalt en accu erin/eruit het verhelpt. Ze draait nu originele 4.0.4 versie. Ik hoop dat nieuwe Android versie ook dat vreemde probleem vermeld waarmee het internet ook aardig vol staat wat ik net benoem. Van alles al geprobeerd zoals:quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
"Snel"
www.samsunggalaxys2.nl/ni(...)roid-4-1-aanstaande/
ik snap niet hoe mensen altijd problemen hebben met de batterij hoor. Ik heb die van mij al sinds hij uitkwam en NOOIT problemen gehad. Zelfs nu na bijna 2 jaar werkt de accu nog verbazend goed.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:59 schreef funrider het volgende:
[..]
Blijft irritant dat nog steeds niet bekend is wanneer precies maar zal wel geduld moeten hebben. Jammer dat het ook alleen via Kies kan ipv via WIFI en aan stroom hangen. Mijn vriendin heeft de S2 en is prima tevreden behalve dan dat ie om de 2/3 dagen ineens uitvalt en accu erin/eruit het verhelpt. Ze draait nu originele 4.0.4 versie. Ik hoop dat nieuwe Android versie ook dat vreemde probleem vermeld waarmee het internet ook aardig vol staat wat ik net benoem. Van alles al geprobeerd zoals:
- papiertje onder accu
- microSD kaart eruit
- terug naar fabrieksinstellingen
nog andere tips toevallig..
Ik draai ook niet veel maar toch moet ik m'n telefoon elke dag aan de oplader hangen..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:11 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik snap niet hoe mensen altijd problemen hebben met de batterij hoor. Ik heb die van mij al sinds hij uitkwam en NOOIT problemen gehad. Zelfs nu na bijna 2 jaar werkt de accu nog verbazend goed.
Maar ik heb dan ook geen "ongure" apps draaien etc. Gewoon de basics en een enkel spelletje.
elke dag moet ik ook, maar is dat echt zo raar?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik draai ook niet veel maar toch moet ik m'n telefoon elke dag aan de oplader hangen..
met m'n vorige telefoon (Omnia2) kon ik makkelijk een week doen zonder opladen (maar goed, bij die telefoon had je dan ook weer amper apps die je kon gebruiken)
Hier de stock rom, volledig geupdate maar nooit vastlopers of wat dan ook.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:20 schreef automatic_ het volgende:
De S3 is een quad-core en die doet langer met z'n batterij.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
elke dag moet ik ook, maar is dat echt zo raar?
Een laptop gaat ook niet langer mee dan +- 3 uur met minimaal gebruik
Dit is een zakcomputer met een kleine batterij, hij staat non-stop aan. Het is een dualcore met 1.2 ghz, wat nogal pittig is voor zo'n klein ding. Constant word er gepingt naar google-servers, provider netwerken, facebook etc etc.
Ik vind een dag nog enorm netjes met wat bellen etc. Zeker omdat de batterij techniek die we nu hebben gewoon enorm achterloopt op de rest van de techniek.
tsja, zelf heb ik geen problemen. En als jij je je sgs2 al sinds het begin hebt kan je het niet vergelijken met de S3, omdat een lithium ion batterij 25% batterij capiciteit verliest per jaar oid.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De S3 is een quad-core en die doet langer met z'n batterij.
veel dual-cores doen ook langer met de batterij trouwens..
Ik had ergens gehoord dat Samsung in eerste instantie een zwaardere batterij bij de telefoon zou doen maar omdat ie dan "te zwaar" en "te dik" zou worden hebben ze gekozen voor een smallere batterij met wat minder capaciteit..
Domme beslissing vind ik en eigenlijk zou Samsung minstens korting moeten geven op een nieuwe batterij omdat het niet het product is dat ze beloven.
preciesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
elke dag moet ik ook, maar is dat echt zo raar?
Een laptop gaat ook niet langer mee dan +- 3 uur met minimaal gebruik
Dit is een zakcomputer met een kleine batterij, hij staat non-stop aan. Het is een dualcore met 1.2 ghz, wat nogal pittig is voor zo'n klein ding. Constant word er gepingt naar google-servers, provider netwerken, facebook etc etc.
Ik vind een dag nog enorm netjes met wat bellen etc. Zeker omdat de batterij techniek die we nu hebben gewoon enorm achterloopt op de rest van de techniek.
hier ook soms wel en af en toe ook wat gebugt maar dat is waarschijnlijk voornamelijk apps die niet fatsoenlijk werken (vooral chrome heeft daar een handje van) en had laatst dus voor het eerst dat hij niet meer reageerde toen ik hem aan mijn pc hing maarja dat kan nou eenmaal gewoon gebeurenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:28 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Hier de stock rom, volledig geupdate maar nooit vastlopers of wat dan ook.
Inderdaad het grootste misverstand. Mensen pleuren er allerhande (slechte, onvoltooide of verkeerd geprogrammeerde) apps op en gaan dan huilen dat het besturingssysteem crashed.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:59 schreef netolk het volgende:
hier ook soms wel en af en toe ook wat gebugt maar dat is waarschijnlijk voornamelijk apps die niet fatsoenlijk werken (vooral chrome heeft daar een handje van) en had laatst dus voor het eerst dat hij niet meer reageerde toen ik hem aan mijn pc hing maarja dat kan nou eenmaal gewoon gebeuren
Better Battery stats downloaden en kijken of er een programma een Kernel wakelock veroorzaakt, dan blijft je toestel wakker en gaat niet in de slaapstand.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:09 schreef DaviniaHR het volgende:
Spoedvraagje:
Sinds gister loopt mijn telefoon binnen eenhalve dag helemaal leeg. Ook als ik niets open heb staan. In de oplader laadt hij superlangzaam op. Ik heb verder geen aanpassingen aan mijn telefoon gedaan. Er staan een paar apps op en filmpjes en foto's.
Hebben jullie eng idee wat er aande hand kan zijn?
Ik heb nu twee gillende kids op de achtergrond, dus ik kan nu geen helpdesk bellen. (En wie moet ik dan bellen? Telfort of samsung?)
Ik hoop dat jullie tips hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |