zie editquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:30 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Oh ik dacht een maand ofzo
Het is een wonderrrrr!quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:10 schreef gogosweden het volgende:
zojuist een OTA melding gekregen voor jellybean in zweden!
zal ik je sterker vertellen, via KIES kon ik m niet ophalen, maar via OTA dus wel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is een wonderrrrr!
Maar ik dacht dat deze update niet via OTA ging en alleen maar via KIES?
Dat samsung zich niet schaamt voor zulk slechte software.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zal ik je sterker vertellen, via KIES kon ik m niet ophalen, maar via OTA dus wel.
Nu na de update voor de lol mijn telefoon weer aan de pc gehangen, en toen zei kies dat hij de firmware niet herkende_!
Release date: M.I.A. Gogosweden woont in zweden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:35 schreef Daarnaast het volgende:
Wanneer komt het voor nederland dan?gogswedan woont toch in Soedan?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Release date: M.I.A. Gogosweden woont in zweden.
wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
En dan komt er zeker nog een andere update voor de notification bar.
De bar is grijs ipv zwart.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wat is daar mis mee?
De telefoon is trouwens echt merkbaar sneller nu. Project butter
Ook alleen omdat je in Zweden woont.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oh dat vind ik zelf juist wel tof
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ook alleen omdat je in Zweden woont.
Nog slechter?? Dan installeer ik hem maar nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:05 schreef gogosweden het volgende:
[..]![]()
batterij is wel slechter nu trouwens, van vanmiddag 5 uur met 44% tot 21.00 uur toen hij dood viel. Heb in die tijd alleen wat instellingen getweekt, en een half uurtje gebeld![]()
maar misschien is het de eerste keer, en is het na een complete laadcyclus goed (hoop ik)
kan het nu niet precies kijken, feun ligt aan de lader. Maar volgens mij was ik wel iets meer dan 1gb kwijtquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:09 schreef Koelkastman het volgende:
Nu maar hopen dat de updaye hier ook een beetje snel komt.
Wel raar dat je hem toch OTA binnen hevt gekregen. Ben je wel een gig van je geheugen kwijt ofniet? Omdat dat geherpartitioneert zou worden.
bij mij is het nooit echt slecht geweest eigenlijk. Dus misschien dat ik nu jullie euvels wel heb.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nog slechter?? Dan installeer ik hem maar niet![]()
Ik hoop hetquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
bij mij is het nooit echt slecht geweest eigenlijk. Dus misschien dat ik nu jullie euvels wel heb.
Why so serious..quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:05 schreef gogosweden het volgende:
[..]![]()
batterij is wel slechter nu trouwens, van vanmiddag 5 uur met 44% tot 21.00 uur toen hij dood viel. Heb in die tijd alleen wat instellingen getweekt, en een half uurtje gebeld![]()
maar misschien is het de eerste keer, en is het na een complete laadcyclus goed (hoop ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |