Bootloops, freezes, wifiproblemen en nog wat dingen. Kan de post op XDA niet meer vinden. LS8 that is.quote:
Hmm ik had hem ook even een weekje draaien (4.2.1 dan) maar had nergens last van. was dan wel een custom rom natuurlijk. Maar ben weer terug gegaan wat ik luister altijd radio op mijn mobiel en dat kan met AOKP niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Bootloops, freezes, wifiproblemen en nog wat dingen. Kan de post op XDA niet meer vinden. LS8 that is.
LS8/J is 4.1.2 he.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:40 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmm ik had hem ook even een weekje draaien (4.2.1 dan) maar had nergens last van. was dan wel een custom rom natuurlijk. Maar ben weer terug gegaan wat ik luister altijd radio op mijn mobiel en dat kan met AOKP niet.
Joa die had ik al lang geleden er op draaien, Niet LS8 dan. Draaide ook erg goed. Maar ze zullen er vast wel een update voor uit brengen hoop ik voor de mensen die op originelen software draaien.quote:
en dat op originele software? Lekker danquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Bootloops, freezes, wifiproblemen en nog wat dingen. Kan de post op XDA niet meer vinden. LS8 that is.
Inderdaad. Maarja, zelfde verhaal bij zoveel bedrijven.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
en dat op originele software? Lekker danlijkt me dat ze wel genoeg tijd gehad hebben om het een beetje draaiend te krijgen nu of niet dan?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik denk dat ik de SGS4 eerder heb dan deze upgrade.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik denk dat ik de SGS4 eerder heb dan deze upgrade.
ditquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:33 schreef leeell het volgende:
die TT erger ik me ook al sinds 1 jan. aan
Ik mag hopen dat de TT wel kloppend isquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:46 schreef Koelkastman het volgende:
Met een beetje geluk is de tt wel goed dit jaar. Je weet het nooit.
Tja hoe lang duurde dat toen met de vorige update?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:24 schreef gogosweden het volgende:
Op dit moment aan het installeren via OTA
KIES vond niets
EDIT: nu zal hij bij jullie vast ook snel komen
minder dan een week dacht ikquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:25 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Tja hoe lang duurde dat toen met de vorige update?
zie editquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:30 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Oh ik dacht een maand ofzo
Het is een wonderrrrr!quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:10 schreef gogosweden het volgende:
zojuist een OTA melding gekregen voor jellybean in zweden!
zal ik je sterker vertellen, via KIES kon ik m niet ophalen, maar via OTA dus wel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is een wonderrrrr!
Maar ik dacht dat deze update niet via OTA ging en alleen maar via KIES?
Dat samsung zich niet schaamt voor zulk slechte software.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zal ik je sterker vertellen, via KIES kon ik m niet ophalen, maar via OTA dus wel.
Nu na de update voor de lol mijn telefoon weer aan de pc gehangen, en toen zei kies dat hij de firmware niet herkende_!
Release date: M.I.A. Gogosweden woont in zweden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:35 schreef Daarnaast het volgende:
Wanneer komt het voor nederland dan?gogswedan woont toch in Soedan?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Release date: M.I.A. Gogosweden woont in zweden.
wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
En dan komt er zeker nog een andere update voor de notification bar.
De bar is grijs ipv zwart.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wat is daar mis mee?
De telefoon is trouwens echt merkbaar sneller nu. Project butter
Ook alleen omdat je in Zweden woont.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oh dat vind ik zelf juist wel tof
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ook alleen omdat je in Zweden woont.
Nog slechter?? Dan installeer ik hem maar nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:05 schreef gogosweden het volgende:
[..]![]()
batterij is wel slechter nu trouwens, van vanmiddag 5 uur met 44% tot 21.00 uur toen hij dood viel. Heb in die tijd alleen wat instellingen getweekt, en een half uurtje gebeld![]()
maar misschien is het de eerste keer, en is het na een complete laadcyclus goed (hoop ik)
kan het nu niet precies kijken, feun ligt aan de lader. Maar volgens mij was ik wel iets meer dan 1gb kwijtquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:09 schreef Koelkastman het volgende:
Nu maar hopen dat de updaye hier ook een beetje snel komt.
Wel raar dat je hem toch OTA binnen hevt gekregen. Ben je wel een gig van je geheugen kwijt ofniet? Omdat dat geherpartitioneert zou worden.
bij mij is het nooit echt slecht geweest eigenlijk. Dus misschien dat ik nu jullie euvels wel heb.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nog slechter?? Dan installeer ik hem maar niet![]()
Ik hoop hetquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
bij mij is het nooit echt slecht geweest eigenlijk. Dus misschien dat ik nu jullie euvels wel heb.
Why so serious..quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:05 schreef gogosweden het volgende:
[..]![]()
batterij is wel slechter nu trouwens, van vanmiddag 5 uur met 44% tot 21.00 uur toen hij dood viel. Heb in die tijd alleen wat instellingen getweekt, en een half uurtje gebeld![]()
maar misschien is het de eerste keer, en is het na een complete laadcyclus goed (hoop ik)
SAMSUNG_USB_Driver_for_Mobile_Phones 1.5.4.0 downloaden en installeren..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:23 schreef HiZ het volgende:
Ik gebruik hier in Istanbul een Samsung Galaxy S Duos, die dus ook in die upgrade meegenomen zou moeten worden. Alleen is het mij sinds 2 dagen in het geheel niet meer mogelijk om die telefoon door mijn PC te laten herkennen. Heb al van alles geprobeerd. Kies via WiFi, andere kabels, nieuw installeren. Helemaal niks.
Ben benieuwd of ik het OTA toch ga krijgen of dat ik heel rare sprongen moet gaan maken.
Dank je, had even moeten melden dat hij nu plots weer wel wordt herkend. Maar ik hou dit in mijn achterhoofd.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
SAMSUNG_USB_Driver_for_Mobile_Phones 1.5.4.0 downloaden en installeren..
Tenminste.. als je een "hardware ID missing" fout krijgt in windows.
ja doet dat is niet meer...quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:10 schreef Koelkastman het volgende:
Oeps dubbel post op mn telefoon.
Probeer anders via de samsung site de driver opnieuw te downloaden misschien dat het dan is opgelostquote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:23 schreef HiZ het volgende:
Ik gebruik hier in Istanbul een Samsung Galaxy S Duos, die dus ook in die upgrade meegenomen zou moeten worden. Alleen is het mij sinds 2 dagen in het geheel niet meer mogelijk om die telefoon door mijn PC te laten herkennen. Heb al van alles geprobeerd. Kies via WiFi, andere kabels, nieuw installeren. Helemaal niks.
Ben benieuwd of ik het OTA toch ga krijgen of dat ik heel rare sprongen moet gaan maken.
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Oja niet eigen pic
Koreaanse versie dus van de SG2
Of jeuk op je rug.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]![]()
wel mooi als je slecht bereik hebt
kun je daar dan geen NL ROM op laden??quote:Op maandag 11 februari 2013 22:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb deze over gekocht van iemand voor 75 euro,.voelde me nog opgelicht ook want kan alleen engels of koreaansEn wist niet dat Samsung dus verschillende versie van de S2 verkocht
Kan er geen vinden op XDAquote:Op maandag 11 februari 2013 23:04 schreef 314 het volgende:
[..]
kun je daar dan geen NL ROM op laden??
ik bedoelde het meer als "is dat onmogelijk op die koraanse versie?"quote:Op maandag 11 februari 2013 23:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kan er geen vinden op XDAen de gewone S2 romwerkt niet dus als jij er wel 1 vindt
Het ligt volgens mij aan KIES, elke keer als ik dat installeer wordt er ook een driver geïnstalleerd en dan wordt bij mij ook de telefoon niet meer herkend.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:25 schreef HiZ het volgende:
Jezus Christus zeg. Nou word mijn telefoon WEER niet herkend. En er is met geen mogelijkheid te doorgronden waarom niet. Het is volstrekt willekeurig lijkt het wel. Overigens doet Kies via WIFI het ook niet, er wordt eindeloos gecommuniceerd over het tot stand brengen van contact maar echt verbinden ho maar. (Overigens is de PC waarop het eerst wel werkte en nu weer niet een pc die onder windows 8 werkt)
Ik heb een sterk vermoeden dat Samsung iets heeft zitten verklooien aan de manier waarop het omgaat met USB. (Zoiets als de crippleware die apple onder de noemer bluetooth aanbiedt).
Moet je ook maar niet de updates van Microsoft voor de drivers van Samsung spul downloadenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:25 schreef HiZ het volgende:
Jezus Christus zeg. Nou word mijn telefoon WEER niet herkend. En er is met geen mogelijkheid te doorgronden waarom niet. Het is volstrekt willekeurig lijkt het wel. Overigens doet Kies via WIFI het ook niet, er wordt eindeloos gecommuniceerd over het tot stand brengen van contact maar echt verbinden ho maar. (Overigens is de PC waarop het eerst wel werkte en nu weer niet een pc die onder windows 8 werkt)
Ik heb een sterk vermoeden dat Samsung iets heeft zitten verklooien aan de manier waarop het omgaat met USB. (Zoiets als de crippleware die apple onder de noemer bluetooth aanbiedt).
Ik had dus letterlijk niks veranderd sinds de vorige keer. Helemaal niks. Het is volkomen random of die telefoon nou wel of niet wordt herkend.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:31 schreef netolk het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet de updates van Microsoft voor de drivers van Samsung spul downloaden
Raar dan...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:37 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik had dus letterlijk niks veranderd sinds de vorige keer. Helemaal niks. Het is volkomen random of die telefoon nou wel of niet wordt herkend.
Van je S2 in NL?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:58 schreef Daarnaast het volgende:
Heb vandaag een update naar 4.2 gekregen, werkt goed tot nu toe!
4.2 of 4.1.2?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:58 schreef Daarnaast het volgende:
Heb vandaag een update naar 4.2 gekregen, werkt goed tot nu toe!
Sorry 4.1.2. Ik heb mijn telefoon tweedehands gekocht, het zou best kunnen dat er een rom van andere land op zit, dit weet ik niet zeker.quote:
Al een factory reset geprobeerd?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:12 schreef TheArt het volgende:
Ik heb een probleempje. Sinds een tweetal weken doet mijn oortelefoon het niet. Elke keer als ik mijn oortjes erin doe, komt het geluid gewoon uit de luidspreker. Heel irritant dus. Ik heb een keer een app gedownload waarmee je dat allemaal manueel kan aanpassen. Het geluid kon ik dan wel weer uit mijn oortelefoon laten komen, maar de geluidskwaliteit was dramatisch slecht.
Weet iemand waar dit aan ligt en hoe het opgelost kan worden?
Hmm.. lijkt te werken, soms.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:09 schreef Freezer het volgende:
S2 al ge-reboot? Dat werkt bij mij wanneer hij niet herkend wil worden via USB. Waarom hij na een tijd niet herkend wil worden is onbekend. Quick fix is de reboot.
als je phone branded is wel ja... (maw. als je een T-mobile opstart scherm hebt of T-mobile meuk op je phone hebt staan)quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:07 schreef Onorgineel het volgende:
Als het updaten trouwens via kies gaat, is het dan niet zo dat Tmobile er nog even voor kan zorgen dat de update nog langer op zich laat wachten?
Hmm kut, bij mij duurde het ook veeeeel langer voordat ik 4.0.4 had, maar die was OTAquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:21 schreef netolk het volgende:
[..]
als je phone branded is wel ja... (maw. als je een T-mobile opstart scherm hebt of T-mobile meuk op je phone hebt staan)
Dat is het eerste dat ik met mijn telefoon gedaan heb: T-mobile Rom eraf en een gewone Samsung Rom erop.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:21 schreef netolk het volgende:
[..]
als je phone branded is wel ja... (maw. als je een T-mobile opstart scherm hebt of T-mobile meuk op je phone hebt staan)
klopt Kies kreeg het bij mij voor elkaar om de drivers weer eens te verneuken...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:16 schreef Onorgineel het volgende:
Ik word niet snel geirriteerd maar Kies krijgt het voor elkaar, wat een belachelijk slecht stuk software zeg
Nou dan zal ik je eens wat vertellen.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:24 schreef netolk het volgende:
[..]
klopt Kies kreeg het bij mij voor elkaar om de drivers weer eens te verneuken...
Oftewel moet de drivers nu weer van de samsung site gaan downloaden voordat ik weer in mijn phone kan via mn pc
Om te janken johquote:Op maandag 18 februari 2013 11:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nou dan zal ik je eens wat vertellen.
Kreeg laatst een telefoon binnen die ik even moest updaten, Nou ik gedaan dus met KIES.
Probeer hem op te starten is hij gebricked dankzij KIES
Ja, dat zie ik idd ook nog wel gebeuren ja...quote:Op maandag 18 februari 2013 11:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nou dan zal ik je eens wat vertellen.
Kreeg laatst een telefoon binnen die ik even moest updaten, Nou ik gedaan dus met KIES.
Probeer hem op te starten is hij gebricked dankzij KIES
Driver verwijderen en daarna je phone aan de pc hangen werkt ook...quote:Op zondag 10 februari 2013 20:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
SAMSUNG_USB_Driver_for_Mobile_Phones 1.5.4.0 downloaden en installeren..
Tenminste.. als je een "hardware ID missing" fout krijgt in windows.
dat klopt. Dat had ik met jelly bean. Gewoon installeren via je mobiel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:03 schreef netolk het volgende:
Beter houden zo dan
overigens zegt kies dat ie nieuw firmware gedownload heeft voor de SII en als ik hem eraan hang dan zegt ie dat ik de laatste versie heb echt zo irritant gewoon
EDIT: toch niet, ik las het verkeerdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:03 schreef netolk het volgende:
Beter houden zo dan
overigens zegt kies dat ie nieuw firmware gedownload heeft voor de SII en als ik hem eraan hang dan zegt ie dat ik de laatste versie heb echt zo irritant gewoon
Ja, wel schijt irritant dus wil die nieuwe versie nou toch wel eens hebben...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:09 schreef gogosweden het volgende:
[..]
EDIT: toch niet, ik las het verkeerd
ik heb dat ook altijd idd
wat gebeurt er als je voor updates checkt via OTA ?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:47 schreef netolk het volgende:
[..]
Ja, wel schijt irritant dus wil die nieuwe versie nou toch wel eens hebben...
Maar Kies zegt dus dat dit de laatste versie is: PDA:LPW/PHONE:LQ6/CSC:LPB(XEN)
oftewel android 4.0.4
Die heb ik ook en Kies zegt hetzelfde.. maar da's logisch omdat de update voor Nederland nog niet uit is.. wel die van Canada en Israël (oa)quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:47 schreef netolk het volgende:
[..]
Ja, wel schijt irritant dus wil die nieuwe versie nou toch wel eens hebben...
Maar Kies zegt dus dat dit de laatste versie is: PDA:LPW/PHONE:LQ6/CSC:LPB(XEN)
oftewel android 4.0.4
ahh vandaar dacht dat ie al uit was omdat Kies aan het roepen was dat er nieuwe firmware gedownload isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die heb ik ook en Kies zegt hetzelfde.. maar da's logisch omdat de update voor Nederland nog niet uit is.. wel die van Canada en Israël (oa)
Gewoon even wachten, komt vanzelf
Bron?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:40 schreef Koelkastman het volgende:
Volgens de laatste berichten komt de update 3 maart. Nog 1,5 week wachten dus.....
Gogosweden bevalt de update nogsteeds? Hoe is je batterij verbruik?
Zegt niet veel, in tussen is er voor andere landen wel JB uitgekomen. En het gaat over Oekranie. Moet de XEN versie hebbenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:01 schreef Koelkastman het volgende:
[..]
Lees even terug naar pagina 7
Edit: Sorry 9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |