das waar ! Dikkie ! (grapje) xquote:Op woensdag 28 november 2012 23:09 schreef twiFight het volgende:
Nooit last van, maar ieder zijn eigen natuurlijk
Ik heb geen last van hoe jij slaapt en vice versa.
Denken dat je verkouden wordt door kouquote:Op woensdag 28 november 2012 23:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
tuurlijk wel isolatie , als ik bloot lig dan word ik heel snel verkouden door de kou die op me slaat
Denken dat je verkouden wordt door virussenquote:Op woensdag 28 november 2012 23:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denken dat je verkouden wordt door kou
Nee, je wordt verkouden door een virus en dat van de kou is helemaal niet aangetoontquote:Op donderdag 29 november 2012 00:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Denken dat je verkouden wordt door virussen
Het is anders een welbekend en wetenschappelijk bewezen feit dat we vaker verkouden (de naam zegt het al) worden bij koud en nat weer.
Ja maar het is niet wetenschappelijk bewezen dat het komt door koud en nat weer, bij dat soort weer zitten mensen bijvoorbeeld vaker binnen op een kluitje waardoor virussen zich makkelijker verspreiden.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Denken dat je verkouden wordt door virussen
Het is anders een welbekend en wetenschappelijk bewezen feit dat we vaker verkouden (de naam zegt het al) worden bij koud en nat weer.
dan moet je hem gewoon op een vaste plaats wegleggen, of er mee leren leven dat je hem moet zoeken elke ochtend.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Geen zin om telkens met verstopte neus wakker te worden
Echt, wat de fakquote:Op donderdag 29 november 2012 00:10 schreef kievit19 het volgende:
[..]
dan moet je hem gewoon op een vaste plaats wegleggen, of er mee leren leven dat je hem moet zoeken elke ochtend.
Nee duh, dat moet je zelf doen.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee maar een deken ligt op je niet om je gewikkeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |